nee maar dan kan je ook niet zeggen indammen niet lukt. andere landen is t wel gelukt dus een rare uitspraak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat je zomaar even probeert hè.
Spanje zit inmiddels op de 500 doden.quote:
Zuid-Korea goden doen het wel goed.quote:
oh deze is van 15 maart hier heb je niks aan ik verwijder hem welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Spanje zit inmiddels op de 500 doden.
Begin met sluiting van niet essentiële winkels. Alles dicht behalve apotheek en supermarkten. Eventueel drogisterijen om apotheken te ontlasten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat zijn de concrete maatregelen? Benoem ze dan.
Zie ik CROCS?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:01 schreef RAVW het volgende:
leuk dat je nu pas de waarschuwing krijgt om maar 3 dozen paracetamol mee te nemen .. ik had ze ander halve week al gehaald .. en kijk .... 3 stuks
[ link | afbeelding ]secure free image hosting site
voor in huis lekker :-)quote:
Leuk en aardig, maar met crocs ben je niet immuun.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:01 schreef RAVW het volgende:
leuk dat je nu pas de waarschuwing krijgt om maar 3 dozen paracetamol mee te nemen .. ik had ze ander halve week al gehaald .. en kijk .... 3 stuks
Haha dat bedoelde ik niet. Ik bedoel meer van hoe hard het gaat. Dat grafiekje gaat nog stijler lopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh deze is van 15 maart hier heb je niks aan ik verwijder hem wel
Gebeuren boetes van flitspalen in Belgie nog doormiddel van mensen?quote:
Jawel, zelfs het virus wil cellen van zulke mensen niet infecteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar met crocs ben je niet immuun.
ach nu even niet , je weet niet of ze besmet zijn .......quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Crocsgenot. Daar flex je mee bij de vrouwtjes
Tik em aan ouwe prepperquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:01 schreef RAVW het volgende:
Vooral het aantal cases is nu ook wel echt een ding als je meer en meer hoort over die blijvende longschade.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet. Ik bedoel meer van hoe hard het gaat. Dat grafiekje gaat nog stijler lopen.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:58:01The Airport Operators Association says UK airports will shut down "within weeks" without government support due to the coronavirus pandemic reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |