abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192093061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:16 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Niet echt dorpelijk, nee.
Precies. Dus vandaar ook mijn vraag hoe mensen denken dat het straatbeeld anders zou zijn met maatregelen zoals in Spanje of Frankrijk, want in mijn beleving zitten veruit de meesten thuis en verder is in die landen woon-werkverkeer ook toegestaan zoals hier, net als het doen van boodschappen en zijn publieke gelegenheden gesloten op wat winkels na.

Dat geroep om een totale lockdown lijkt meer voort te komen uit het napapegaaien van bv. Wilders.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:28:32 #182
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192093064
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:23 schreef Revanches het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe erg roken een belangrijke factor is in het krijgen van ernstige complicaties. In Italië en Spanje roken veel meer mensen dan in NL, maargoed dat is puur nattevinger werk aan mijn kant.
In China roken bijna alle mannen en zo goed als geen vrouwen. In China is volgens hun statistieken 2.8% van de mannelijke patiënten en 1.7% van de vrouwelijke patiënten overleden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192093073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:50 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Of alle mensen op werkspot.nl
Hoest, kuch, klaar. _O-
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:29:07 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192093074
Een fysiotherapeut vertelde net dat zijn de eigenaar van zijn praktijk heeft gezegd: "De premier heeft gisteren wat wij al zeiden, niet het virus inperken maar groepsimmuniteit, bevestigd. Iedereen wordt dus verzocht gewoon naar het werk te komen, als jullie besmet raken zijn de klachten toch niet erg".

Ze hebben dezelfde wachtruimte als de huisarts en hebben totaal geen beschermende middelen gekregen :') Die eigenaar wil gewoon nog even lekker cashen. Maar de patiënten zeggen dus gewoon ook niet af hè :N
pi_192093083
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

In China roken bijna alle mannen en zo goed als geen vrouwen. In China is volgens hun statistieken 2.8% van de mannelijke patiënten en 1.7% van de vrouwelijke patiënten overleden.
Meeroken is ook schadelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:29:30 #186
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192093084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:23 schreef DrKingSchultz het volgende:
Toespraak was duidelijk, snap dat immuniteitsverhaal alleen niet want wetenschappers zeggen onder andere dit:

Epidemioloog

Harvard: While we don't know the answer yet, most people would likely develop at least short-term immunity to the specific coronavirus that causes COVID-19. However, you would still be susceptible to a different coronavirus infection. Or, this particular virus could mutate, just like the influenza virus does each year. Often these mutations change the virus enough to make you susceptible, because your immune system thinks it is an infection that it has never seen before.

Italiaanse arts: Burioni is verbaasd over die bewering. „Er is geen enkele wetenschappelijke basis is om te spreken over groepsimmuniteit”, stelt de Italiaanse arts. „Het is een heel groot risico dat de Nederlandse regering neemt. We weten namelijk nog helemaal niet of er wel immuniteit voor dit virus kan ontstaan. Dat is nog onbekend. Bovendien is er nog geen vaccin.”

Nieuw Zeeland: There’s no knowledge about whether herd immunity through prior infection is possible - or how long it might last.

The Scientist: Whether patients develop antibodies after SARS-CoV-2 infection that will protect them against future infections is still a mystery. Surveys of SARS patients around five or 10 years after their recovery suggest that the coronavirus antibodies don’t persist for very long, Gralinski says. “They found either very low levels or no antibodies that were able to recognize SARS proteins.”

However, for the new coronavirus, “we would expect some immunity, at least in the short term,” she says.

Dr. Anthony S. Fauci, the Director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases:“We haven’t formally proved it, but … if this acts like any other virus, once you recover, you won’t get reinfected.”

Australie : But it is too early to tell whether getting COVID-19 once gives you immunity from getting it again.
Als je ervan geneest is er minstens tijdelijke immuniteit. Zo werkt het immuunsysteem.
are we infinite or am I alone
pi_192093096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zo dan idd, die mag wel wat meer ventileren _O- _O- of het vocht trekt er gewoon doorheen omdat de buitenkant waarschijnlijk helemaal rot is _O- _O-
Ik zou het niet eens durven te streamen. :')
pi_192093098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Triest ja.
Hopelijk babyvoeding ook op rantsoen. Walgelijk volk.
Alle chips is hier al een hele week uitverkocht :') _O-
pi_192093106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als we naar jou expert voorspellingen die je eerder hier op fok deed zoeken kunnen we ook zien dat jij er ook geen reet van goed had. ....
Ik voorspelde +80% besmettingen in 24 uu bij nix doen

Vermoedelijk zat ik aardig in de buurt. Volgens het ggd dan.

Toen voorspelde ik dat de scholen maandag dicht zouden zijn.

En ja hoor, die gingen dicht.

En na de toespraak van Rutte, voorspelde ik dat de man moet inbinden en dat we deze week nog een totale lockdown hebben in NL. En ook daar ga ik gelijk in krijgen.

De winkels begonnen daarmee zelf al een beetje vandaag.
pi_192093109
quote:

[..]

Als we naar jou expert voorspellingen die je eerder hier op fok deed zoeken kunnen we ook zien dat jij er ook geen reet van goed had. Het is zo fucking makkelijk om op beleid makende instanties in deze steeds veranderende omstandigheden kritiek te geven op eerder gedane uitspraken. Begint bijna zielige vormen van perse schuldigen te willen aanwijzen aan te nemen onder een subgroep hier. :D
Volgens de wetten va riazop zouden we nu volgens mij op een kleine 14.000 93000 besmettingen zitten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2020 12:33:12 ]
pi_192093111
quote:

[..]

Als we naar jou expert voorspellingen die je eerder hier op fok deed zoeken kunnen we ook zien dat jij er ook geen reet van goed had. Het is zo fucking makkelijk om op beleid makende instanties in deze steeds veranderende omstandigheden kritiek te geven op eerder gedane uitspraken. Begint bijna zielige vormen van perse schuldigen te willen aanwijzen aan te nemen onder een subgroep hier. :D
het is zielig om steeds maar te ontkennen dat de EXPERTS van ons land er elke keer faliekant naast zitten en totaal achterlijke uitspraken doen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192093116
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Alle chips is hier al een hele week uitverkocht :') _O-
Woon je in een tokkiedorp ?
blablablabla
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:31:17 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192093125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

NL & UK straks ground zero van de wereld. En nergens meer welkom in het buitenland.
Straks een unie starten met de Verenigd koninkrijk
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192093132
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Een fysiotherapeut vertelde net dat zijn de eigenaar van zijn praktijk heeft gezegd: "De premier heeft gisteren wat wij al zeiden, niet het virus inperken maar groepsimmuniteit, bevestigd. Iedereen wordt dus verzocht gewoon naar het werk te komen, als jullie besmet raken zijn de klachten toch niet erg".

Ze hebben dezelfde wachtruimte als de huisarts en hebben totaal geen beschermende middelen gekregen :') Die eigenaar wil gewoon nog even lekker cashen. Maar de patiënten zeggen dus gewoon ook niet af hè :N
Mijn tandarts heeft me netjes een sms gestuurd dat alle controles zijn opgeschort en ook alle niet kritische ingrepen. Zoals t hoort
pi_192093138
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:

fascinerend dat mensen gewoon hersenloos de premier napraten, terwijl ie keer op keer te laat is met zn maatregelen en het hele virus downplayed.
pi_192093144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef riazop het volgende:

[..]

Voordeel is dat we straks de eu uit worden getrapt. #nexit
quote:
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat verdachten van lichte strafbare feiten tijdelijk niet meer laten oppakken.

Vanwege de beperkte capaciteit door de coronacrisis beperken OM en politie zich tot zware zaken, waarbij bijvoorbeeld sprake is van geweld, kwetsbare slachtoffers en zeden. De ingrijpende maatregel geldt in elk geval tot 6 april. Justitie hoopt zo de beperkte capaciteit in de strafrechtketen minder te belasten.
Anarchie ~O>
pi_192093146
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

het is zielig om steeds maar te ontkennen dat de EXPERTS van ons land er elke keer faliekant naast zitten en totaal achterlijke uitspraken doen.
Dit was een leuke

pi_192093149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee verre van. Woon in een groot dorp wat de pech heeft veel werkgelegenheid te hebben voor buitenaf. Hierdoor komen al die incels hier boodschappen doen. Vliegbasis zit hier en Fokker o.a.
pi_192093151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik voorspelde +80% besmettingen in 24 uu bij nix doen

Vermoedelijk zat ik aardig in de buurt. Volgens het ggd dan.

Toen voorspelde ik dat de scholen maandag dicht zouden zijn.

En ja hoor, die gingen dicht.

En na de toespraak van Rutte, voorspelde ik dat de man moet inbinden en dat we deze week nog een totale lockdown hebben in NL. En ook daar ga ik gelijk in krijgen.

De winkels begonnen daarmee zelf al een beetje vandaag.
Goed zeg! ^O^
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_192093153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Als groepsimmuniteit in maatschappij-ontwrichtende taferelen resulteert is in volledige lockdown gaan en wachten op een vaccin je enige redding.
Hoezo, groepsimmuniteit is geen maatregel, maar een gevolg dat sowieso gaat komen. De weg ernaartoe kan ofwel totaal maatschappij-ontwrichtend werken ofwel de light variant zoals die nu voorgesteld wordt door Rutte.

Deze verspreiding laat zich tot nu toe keer op keer prima voorspellen qua statistieken en hier is de social distancing dan ook op gebaseerd. Als iedereen zich daar gewoon netjes aan houdt, dan zingen we het zo goed als het kan wel uit, met zo min mogelijk economische effecten (die al groot genoeg zijn overigens)
pi_192093155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ik heb het inmiddels maar geaccepteerd. Het maakt me niet beter om boos te blijven. Het maakt het ook niet leuker. Het is nu wat het is. En daar moeten we maar doorheen gaan komen.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:32:17 #202
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192093156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:23 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Kozijntjes zien er goed uit :)
Zo te zien is daar in 1653 voor het laatst een likkie verf overheen gegaan
pi_192093164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Precies. Dus vandaar ook mijn vraag hoe mensen denken dat het straatbeeld anders zou zijn met maatregelen zoals in Spanje of Frankrijk, want in mijn beleving zitten veruit de meesten thuis en verder is in die landen woon-werkverkeer ook toegestaan zoals hier, net als het doen van boodschappen en zijn publieke gelegenheden gesloten op wat winkels na.

Dat geroep om een totale lockdown lijkt meer voort te komen uit het napapegaaien van bv. Wilders.
Hier in Zwitserland spreken ze ook van een lockdown, maar bij ons is 50% nog gewoon op kantoor.
pi_192093169
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben verstokt roker en kan zonder enig probleem makkelijk een minuut mijn adem inhouden. Loop ik nu ook extra risico?
Rokers lopen indien geïnfecteerd met corona zonder meer aanzienlijk meer risico op complicaties en overlijden dan niet-rokers.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:33:01 #205
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192093171
are we infinite or am I alone
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:33:17 #206
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_192093176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_192093185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:31 schreef riazop het volgende:

[..]

Dit was een leuke

[ afbeelding ]
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/

zulke info mag wel in de OP, mensen geloven nog steeds in t RIVM. het lijkt wel een religie.
pi_192093187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:33 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Ja.
:')
pi_192093188
Denk dat het allerbelangrijkste is dat iedereen ook moet begrijpen dat je drager én besmettelijk kunt zijn ZONDER symptomen. Vandaar de social distancing. Ga dat nou niet zelf beoordelen, blijf gewoon weg van elkaar zoveel als mogelijk.
pi_192093192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:33 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/

zulke info mag wel in de OP, mensen geloven nog steeds in t RIVM. het lijkt wel een religie.
Overheid heeft het beste met ons voor!!!!!! :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')