nee hoor! Ik heb m'n hotel gebeld waar ik een kamer gereserveerd had en uitgelegd. Nu hebben ze voor mij voor 2 weekenden in mei 2021 een kamer gereserveerd met gratis annulering en zonder aanbetaling (en ontbijt). En ook nog bijna 150 eurietjes goedkoperquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:22 schreef dollce het volgende:
Is het stom dat ik al een beetje naar hotels in Rotterdam mei 2021 zit te kijken?
Bronquote:Rotterdam verdeeld over financiële steun uitgesteld songfestival
De Rotterdamse gemeenteraad is nog terughoudend met het eventueel toezeggen van extra geld voor de uitgestelde editie van het Eurovisiesongfestival. Het aanpakken van de coronacrisis heeft voorrang, zo blijkt uit een inventarisatie van 'RTV Rijnmond'.
De PvdA, Leefbaar Rotterdam, 50Plus en D66 zijn in theorie voor een nieuwe financiële injectie. DENK, VVD en GroenLinks houden de de deur open maar willen eerst weten hoeveel geld er precies nodig is. De PVV en de Partij voor de Dieren zijn tegen.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb liet woensdag in een brief aan de gemeenteraad weten dat de extra kosten voor Rotterdam worden geschat op maximaal 6,7 miljoen euro. Er wordt nog gekeken hoe een deel van deze kosten bij bijvoorbeeld verzekeraars kan worden verhaald. Hoe de kosten worden opgebouwd en wat er nodig is van de gemeente, wordt ook nog onderzocht.
"Wij komen zodra mogelijk bij u terug met een verzoek om deze middelen vrij te maken in de begroting, inclusief een onderbouwing van de extra kosten en een verantwoording over de gedane uitgaven", aldus Aboutaleb.
Het Eurovisiesongfestival werd woensdag vanwege de coronacrisis uitgesteld naar volgend jaar. Rotterdam wordt hoogstwaarschijnlijk weer aangewezen als gaststad. Maar of ze dat kunnen betalen...
Ik vermoed dat ongeveer de helft van de landen voor opnieuw loten is en de andere helft tegenquote:
Salarissen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Waar zouden die 6.7 miljoen aan extra kosten allemaal in zitten? Gewoon nieuwsgierig hoor.
Misschien veel kosten voor Ahoy dat werd vrijgehouden, maar ze hadden niks anders in die periode kunnen plannen nu want dat was dan ook afgelast.
Ik zou de loting trouwens ook gewoon zo houden etc.
Kleine aanpassing doen en verder logo houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:34 schreef Niels93 het volgende:
Ik zat te bedenken... dat logo he. Dat bestond uit de deelnemende landen in 2020.
Volgend jaar kan het zomaar zijn dat bv een Andorra of Hongarije zich weer toevoegt. Dan hebben we dus weer een nieuw logo nodig
Dit zal allemaal echt wel opnieuw worden gedaan, ik kan het mij echt niet anders voorstellen... Het is toch echt een nieuw songfestivaljaar met nieuwe nummers, met wellicht andere landen. Ook de allocation draw zal weer gedaan worden.quote:
Eerlijk speelveld komend jaar. Goed besluit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef Niels93 het volgende:
Breaking: de liedjes van 2020 kunnen niet gebruikt worden in 2021. Zie insta Eurovision
Interessant..! Ga sommige nummers missen, maar denk dat dit het juiste besluit is! 14 maanden is nog laannnggggggquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef Niels93 het volgende:
Breaking: de liedjes van 2020 kunnen niet gebruikt worden in 2021. Zie insta Eurovision
Erg jammer ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Interessant..! Ga sommige nummers missen, maar denk dat dit het juiste besluit is! 14 maanden is nog laannngggggg
Bjorkman wilde sowieso de clips op tv en op naar het volgende land. Volgens mij moet hij Nederland niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik denk dat Björkman dit gepusht zal hebben
Wie is Bjorkman eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bjorkman wilde sowieso de clips op tv en op naar het volgende land. Volgens mij moet hij Nederland niet.
Ik hoop het, al wordt het dan voor sommigen wel echt 'schrijven voor het Songfestival'. Jeangu misschien ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef Nashipeer het volgende:
Erg jammer idd! Maar aan de andere kant is er wel weer een hoop om naar uit te kijken. Ik ben blij dat we de kans hebben gekregen om de liedjes van 2020 te hebben gehoord, die verdwijnen ook niet meer gelukkig!
En wie weet worden de liedjes nog sterker. Ze hebben nu wel extra veel tijd om te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |