Handig om dit bekend te makenquote:12:25
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat verdachten van lichte strafbare feiten tijdelijk niet meer laten oppakken. Vanwege de beperkte capaciteit door de coronacrisis beperken OM en politie zich tot zware zaken, waarbij bijvoorbeeld sprake is van geweld, kwetsbare slachtoffers en zeden. De ingrijpende maatregel geldt in elk geval tot 6 april. Justitie hoopt zo de beperkte capaciteit in de strafrechtketen minder te belasten.
Dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n medelijden met de meeste ondernemers.
De afgelopen jaren ging het economisch weer goed en de meeste ondernemers die ik ken liepen er opeens bij alsof ze bill gates himself waren. Iemand die online cursussen voor rijbewijzen verkoopt en in een audi RS6 rijdt, en tig van dat soort voorbeelden.
En dan is de economie nog geeen week op slot, zijn de rijcursussen nog geen week afgezegd, willen ze allerlei uitkeringen. Vreet eerst je auto maar lekker op, en je rolex, en alles van dat. Praten we daarna weer verder.
Ok, de Noorse bond zelf dan.quote:
twitter:nff_info twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:17:51UEFA har bestemt at EM utsettes til 2021. Det skal spilles fra 11. juni til 11. juli neste år. Mer informasjon kommer. reageer retweet
Hoe lang? Vooralsnog zolang nodig. Ja de overheid is geen bodemloze put, maar hun doen tenminste iets. Rutte ziet ze liever kapot vallen, is een keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En hoe lang? En wanneer trekt het weer aan. En vergeet niet dat al dat geld ook ergens vandaan moet komen. De overheid is geen bodemloze put.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij is de overheid dat juist wel, ik blijf er maar geld in stortenquote:
twitter:ZDFsport twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:07:04Die UEFA hat die nationalen Ligen und die Europäische Klubvereinigung ECA darüber informiert, dass sie die für diesen Sommer geplante Fußball-EM in den Sommer 2021 verschieben will. Die Ligen und die ECA haben dem Vorschlag nach ZDF-Informationen zugestimmt. 1/2 #euro2020 https://t.co/weQntQ2NNU reageer retweet
Zo'n onzin dit. Het bakkertje op de hoek, de shoarmazaak, en zo nog velen, dat zijn allemaal ondenemers. En die zijn echt niet altijd rijk, zo kortzichtig wat je hier post.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n medelijden met de meeste ondernemers.
De afgelopen jaren ging het economisch weer goed en de meeste ondernemers die ik ken liepen er opeens bij alsof ze bill gates himself waren. Iemand die online cursussen voor rijbewijzen verkoopt en in een audi RS6 rijdt, en tig van dat soort voorbeelden.
En dan is de economie nog geeen week op slot, zijn de rijcursussen nog geen week afgezegd, willen ze allerlei uitkeringen. Vreet eerst je auto maar lekker op, en je rolex, en alles van dat. Praten we daarna weer verder.
Zat ik net te posten over dat criminaliteit misschien minder wordt, lees je ditquote:
''kan'' immuniteit optredenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:49 schreef Minimunt het volgende:
https://www.1limburg.nl/2(...)rio?context=topstory
Reeel scenario..
En toch kiezen we voor groepsimmuniteit, ongelofelijk
quote:
twitter:elmundoes twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:23:04#Últimahora 🔴 La UEFA aplaza la Eurocopa hasta el verano de 2021. https://t.co/NvtmhVRa3w reageer retweet
Yep de overheid mag de portemonnee trekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo'n onzin dit. Het bakkertje op de hoek, de shoarmazaak, en zo nog velen, dat zijn allemaal ondenemers. En die zijn echt niet altijd rijk, zo kortzichtig wat je hier post.
Ruim 2K doden alleen in Limburg. Oef!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik in Plague Inc. nog niet meegemaakt.
Je moet het zo zien, het kon er ook 12 zijn als die regel er niet wasquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef roos94 het volgende:
Bij de kruidvat net staat een meneer met zn zoon.
Meneer wil een aantal paracetamoldozen inslaan. "Dat mag niet, 3 per persoon".
Meneer rekent 3 af, geeft de andere 3 aan zijn zoon en geeft dan het pasje aan zoon zodat hij ze koopt.
Eens alhoewel ik die niet zie als ondernemers, maar als mensen met een zaakje. Ondernemer is iemand met een leuk idee, een coolblue, een designer met 100 klanten etc. Bakkerszaak openen mwa valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo'n onzin dit. Het bakkertje op de hoek, de shoarmazaak, en zo nog velen, dat zijn allemaal ondenemers. En die zijn echt niet altijd rijk, zo kortzichtig wat je hier post.
Nee hoor je staat hier bekend als verspreider van klinkklare onzinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Als ik zeg dat er straks aan het einde van de rit 2000 Corona-doden zijn in Nederland, schrikken er dan mensen?
Ze verwachten alleen in Limburg dit aantal al.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Als ik zeg dat er straks aan het einde van de rit 2000 Corona-doden zijn in Nederland, schrikken er dan mensen?
Nee en het worden er wel meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Nee valt mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
Schrikken dat je het zo laag inschat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef erkel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |