twitter:ZDFsport twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:07:04Die UEFA hat die nationalen Ligen und die Europäische Klubvereinigung ECA darüber informiert, dass sie die für diesen Sommer geplante Fußball-EM in den Sommer 2021 verschieben will. Die Ligen und die ECA haben dem Vorschlag nach ZDF-Informationen zugestimmt. 1/2 #euro2020 https://t.co/weQntQ2NNU reageer retweet
Ik ook al 20 jaar hoor. Eigenlijk sinds mijn strafblad een keurige burger die af en toe wel eens geflitst wordt, maar dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
ik ben echter een zeer volgzaam en voorbeeldig burger
quote:Volgens Demeyer hebben ze allemaal dezelfde klachten: ,,Ze zijn een week ziek geweest, grieperig thuis gebleven. De griepaanval is voorbij, denken ze. Twee dagen voelen ze zich prima. En dan melden ze zich met klachten van een droge kuchhoest en kortademigheid.” Een zeer lage zuurstofsaturatie doet bij de dokters dan een alarmbel afgaan, hoewel de mensen zich meestal niet ziek voelen. ,,Ze komen gewoon binnengewandeld, maar zijn wel vreselijk aangetast door het virus”, aldus Demeyer. ,,De beelden die we genomen hebben, zijn ronduit angstaanjagend. In die longblaasjes zit 80 tot 90 procent ontstekingsvocht en dat koekt samen tot een soort van massa die een litteken aan het vormen is.”
De reclassering is ook erg trots op mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook al 20 jaar hoor. Eigenlijk sinds mijn strafblad een keurige burger die af en toe wel eens geflitst maar dat is het dan ook wel
De hoop komt ook niet voort uit een economische zorgquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Als belastingadviseur/accountant maak ik me toch wel ernstig zorgen om de economie. Ben druk bezig met WTV aanvragen voor ondernemers met personeel (en dat kunnen ook eenmanszaakjes zijn met maar 1 of 2 werknemers), hoor van veel klanten dat hun opdrachten gecancelled of uitgesteld niet.
In tegenstelling tot velen hier hoop ik echt niet dat er nog meer gesloten gaat worden.
Goedzo!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De reclassering is ook erg trots op mij
Schrik ervan vosss.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook al 20 jaar hoor. Eigenlijk sinds mijn strafblad een keurige burger die af en toe wel eens geflitst wordt, maar dat is het dan ook wel
Dat is bij alles zo. Ook kut als je net iemand bent die kanker krijgt. Of dood gaat aan de normale griep. Of een zeldzame ziekte hebt. Altijd rot als je net degene bent die pech heeft. Haalt niet weg dat de kans enorm klein is dat je die pech hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
de regering maar zeggen de meeste zullen er geen last van hebben , nou je zal maar net iemand wezen die er dus wel veel last van krijg , ben je lekker mee
Google Chrome:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Had iemand al de optie genoemd om premium artikelen in een private browser sessie te openen?
Klik op de link met rechter muisknop en kies "openen in incognito venster"
Ik kan anders wel screenshots en een korte handleiding posten?
Nee snap ik, maar ik vind dat die wel heel makkelijk uit het oog wordt verloren. Terwijl de effecten van wel sluiten helemaal niet duidelijk of zeker zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De hoop komt ook niet voort uit een economische zorg
Dat kan wel, mits de overheid die ondernemers gaat ondersteunen met een financiele bijdrage zoals de Belgen dat nu ook doen. Ondernemers krijgen 4.000 euroquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Als belastingadviseur/accountant maak ik me toch wel ernstig zorgen om de economie. Ben druk bezig met WTV aanvragen voor ondernemers met personeel (en dat kunnen ook eenmanszaakjes zijn met maar 1 of 2 werknemers), hoor van veel klanten dat hun opdrachten gecancelled of uitgesteld niet.
In tegenstelling tot velen hier hoop ik echt niet dat er nog meer gesloten gaat worden.
Ja zo zal het zijn gegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die 730 waren waarschijnlijk enkel de ernstige gevallen, bvb 20%. Dan lag het werkelijke aantal 5x hoger: 3650. Het aantal personen die in de incubatietijd zaten lag misschien 3x of 4x hoger: +- 14000. En tijdens de lockdown zullen in gezinnen waar iemand besmet was de anderen ook besmet raken, stel x3: 42000. Verder nog medisch personeel dat besmet wordt, en misschien andere (niet covid-19) patienten besmet hebben.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:19:37Het eerste bericht via een voetbalbond. De Noorse in dit geval. EK uitgesteld naar zomer 2021. #ajax https://t.co/wREkW4xUnf reageer retweet
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n medelijden met de meeste ondernemers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
ZierikzeeGodquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef roos94 het volgende:
Hier in Zierikzee centrum gezellig druk op de straten. Ook redelijk wat ouderen, niemand schijnt het te deren.
Andere bron svp.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:19:37Het eerste bericht via een voetbalbond. De Noorse in dit geval. EK uitgesteld naar zomer 2021. #ajax https://t.co/wREkW4xUnf reageer retweet
En hoe lang? En wanneer trekt het weer aan. En vergeet niet dat al dat geld ook ergens vandaan moet komen. De overheid is geen bodemloze put.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan wel, mits de overheid die ondernemers gaat ondersteunen met een financiele bijdrage zoals de Belgen dat nu ook doen. Ondernemers krijgen 4.000 euroEn vanaf April 160 euro per dag zodat niemand failliet gaat.
De Biet is zeker ook nog gewoon stiekem openquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef roos94 het volgende:
Hier in Zierikzee centrum gezellig druk op de straten. Ook redelijk wat ouderen, niemand schijnt het te deren.
Handig om dit bekend te makenquote:12:25
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat verdachten van lichte strafbare feiten tijdelijk niet meer laten oppakken. Vanwege de beperkte capaciteit door de coronacrisis beperken OM en politie zich tot zware zaken, waarbij bijvoorbeeld sprake is van geweld, kwetsbare slachtoffers en zeden. De ingrijpende maatregel geldt in elk geval tot 6 april. Justitie hoopt zo de beperkte capaciteit in de strafrechtketen minder te belasten.
Dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n medelijden met de meeste ondernemers.
De afgelopen jaren ging het economisch weer goed en de meeste ondernemers die ik ken liepen er opeens bij alsof ze bill gates himself waren. Iemand die online cursussen voor rijbewijzen verkoopt en in een audi RS6 rijdt, en tig van dat soort voorbeelden.
En dan is de economie nog geeen week op slot, zijn de rijcursussen nog geen week afgezegd, willen ze allerlei uitkeringen. Vreet eerst je auto maar lekker op, en je rolex, en alles van dat. Praten we daarna weer verder.
Ok, de Noorse bond zelf dan.quote:
twitter:nff_info twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:17:51UEFA har bestemt at EM utsettes til 2021. Det skal spilles fra 11. juni til 11. juli neste år. Mer informasjon kommer. reageer retweet
Hoe lang? Vooralsnog zolang nodig. Ja de overheid is geen bodemloze put, maar hun doen tenminste iets. Rutte ziet ze liever kapot vallen, is een keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En hoe lang? En wanneer trekt het weer aan. En vergeet niet dat al dat geld ook ergens vandaan moet komen. De overheid is geen bodemloze put.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij is de overheid dat juist wel, ik blijf er maar geld in stortenquote:
twitter:ZDFsport twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:07:04Die UEFA hat die nationalen Ligen und die Europäische Klubvereinigung ECA darüber informiert, dass sie die für diesen Sommer geplante Fußball-EM in den Sommer 2021 verschieben will. Die Ligen und die ECA haben dem Vorschlag nach ZDF-Informationen zugestimmt. 1/2 #euro2020 https://t.co/weQntQ2NNU reageer retweet
Zo'n onzin dit. Het bakkertje op de hoek, de shoarmazaak, en zo nog velen, dat zijn allemaal ondenemers. En die zijn echt niet altijd rijk, zo kortzichtig wat je hier post.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
De afgelopen jaren ging het economisch weer goed en de meeste ondernemers die ik ken liepen er opeens bij alsof ze bill gates himself waren. Iemand die online cursussen voor rijbewijzen verkoopt en in een audi RS6 rijdt, en tig van dat soort voorbeelden.
En dan is de economie nog geeen week op slot, zijn de rijcursussen nog geen week afgezegd, willen ze allerlei uitkeringen. Vreet eerst je auto maar lekker op, en je rolex, en alles van dat. Praten we daarna weer verder.
Zat ik net te posten over dat criminaliteit misschien minder wordt, lees je ditquote:
''kan'' immuniteit optredenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:49 schreef Minimunt het volgende:
https://www.1limburg.nl/2(...)rio?context=topstory
Reeel scenario..
En toch kiezen we voor groepsimmuniteit, ongelofelijk
quote:
twitter:elmundoes twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:23:04#Últimahora 🔴 La UEFA aplaza la Eurocopa hasta el verano de 2021. https://t.co/NvtmhVRa3w reageer retweet
Yep de overheid mag de portemonnee trekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo'n onzin dit. Het bakkertje op de hoek, de shoarmazaak, en zo nog velen, dat zijn allemaal ondenemers. En die zijn echt niet altijd rijk, zo kortzichtig wat je hier post.
Ruim 2K doden alleen in Limburg. Oef!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik in Plague Inc. nog niet meegemaakt.
Je moet het zo zien, het kon er ook 12 zijn als die regel er niet wasquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef roos94 het volgende:
Bij de kruidvat net staat een meneer met zn zoon.
Meneer wil een aantal paracetamoldozen inslaan. "Dat mag niet, 3 per persoon".
Meneer rekent 3 af, geeft de andere 3 aan zijn zoon en geeft dan het pasje aan zoon zodat hij ze koopt.
Eens alhoewel ik die niet zie als ondernemers, maar als mensen met een zaakje. Ondernemer is iemand met een leuk idee, een coolblue, een designer met 100 klanten etc. Bakkerszaak openen mwa valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo'n onzin dit. Het bakkertje op de hoek, de shoarmazaak, en zo nog velen, dat zijn allemaal ondenemers. En die zijn echt niet altijd rijk, zo kortzichtig wat je hier post.
Nee hoor je staat hier bekend als verspreider van klinkklare onzinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Als ik zeg dat er straks aan het einde van de rit 2000 Corona-doden zijn in Nederland, schrikken er dan mensen?
Ze verwachten alleen in Limburg dit aantal al.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Als ik zeg dat er straks aan het einde van de rit 2000 Corona-doden zijn in Nederland, schrikken er dan mensen?
Nee en het worden er wel meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Nee valt mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Schrikken dat je het zo laag inschat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De Biet is zeker ook nog gewoon stiekem open
Ik denk dat we dan serieus in onze handjes mogen klappen als het er "maar" 2000 blijken te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
quote:‘Uefa stelt voor het EK voetbal te verplaatsen naar de zomer van 2021’
Tijdens een videoconferentie tussen het Uefa-bestuur en de aangesloten voetbalbonden is dinsdagmiddag kenbaar gemaakt dat de Europese voetbalbond het EK voetbal van komende zomer wil verschuiven naar de zomer van 2021.
Of die verkoopster zegt gewoon 3 maximaal en uw zoon geen 3 want u heeft er al 3.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, het kon er ook 12 zijn als die regel er niet was
Pushmeldingen in 3... 2... 1...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef iBenny het volgende:
Songfestival en EK gaan dus niet doortwitter:ZDFsport twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:07:04Die UEFA hat die nationalen Ligen und die Europäische Klubvereinigung ECA darüber informiert, dass sie die für diesen Sommer geplante Fußball-EM in den Sommer 2021 verschieben will. Die Ligen und die ECA haben dem Vorschlag nach ZDF-Informationen zugestimmt. 1/2 #euro2020 https://t.co/weQntQ2NNU reageer retweet
leuk als je straks op gepakt word , maar agent jullie pakken toch alleen de zwaarste criminelen op ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-opgepakt~a8a1e390/
In Burgh Haamstede was die nieuwe AH zondag echt he-le-maal leeg. Dacht dat we iets nuchterder waren in Zeelandquote:
normalcy bias.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Simmertje het volgende:
Kom net uit het Amsterdamse Bos. Super druk, sportploegen die samen trainen, oudjes die samen zitten, mensen die gezamenlijk de hond uit laten. Snap nu waarom we niet op lockdown gaan, werkt gewoon niet in dit land.
Daarvoor is strikte handhaving nodig, dan kan het werken. Maar dan moet er wel gehandhaafd kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Simmertje het volgende:
Kom net uit het Amsterdamse Bos. Super druk, sportploegen die samen trainen, oudjes die samen zitten, mensen die gezamenlijk de hond uit laten. Snap nu waarom we niet op lockdown gaan, werkt gewoon niet in dit land.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ken een ondernemer die net die dag zijn eigen restaurant geopend had. dat restaurant heeft 1 uur bestaan.
Die was zondag op tv inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ken een ondernemer die net die dag zijn eigen restaurant geopend had. dat restaurant heeft 1 uur bestaan.
Nee, een ondernemer is iemand die niet in loondienst werkt, maar voor zichzelf en ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel. Zijn inkomen is de winst, de omzet minus de kosten. Dat is een ondernemer. Meestal zijn het gewoon eenmanszaakjes, al dan niet met personeel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens alhoewel ik die niet zie als ondernemers, maar als mensen met een zaakje. Ondernemer is iemand met een leuk idee, een coolblue, een designer met 100 klanten etc. Bakkerszaak openen mwa valt daar niet onder.
Heterdaad dus wel, dus als je iemand voor z'n muil slaat voor de ogen van een agent word je wel meegenomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
leuk als je straks op gepakt word , maar agent jullie pakken toch alleen de zwaarste criminelen op ?
met 50 kilo op zak ben je toch geen zware crimi
Die ken je niet, dat kwam in het nieuwsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier op de hoek van de straat ook. Speeltuintje vol met kinderen en alle ouders staan gezellig dicht op elkaar te klagen over hoe schandalig dat het is dat alle kroegen dicht zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef Sfancta het volgende:
Net kinderen aan de deur gehad voor heitje voor karweitje, ik herhaal, net kinderen aan de deur gehad voor heitje voor karweitje.
met dank aan Rutte, 70% krijgt hetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Die link stuurde ik net ook al. Damn dan hoop je echt dat je het zelf niet krijgt en dat het zo erg wordt brr.
Als je goed kijkt zeg ik ook niet ''altijd'', maar wel heel vaakquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zeg ik ook niet ''altijd'', maar wel heel vaak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens de wet wel ja, maar niet in mijn optiek. Ik heb zelf een onderneming dus weet wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, een ondernemer is iemand die niet in loondienst werkt voor zichzelf en ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel. Zijn inkomen is de winst, de omzet minus de kosten. Dat is een ondernemer. Meestal zijn het gewoon eenmanszaakjes, al dan niet met personeel.
En die enorm veel heeft geleend om dit te kunnen, in de hoop dat hij zijn investering in een paar jaar terug zou verdienen zodat hij zelf ook nog iets over houdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet bepaald. Maar daar ging het niet om. Meer om een stelling te testen. Het is geen voorspelling die ik doe. Wat is jouw gedachte bij deze stelling?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee hoor je staat hier bekend als verspreider van klinkklare onzin
Zoals bij al je postsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar daar ging het niet om. Meer om een stelling te testen. Het is geen voorspelling die ik doe. Wat is jouw gedachte bij deze stelling?
In China dragen ze mondkapjes, handschoenen, werden de straten continue schoongemaakt, huizen dichtgelast etc etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Za het volgende:
Toen men in Wuhan in lockdown ging waren er 730 gevallen van dubbele longontsteking.
Het werkelijk aantal besmette personen lag vele malen hoger, en uiteindelijk liep dat op tot 60.000
In Nederland met gedeeltelijke lockdown waren er 96 IC gevallen.
Ook hier ligt het aantal besmettingen vele malen hoger.
Toch zou het dan raar zijn, gezien wij lang niet op de aantallen van Wuhan zitten, en ten opzichte van hen ook minder dicht op elkaar wonen, dat wij getallen van 60.000 zouden bereiken, of sterker nog de helft van de bevolking besmet zou raken.
Ook in Wuhan mocht men boodschappen blijven doen, naar de apotheek etc.
Hier voor Halloween.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef Sfancta het volgende:
Net kinderen aan de deur gehad voor heitje voor karweitje, ik herhaal, net kinderen aan de deur gehad voor heitje voor karweitje.
Dan kraam je echt de grootste onzin uit en zou je beter moeten weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens de wet wel ja, maar niet in mijn optiek. Ik heb zelf een onderneming dus weet wat je wil zeggen.
Ik herken de ondernemers die ik ken hier niet in. Die hebben ook allemaal in verstandige dingen hun geld gestopt. En die zien nu dit soort types binnen een week jankend naar loketten rennen. Wat denk je dat die daarvan denken? Straks ben ik aan de beurt en is het op door dit soort patsers. Je weet hoe dat gaat met regelingen vanuit de regering: vaak zit er een plafond aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is het mooi in toom gehouden denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan serieus in onze handjes mogen klappen als het er "maar" 2000 blijken te zijn.![]()
Dit hoor je zo vaak inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ken je niet, dat kwam in het nieuws
Heb cijfers gelezen van 200,000 tot 250,000 doden als de regering deze maatregel gaat volhouden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is het mooi in toom gehouden denk ik.
Ik ben benieuwd bij welke cijfers mensen wel gaan schrikken.
Volgens mij begrijp je niet wat ik wil zeggen. Op papier is diegene ondernemer, maar niet qua mindset etc. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan kraam je echt de grootste onzin uit en zou je beter moeten weten.
Nee, maar de effecten van niet sluiten zijn wel duidelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik vind dat die wel heel makkelijk uit het oog wordt verloren. Terwijl de effecten van wel sluiten helemaal niet duidelijk of zeker zijn.
OMGquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef roos94 het volgende:
Bij de kruidvat net staat een meneer met zn zoon.
Meneer wil een aantal paracetamoldozen inslaan. "Dat mag niet, 3 per persoon".
Meneer rekent 3 af, geeft de andere 3 aan zijn zoon en geeft dan het pasje aan zoon zodat hij ze koopt.
Je kan een discussie houden over de definitie van wat een ondernemer is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens de wet wel ja, maar niet in mijn optiek. Ik heb zelf een onderneming dus weet wat je wil zeggen.
Ik had gedacht dat het record zou sneuvelen, maar Joran van der Sloot trok nog steeds meer cijfersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:29 schreef hollandia02 het volgende:
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-0-0-p
TV booming, again!
Stiekem is dit virus losgelaten door John de Molquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:29 schreef hollandia02 het volgende:
TV booming, again!
ik zal blij zijn als er maar 2000 bij komen .. denk dat het wel meer wordquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan serieus in onze handjes mogen klappen als het er "maar" 2000 blijken te zijn.![]()
Ja maar die lening hoeft niet uit publiek geld betaald te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En die enorm veel heeft geleend om dit te kunnen, in de hoop dat hij zijn investering in een paar jaar terug zou verdienen zodat hij zelf ook nog iets over houdt.
Ik kreeg net een selfie van Danny in een bad champagne en een dikke sigaar in zijn muffelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:29 schreef hollandia02 het volgende:
TV booming, again!
Ach, of je nou naar die religieuze bijeenkomsten of naar Ikea gaat, dat maakt voor de besmettingskans niet veel uit. Ze moeten gewoon thuisbijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Maleisië in een paar dagen van een paar gevallen naar 120 nieuwe gevallen (en de eerste twee doden) vandaag. Hoera voor religieuze bijeenkomsten
https://nos.nl/artikel/23(...)ona-hoe-kan-dat.htmlquote:
Ik niet, maar ik zou schrikken bij 10000 doden denk ik. Dan is het wel enigszins uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb cijfers gelezen van 200,000 tot 250,000 doden als de regering deze maatregel gaat volhouden.
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,j1-10-1-pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het record zou sneuvelen, maar Joran van der Sloot trok nog steeds meer cijfers
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan een discussie houden over de definitie van wat een ondernemer is.
Als je 1 of 2 maand geen inkomen hebt als verkapte ZZP'er dan heb je een serieus probleem.
Het zijn doorgaans niet de ondernemers die een buffer hebben en het is de grootste groep.
twitter:weddenopsport twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:32:05Breaking: GEEN paardenraces meer in Engeland tot eind april! reageer retweet
Te weinig besef van hoe ernstig het miss isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef THEFXR het volgende:
Ik hoop dat het op korte termijn verboden wordt om de straat op te gaan. Nederlanders hebben blijkbaar geen verantwoordelijkheidsgevoel
Marcel
Heeft feesboek dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb cijfers gelezen van 200,000 tot 250,000 doden als de regering deze maatregel gaat volhouden.
Dit is heel erg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef RipCity het volgende:
twitter:weddenopsport twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:32:05Breaking: GEEN paardenraces meer in Engeland tot eind april! reageer retweet
Ze nemen ook al onze betmogelijkheden afquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef RipCity het volgende:
Je kan wel leuk artikeltjes linken, maar je hebt zelf geen flauw benul van microbiologie. Ik zou daarom je er maar gewoon stil over houden en geen paniek zaaien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ona-hoe-kan-dat.html
Serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het record zou sneuvelen, maar Joran van der Sloot trok nog steeds meer cijfers
Alleen Rusland nog en Arabistan iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze nemen ook al onze betmogelijkheden af
Geen voetbal, geen NBA, geen paardenraces. Waar moet ik dan op wedden verdommequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef RipCity het volgende:
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20200315_13/quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Je kan wel leuk artikeltjes linken, maar je hebt zelf geen flauw benul van microbiologie. Ik zou daarom je er maar gewoon stil over houden en geen paniek zaaien.
Even quoten voor het nageslacht. Net als toen we 40 besmettingen al schokkendquote:42 MINUTEN GELEDEN
Dorp Erp zwaar getroffen: vier patiënten overleden
Het Noord-Brabantse dorp Erp is zwaar getroffen door de corona-epidemie. Vier inwoners zijn overleden, meldt Omroep Brabant. Het dorp heeft bijna 6900 inwoners.
Wow, dat was ik echt totaal vergetenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,j1-10-1-p
7.104.000 voor Joran
Ik zou short gaan op BTC.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen voetbal, geen NBA, geen paardenraces. Waar moet ik dan op wedden verdomme
Gebeurt heel veel hoor, een paar jaar terug liep dat toch mis in de UK ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:37 schreef Sfancta het volgende:
Welke idioot laat zich een experimenteel iets inspuiten?
Mensen met een schuld en die op deze manier een paar duizend euro kunnen pakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:37 schreef Sfancta het volgende:
Zit een verbod op.quote:
Op Unibet zijn er virtuele wedstrijden en paardenraces.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan gewoon zoveel mogelijk BTC kopen, dat is pas gokkenquote:
https://nos.nl/artikel/20(...)elijke-toestand.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:37 schreef Sfancta het volgende:
Wat moet je anders..... de komende 5 jaar in een holletje gaan zitten ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:49 schreef Minimunt het volgende:
https://www.1limburg.nl/2(...)rio?context=topstory
Reeel scenario..
En toch kiezen we voor groepsimmuniteit, ongelofelijk
Konden ze nog nét even de Gold Cup in Cheltenhem er doorheen drukken zaterdag, mét overvolle tribunes. Die zijn over twee weken allemaal dood, helaas.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef RipCity het volgende:
Wanneer de NBA weer verder gaat, heb ik al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gewoon zoveel mogelijk BTC kopen, dat is pas gokken
waarom zou ik, ik quote mediabronnenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Je blijft maar met artikeltjes linken. Ga je ook nog eens uitleggen hoe het dan werkt?
Als je echt van je geld af wilquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Op Unibet zijn er virtuele wedstrijden en paardenraces.
Iemand die verder weinig te verliezen en wel veel te winnen heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:37 schreef Sfancta het volgende:
Vertaling:twitter:nff_info twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:17:51UEFA har bestemt at EM utsettes til 2021. Det skal spilles fra 11. juni til 11. juli neste år. Mer informasjon kommer. reageer retweet
De gemiddelde leeftijd bij die paardenraces ligt wel in de 70+ categorie jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Konden ze nog nét even de Gold Cup in Cheltenhem er doorheen drukken zaterdag, mét overvolle tribunes. Die zijn over twee weken allemaal dood, helaas.
Dat is echt de meest kansloze shit ooit. Als je dáár geld op in gaat zetten ben je écht heel ernstig verslaafdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Op Unibet zijn er virtuele wedstrijden en paardenraces.
5 zijn al besmet geraakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Konden ze nog nét even de Gold Cup in Cheltenhem er doorheen drukken zaterdag, mét overvolle tribunes. Die zijn over twee weken allemaal dood, helaas.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef roos94 het volgende:
Mn vriend heeft voor zn werk 26 maart een verplichte bhv cursus en die gaat vooralsnog gewoon door. Is met 17 man in totaal. Mag dit?
17 is voorlopig nog minder dan 100.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef roos94 het volgende:
Mn vriend heeft voor zn werk 26 maart een verplichte bhv cursus en die gaat vooralsnog gewoon door. Is met 17 man in totaal. Mag dit?
Nee hoor, is een prima moment om in te stappen en is niet gebaseerd op een bedrijf wat het geweldig doet. Is gebaseerd op hetzelfde principe als goud.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gewoon zoveel mogelijk BTC kopen, dat is pas gokken
Mag het? Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef roos94 het volgende:
Of wil je gewoon van je geld afquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt de meest kansloze shit ooit. Als je dáár geld op in gaat zetten ben je écht heel ernstig verslaafd
Ja, mag. Onder de 100quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef roos94 het volgende:
Dat is eigenlijk hetzelfde als de paardenraces in casino'squote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt de meest kansloze shit ooit. Als je dáár geld op in gaat zetten ben je écht heel ernstig verslaafd
E-sportsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat volg ik dan weer niet goed genoeg om er iets van te makenquote:
ja mag, maar ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:40 schreef roos94 het volgende:
Doel je dan op virtuele paardenraces op machines of echte paardenraces op TV's?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde als de paardenraces in casino's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |