Incognito openenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je nou het hele verhaal even quote... mijn gratis ad artikelen zijn op
vraag me af of dat magquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Verrek!quote:
Sapstengeltje, toch. Je was ooit zo meesterlijk, what happenedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Begin met sluiting van niet essentiële winkels. Alles dicht behalve apotheek en supermarkten. Eventueel drogisterijen om apotheken te ontlasten.
Duidelijke instructies naar supermarkten. Handschoenen aan, eventueel mondkapjes mochten ze die hebben. Niet meer dan 10 klanten tegelijk naar binnen. Toezien op een normale rij waarin mensen op 1.5 meter afstand staan.
Naar buiten alleen met noodzaak, dus boodschappen of vitale beroepen. Dit kunnen bewijzen aan controles die op verschillende knooppunten zijn opgesteld. Hoe? Geen idee. Pasje van werk, digitale loonstrook zoiets. Formulier of verklaring van werkgever kan ook.
Toezien dat mensen alleen naar de winkel gaan en niet met hele gezinnen de AH XL in duiken voor een dagje weg. Naar huis sturen als ze dat wel doen. En niet die verantwoordelijkheid neerleggen bij supermarktpersoneel, maar leger, reservisten en politie inzetten.
Bij een complete lockdown kan je ook telkens weer opnieuw beginnen, tenzij je de maatregelen vast houdt tot dat er een vaccin is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat hele immuniteits verhaal is ook maar een wilde gok.....de ECHTE experts hebben nog geen bewijzen.....en 1 mutatie en je kan weer overnieuw beginnen.
Onder een spoiler ook niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Premium-artikelen quoten mag niet.
IncognitoGenotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Juichenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tival-gaat-niet-door
Vraag me af of sporten dan nog verantwoord is nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, heftig hoor. Ook dat bij sommige mensen behoorlijk wat littekenweefsel in de longen overblijft. Eng
Schijt daaraan man. Van Rutte mogen we allemaal de coronatyfus krijgen met honderduizenden dooien. Dikke llul dat ik me nog druk maak of ik een artikeltje wel of niet mag quoten hier op FOK!quote:
Van wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Premium-artikelen quoten mag niet.
Ja jij misschien, ik ben echter een zeer volgzaam en voorbeeldig burgerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Schijt daaraan man. Van Rutte mogen we allemaal de coronatyfus krijgen met honderduizenden dooien. Dikke llul dat ik me nog druk maak of ik een artikeltje wel of niet mag quoten hier op FOK!
#YOLO
Incognito openen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Privebrowser/Ignoticobrowserquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat niet door. Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tival-gaat-niet-door
Snieutus!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Volgens mij neem je me in de maling he?
de regering maar zeggen de meeste zullen er geen last van hebben , nou je zal maar net iemand wezen die er dus wel veel last van krijg , ben je lekker meequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Die link stuurde ik net ook al. Damn dan hoop je echt dat je het zelf niet krijgt en dat het zo erg wordt brr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |