abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:43:56 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192089720

SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192089923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 07:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh !

Tnx voor het inkijkje @:Blues _O_ succes!

Maak je je zorgen Loon? Wij vermoeden eigenlijk wel dat oma ( 95) dit OOK wel weer overleefd.. en als dat niet gebeurd is het ook wel goed.. het arme oude besje is nu echt dement en herkent mn moeder niet meer..

Verder een loop neus, keelpijn en last van mn oren.. als Corona niet bestond dan zou ik denken aan m'n zoveel-jaarlijkse keel/holte ontsteking.. we zien wel hoe dit af gaat lopen maar van K. mag ik de deur niet meer uit..

Dus plannen voor vandaag/deze dagen:
- kijken of ik thuis kan werken ( connecties etc)
- Online yoga uitzoeken ( nu echt)
- Borduren
- Recepten uitzoeken bij de "voorraad" die we hebben
- Netflix
- fotoalbum van Kazachstan-reis maken ( eindelijk)
- de boekenkast opruimen ( iemand tips? Hoe bepaal je welke boeken blijven en welke weg kunnen? )
- vinted app installeren en kleding er op zetten
- online shoppen
- videobellen met de 2 bruidsfotografen op onze shortlist
- grondige schoonmaak van alle kasten
- met een beetje mooi weer de deuren in huis schuren ( als we nog genoeg schuurpapier hebben)
- gereedschap sorteren en goed opbergen in de berging
- gitaar leren spelen

Voorlopig nog genoeg te doen..
Wat zijn jullie plannen? :+
Hoe ik mijn boekenkast opruimde: ik stel mezelf bij ieder boek de vragen:
- Heb ik concrete plannen om dit boek te herlezen? --> ja = houden
- Zo nee, kan ik dit boek opnieuw kopen mocht ik over X jaar het weer willen? --> ja = wegdoen
- Zo nee, hoe groot acht ik de kans dat ik exact dit boek over X jaar weer wil hebben? --> kleine kans = wegdoen

Ik heb nu ongeveer een meter aan boeken, waar ik eerst het driedubbele had. Ik had een hoop detectives, die ik niet meer herlees want blij word ik er niet van en ik weet al hoe het afloopt --> weggedaan.
pi_192089965
Ik heb ook een paar boeken die ik niet weg kan doen. Maar dat zijn m'n sprookjesboeken, favoriete versleten kinderboek en Harry Potter boeken. :D
pi_192090052
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gewoon omdat je je aankleed als je uit je nest komt. :P
Niet hoe ik mijn leven leef :D

Ik vond de boekenkast opruimen echt een soort van bevrijding :@ Ik zou me niet te druk maken om een actieplan van te voren. Je wordt er zo enthousiast van dat je je grenzen steeds verder verlegt.

Nu ga ik wel aanzienlijk kleiner wonen, dus dat maakt het misschien makkelijker, maar toen ik eenmaal los had gelaten dat puur het hebben van dat boek iets betekende voor me, ipv het verhaal oid, dat altijd nog wel beschikbaar blijft, ging het snel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192090088
Ik wilde paar jaar geleden boeken wegdoen, wegens geen plek. Mocht niet van mijn moeder. 'Dan neem ik ze wel mee en zet ik ze op zolder'
Ja, uh, oke prima.

Maar nu gaan mijn ouders verhuizen, zegt ze dit weekend 'hier, ik heb nog dozen met jouw boeken'

Ja godver. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192090129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet hoe ik mijn leven leef :D

Ik vond de boekenkast opruimen echt een soort van bevrijding :@ Ik zou me niet te druk maken om een actieplan van te voren. Je wordt er zo enthousiast van dat je je grenzen steeds verder verlegt.

Nu ga ik wel aanzienlijk kleiner wonen, dus dat maakt het misschien makkelijker, maar toen ik eenmaal los had gelaten dat puur het hebben van dat boek iets betekende voor me, ipv het verhaal oid, dat altijd nog wel beschikbaar blijft, ging het snel.
Ga je verhuizen ja? Leuk!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192090145
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ga je verhuizen ja? Leuk!!!
*O* betere locatie *O*

Pending kurona natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192090240
Dingdong!

:?

Postbode aan de deur met pakketje.
Of ik even wilde tekenen voor ontvangst.

Mag dat nog?

Ja hoor :Y

Ik ga Post NL maar eens op FB aanspreken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:16:44 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090375
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dingdong!

Mag dat nog?

Doe dat even -na- mijn pakje is bezorgd, waar ik voor moet tekenen aub.

PostNL is typisch zo'n club van " Ohw okay, dan sturen we alle pakjes waar voor getekend moet worden terug naar de afzender" ipv een oplossing te realiseren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192090439
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde paar jaar geleden boeken wegdoen, wegens geen plek. Mocht niet van mijn moeder. 'Dan neem ik ze wel mee en zet ik ze op zolder'
Ja, uh, oke prima.

Maar nu gaan mijn ouders verhuizen, zegt ze dit weekend 'hier, ik heb nog dozen met jouw boeken'

:D Te komisch gewoon :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192090469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Te komisch gewoon :D
Dit is wel echt heel erg typisch voor mijn moeder. :') :D

Schatje is het O+ En soms heel vermoeiend.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192090471
quote:
Dingdong!

Mag dat nog?

Bij DHL vraagt de bezorger toestemming om zelf te mogen tekenen. Lijkt me voor nu een goede oplossing.
pi_192090489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Doe dat even -na- mijn pakje is bezorgd, waar ik voor moet tekenen aub.

PostNL is typisch zo'n club van " Ohw okay, dan sturen we alle pakjes waar voor getekend moet worden terug naar de afzender" ipv een oplossing te realiseren.
Haha Haha
Jij denkt dat dit binnen een dag wordt opgepikt door hen?

Edit: ze hebben wel heldere, goede richtlijnen ^O^
Ik had een domme bezorger -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:23:19 #14
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_192090507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij DHL vraagt de bezorger toestemming om zelf te mogen tekenen. Lijkt me voor nu een goede oplossing.
Het is toch ook de bedoeling dat Postnl dat doet? Heb ik tenminste gelezen...

@Lonaa *O* voor je 36 uur
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:25:10 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090550
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Haha Haha
Jij denkt dat dit binnen een dag wordt opgepikt door hen?
Dingen waar de klant last van heeft? Ja.

Dan gaan ze je versteld doen staan.

Afgelopen weken 3 pakjes met "24 uurs bezorging" gehad, die er alle 3 vier dagen over hebben gedaan. Blaatverhalen over sorteercentra, volle vrachtwagens, niet kloppende planning.

Maar de verzendende partij deed niets anders dan anders, PostNL wist het gewoon 3 keer te verkloten. Op rij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192090565
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Het is toch ook de bedoeling dat Postnl dat doet? Heb ik tenminste gelezen...

@:Lonaa *O* voor je 36 uur
Zie edit ik kom er net achter dat ik een domme bezorger heb. ;(
pi_192090645
Hmpf. Ik heb een appelallergie. Maar geschilde appels wil wel. Ik had honger en ik heb appels. Dus appeltje geschild. Nu tintelen mijn lippen en tong heel onaangenaam :{ Blijkbaar is bij een elstar appel ook schillen niet voldoende meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:31:44 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf. Ik heb een appelallergie. Maar geschilde appels wil wel. Ik had honger en ik heb appels. Dus appeltje geschild. Nu tintelen mijn lippen en tong heel onaangenaam :{ Blijkbaar is bij een elstar appel ook schillen niet voldoende meer.
Sommige mensen kopen dure middeltjes voor dat effect *)
pi_192090693
Ben ik weer na m'n digitale koffie moment met collega's. Allemaal aangekleed :P en niemand liet z'n huis zien. Al ben ik wel nieuwsgierig naar het huis van een van de collega's. Hij woont in een verbouwde school uit 1851 op de bovenste etages. Je ziet allemaal intrigerende balken en een raam op een aparte plek. Ga me daar na al deze toestanden maar eens uitnodigen.

En wat Fietsie zegt, even wachten met Postnl aanspreken, vanmiddag krijg ik een pakketje, daarna mag het.

En de moeder van @Lonaa _O- , dat deed de mijne ook, die kwam ze, onaangekondigd, brengen.

En boeken opruimen ging hier best makkelijk. Vooraf bekeken welke ik wilde houden, meer sentimenteel dan om te herlezen (want lettertjes te klein om te lezen of boeken te zwaar om vast te houden) en zo gingen 18 verhuisdozen weg. En ik zit er erg over te denken om veel van de overgebleven boeken ook weg te doen.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:32:22 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192090696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sommige mensen kopen dure middeltjes voor dat effect *)
De KPD slowchat is verderop.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:33:15 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090710
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De KPD slowchat is verderop.
Die is wegens coronarisico's stilgelegd.
pi_192090718
Ben ik al op mijn eigen laptop begonnen zodat ik niet tijdens een piek moment probeer in te loggen, is het nu alsnog drama.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:34:36 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090739
Wat denken die landen die dit soort spuiterij doen eigenlijk te bereiken?

dinsdag 17 maart 2020 @ 10:34:53 #24
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192090747
Bij ons klapte de VPN er net uit. Maar goed, gisteren met 18000 man ging wel goed 14.gif
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 10:38:58 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192090837
Zoom is gefixt bij iedereen en kunnen nu gewoon vergaderen. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192090919
O bij ons liggen procall en teams er uit :')

Teams is niet gek agz niemand dat ooit wil gebruiken en dus ook niemand weet hoe het werkt en het ongetwijfeld ineens overbelast is, maar procall werken we doorgaans ook heel de dag mee, dus waarom dat nou ineens NIET werkt?
pi_192090941
Het ziekenhuis heeft een dinges geregeld voor videobellen _O_
Ik zou vrijdag de laatste afspraak bij psychomotorische therapie hebben en dat gaat nu door via videobellen O+
Wordt wel raar, want psychomotorische therapie is normaal in de gymzaal, maar ik ben al heel blij dat het a) doorgaat en b) videobellen is in plaats van gewoon bellen O+
pi_192090944
Ik wil vooral gewoon kunnen inloggen en mailen in de beschermde omgeving. Ze kunnen er niets aan doen, maar het blijft toch frustrerend. :')
pi_192090945
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
Grote schoonmaak voor als de toeristen weer komen :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192090951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
Overkomen alsof ze alles stevig onder controle hebben?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:47:14 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Overkomen alsof ze alles stevig onder controle hebben?
Alleen Putin heeft alles stevig onder controle toch, anno 2020?
pi_192091008
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja, uh, oke prima.

Je moeder _O-

Mijne heeft ook de dozen met boeken en spelletjes geclaimd.

De spelletjes heeft ze aan me teruggegeven met de mededeling dat ik er cadeaupapier omheen moet doen en dan wil ze ze voor haar verjaardag en voor Sinterklaas van me krijgen :') (ik realiseer me nu dat ik dat afgelopen week met haar verjaardag nog vergeten ben ook _O- ).

De boeken heeft ze aan mijn vader gegeven om te lezen, ook al houdt hij niet van dit type detectives (véél te langdradig, veel te weinig doden :P ) en warempel is hij braaf begonnen met lezen |:(
pi_192091037
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je moeder _O-

Mijne heeft ook de dozen met boeken en spelletjes geclaimd.

De spelletjes heeft ze aan me teruggegeven met de mededeling dat ik er cadeaupapier omheen moet doen en dan wil ze ze voor haar verjaardag en voor Sinterklaas van me krijgen :') (ik realiseer me nu dat ik dat afgelopen week met haar verjaardag nog vergeten ben ook _O- ).

De boeken heeft ze aan mijn vader gegeven om te lezen, ook al houdt hij niet van dit type detectives (véél te langdradig, veel te weinig doden :P ) en warempel is hij braaf begonnen met lezen |:(
Wat is daar de achterliggende gedachte achter? Dingen aan jou geven die je terug moet geven?
pi_192091098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat is daar de achterliggende gedachte achter? Dingen aan jou geven die je terug moet geven?
Ze wil ze graag hebben, maar het is leuker als ze ze cadeau krijgt. Ze vond het niet leuk genoeg om een doos vol te krijgen met "deze doe ik weg, heb jij interesse?".

Nu is de grap van dit hele verhaal dat er in mijn oude kamer bij mijn ouders dus een stapel spelletjes staat die mijn moeder ooit cadeau wil krijgen. Ze staan er nu ruim een halfjaar en ze heeft er nog nul lol van gehad. Als ze die doos gewoon aangenomen had, had ze al wat gekund met die spelletjes.
pi_192091104
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 07:36 schreef FutureFairytale het volgende:

Blues; is dit vanwege corona deze maatregel? Dacht dat omgeving Haarlem nog mee viel met aantal patiënten.
Hoe bedoel je dit precies?

Je wilt geen mensenmassa's in je ziekenhuis (of waar dan ook) dat is prio 1. Dus moet je zorgen dat er zo min mogelijk mensen met elkaar in aanraking komen. Dus moet je iedereen bellen die de komende weken op je poli komen :?

Verder tx voor de support mensen O+

En Lonaa, vooral doooooorgaan ^O^

En mnX die de blommen meeneemt naast de bloemkool O+

Succe met videobellen Tele ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 17-03-2020 11:01:10 ]
pi_192091140
Ja @FutureFairytale in mijn ziekenhuis zijn ook alle niet dringende poli-afspraken ofwel afgezegd ofwel omgezet in videobellen. En ik woon aan de andere kant van het land dan Blues.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:57:11 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192091182
Ik ben op 't moment bezig met de financiele kant van videobellen voor zorginstellingen.

Wanneer e.e.a. ook echt verweven wordt met de zorgdeclaratie (dus ook dat er aantoonbaar is dat er echt een confcall geweest is enzo) dan is dat een kostbaar feestje.
Kantoormiddelen inzetten is ook wel een optie, alleen dan is het nog onduidelijk hoe de verzekeraars met de declaratie omgaan.
pi_192091431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:57 schreef fietsie het volgende:
Ik ben op 't moment bezig met de financiele kant van videobellen voor zorginstellingen.

Wanneer e.e.a. ook echt verweven wordt met de zorgdeclaratie (dus ook dat er aantoonbaar is dat er echt een confcall geweest is enzo) dan is dat een kostbaar feestje.
Kantoormiddelen inzetten is ook wel een optie, alleen dan is het nog onduidelijk hoe de verzekeraars met de declaratie omgaan.
Wat is daar zo duur aan? Hoe is dat duurder dan een fysieke afspraak?

In mijn ziekenhuis hebben ze een eigen applicatie waarlangs het videobellen gaat, maakt dat uit voor de kosten?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 11:14:00 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192091518
Die applicatie betaal je licentiekosten voor.
pi_192091722
@Ludolf...gezien het veelgeprezen optreden en 7 miljoen kijkers had hij ook wel daadkrachtiger kunnen optreden bij de aardbevingsschade, als het hem raakt!?
https://www.dvhn.nl/groni(...)-Rutte-25469971.html
pi_192091992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:52 schreef Tele6 het volgende:

Ze wil ze graag hebben, maar het is leuker als ze ze cadeau krijgt. Ze vond het niet leuk genoeg om een doos vol te krijgen met "deze doe ik weg, heb jij interesse?".

Nu is de grap van dit hele verhaal dat er in mijn oude kamer bij mijn ouders dus een stapel spelletjes staat die mijn moeder ooit cadeau wil krijgen. Ze staan er nu ruim een halfjaar en ze heeft er nog nul lol van gehad. Als ze die doos gewoon aangenomen had, had ze al wat gekund met die spelletjes.
Ik vind jouw moeder vreemder worden met de dag.
pi_192092141
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ze is er wel eentje. :')
Het verbaast me nog steeds dat ze bij gelegenheden ook heel normaal over kan komen :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 11:52:07 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192092246
Iedereen is wel vol lof over Rutte zijn toespraak van gisteravond, maar ik heb toch wel mijn twijfels:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192092294
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit. Bizar....

Ik zit in een soort niemandsland, lijkt het :') Vandaag roostervrije dag, even gekeken of ik in de uitvoering digitaal kon uithelpen, maar daar zijn zat mensen.
Thuiszorg is alles ook nog rustig (rustiger zelfs omdat niet-noodzakelijke zorg wordt opgeschort). Maar daar is nog niet in kaart gebracht hoeveel cliënten we de komende tijd overhouden. Dus aanmelden bij het ziekenhuis om uit te helpen durf ik ook nog niet.

Dus ik knuffel maar kittens en hang op de bank.
O, en heb de mensen voor mijn verjaardagsfeestje afgezegd.

En was blij om te horen dat mijn tante van over de 80, die twee dagen later jarig is, ook heeft besloten haar huiskamer niet vol te laten laden met een mix van jong en oud, zo’n 30 man in totaal. Ze kan nogal eigenwijs zijn namelijk.
pi_192092323
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit. Bizar....

Ik zit in een soort niemandsland, lijkt het :') Vandaag roostervrije dag, even gekeken of ik in de uitvoering digitaal kon uithelpen, maar daar zijn zat mensen.
Thuiszorg is alles ook nog rustig (rustiger zelfs omdat niet-noodzakelijke zorg wordt opgeschort). Maar daar is nog niet in kaart gebracht hoeveel cliënten we de komende tijd overhouden. Dus aanmelden bij het ziekenhuis om uit te helpen durf ik ook nog niet.

Dus ik knuffel maar kittens en hang op de bank.
O, en heb de mensen voor mijn verjaardagsfeestje afgezegd.

En was blij om te horen dat mijn tante van over de 80, die twee dagen later jarig is, ook heeft besloten haar huiskamer niet vol te laten laden met een mix van jong en oud, zo’n 30 man in totaal. Ze kan nogal eigenwijs zijn namelijk.
Foto van de kittens? O-)

En ^O^ voor je tante!
pi_192092373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Foto van de kittens? O-)

En ^O^ voor je tante!
Heel topic voor je!
F&F / Gastopvang DOC: Cats 23e nestje - Ploppoes?
pi_192092375
Het lijkt er op dat mensen het beginnen te begrijpen waarom enzo.
behalve teles moeder dan misschien ;) :*
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:02:29 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192092483
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:52 schreef golfer het volgende:
Iedereen is wel vol lof over Rutte zijn toespraak van gisteravond, maar ik heb toch wel mijn twijfels:
[ afbeelding ]
Hij heeft al een telefoontje gehad van John de Mol schijnt. 7 miljoen kijkers...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:06:16 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192092572
quote:
Dingdong!

Mag dat nog?

Ik ga maar even een paar dure dingen bestellen :7
pi_192092589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij heeft al een telefoontje gehad van John de Mol schijnt. 7 miljoen kijkers...
_O-
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:07:14 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192092591
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:25 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...gezien het veelgeprezen optreden en 7 miljoen kijkers had hij ook wel daadkrachtiger kunnen optreden bij de aardbevingsschade, als het hem raakt!?
https://www.dvhn.nl/groni(...)-Rutte-25469971.html
geen idee, misschien heeft ie daar in gewone situaties niet de macht toe?
pi_192092655
quote:
O+ O+ O+
Ze zijn al zo groot! En wat een leuke namen!
pi_192092656
Wat ben jij aan het doen?
pi_192092668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
:o
pi_192092681
quote:
[ afbeelding ]
_O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 12:17:09 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192092805
quote:
[ afbeelding ]
:D
pi_192092856
quote:
[ afbeelding ]
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:25:28 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192092995
quote:
[ afbeelding ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192093018
Leuk om te lezen en te zien in jullie thuiswerksituaties.
Vreemd, dat collega’s dan excursies in eigen huis geven!
Bij perioden heb ook wel een aantal dagen thuisgewerkt om achterstallige administratie weg te werken en tig verslagen te schrijven.
Dan ging ik wel aangekleed en alles een serieuse kantoordag ‘houden’, anders leek het maar meer “vakantie”.
pi_192093036
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:26 schreef AnneX het volgende:
Bij perioden heb ook wel een aantal dagen thuisgewerkt om achterstallige administratie weg te werken en tig verslagen te schrijven.
Dan ging ik wel aangekleed en alles een serieuse kantoordag ‘houden’, anders leek het maar meer “vakantie”.
De protip die ik las: doe in ieder geval je bh aan om je lichaam nog even in de "AAN" modus te houden :'D
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:27:58 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De protip die ik las: doe in ieder geval je bh aan om je lichaam nog even in de "AAN" modus te houden :'D
Ik wist dat ik iets vergeten was vanochtend :D
pi_192093054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld😎
pi_192093056
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iets vergeten was vanochtend :D
Zwiebele zwiebele.
pi_192093070
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:26 schreef AnneX het volgende:
Dat heb ik ook. Ik sta iets later op, want hoef geen 30 minuten te fietsen, maar verder business as usual. Alleen is de koffie lekkerder.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:31:41 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093142
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zwiebele zwiebele.
Ik heb nog genoeg uien :D
pi_192093150
Ik rol echt 5 voor werktijd m'n bed uit, gris mn bh mee, zet mn computers aan, zet de koffie op, trek mn bh aan, schenk mn koffie in en bel in voor de dagstart...
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:34:18 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093199
In Iran hebben ze bepaalde grote gebedshuizen bestormd die gesloten waren ivm Corona. Kunnen ze zich hier een beetje aan die regels houden? In Barneveld enzo wel.

Grote moskeeën in NL ook?
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:34:32 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093207
Vast wel, anders was het wel in het nieuws geweest.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 12:35:07 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192093223

Ohja het is Paddy Day. Normaal wist is het wel, maar het gaat nu totaal langs me heen.
pi_192093271
Ik vind het toch wel lekker om gewoon aangekleed, gewassen en met gekamde haren te zitten. Anders voel ik mij heel de dag zo’n lamzak.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192093294
Ja @Lonaa...ik heb nu 2 weken niet gerookt - want mijn sigs light liggen in een geheim vakje in mijn auto en ben niet buiten geweest - en het is verbazend hóe gemakkelijk het doorademen gaat, zónder piepen etc. ondanks 8)7 bronchitis en tussen de blafhoestbuien door.
Verbazend. Affijn, je weet wat voor positieve zaken het gaat opleveren. *O*
#jumping jacks x 100
pi_192093379
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:37 schreef AnneX het volgende:
Ja @:Lonaa...ik heb nu 2 weken niet gerookt - want mijn sigs light liggen in een geheim vakje in mijn auto en ben niet buiten geweest - en het is verbazend hóe gemakkelijk het doorademen gaat, zónder piepen etc. ondanks 8)7 bronchitis en tussen de blafhoestbuien door.
Verbazend. Affijn, je weet wat voor positieve zaken het gaat opleveren. *O*
#jumping jacks x 100
Wat goed! Ik vond roken altijd zo verschrikkelijk als ik verkouden was.

Ik zit altijd in mijn joggingpak thuis. Ik douche meestal rond half 2 en dan doe ik het weer aan. Ik wissel dan wel mijn nachthemd voor een shirtje. Of een schone broek en vest, dat komt ook voor een paar keer per week.
Spoilers!
pi_192093388
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:35 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Ohja het is Paddy Day. Normaal wist is het wel, maar het gaat nu totaal langs me heen.
Misschien dat wij de grote fles Kwaremont vanavond open trekken, we hoeven hem nu toch niet voor de Ronde te bewaren.
pi_192093405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:34 schreef derLudolf het volgende:
In Iran hebben ze bepaalde grote gebedshuizen bestormd die gesloten waren ivm Corona. Kunnen ze zich hier een beetje aan die regels houden? In Barneveld enzo wel.

Grote moskeeën in NL ook?
Is die dienst in Barneveld met 600 pp nog doorgegaan zondag jl.? 8)7
In Amerika loopt ook zo’n prediker/ oplichter te oreren waar de corona vandaan komt en dat de duizenden aanwezigen elkaars handen schudden.
En ze doen het ook nog. De schapen.
pi_192093475
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

In Amerika loopt ook zo’n prediker/ oplichter te oreren waar de corona vandaan komt en dat de duizenden aanwezigen elkaars handen schudden.
Met nog wat minder mensen en in verschillende zalen.

De moskee hierachter was leeg, ik zag echt niemand er naar toe lopen. Marcouch had daar ook toe opgeroepen, en de besturen van de moskee's ook.
pi_192093479
quote:

"God's wil als je ziek wordt/dood gaat!" - eng dat soort ideeën.
pi_192093531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"God's wil als je ziek wordt/dood gaat!" - eng dat soort ideeën.
Net als met de ZZPers.
pi_192093583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

Net als met de ZZPers.
Huh? Die denken ook dat het god's wil is?
pi_192093594
Spoilers!
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:50:37 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093607
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Net als met de ZZPers.
Die snap ik niet?
pi_192093631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh? Die denken ook dat het god's wil is?
Denk dat ze het over die (en nu zeg ik even niets) wiebes heeft
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:51:56 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093641
quote:

[..]

Neen, dat zou ook niet mogen immers. Segers had de kerkdienst via tv gevolgd.
pi_192093673
Mja dode moslims voor de islam, dode zzp-ers voor de economie. Twee verschillende godsdiensten, twee keer een hoop slachtoffers die we echt echt echt echt niet hadden kunnen voorkomen :')
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:54:37 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192093700
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja dode moslims voor de islam, dode zzp-ers voor de economie. Twee verschillende godsdiensten, twee keer een hoop slachtoffers die we echt echt echt echt niet hadden kunnen voorkomen :')
Aha. Beetje ver gezocht :+
pi_192093707
Ik moest gniffelen

pi_192093743
Lokaal nieuws:
De ene buurvrouw zit met haar bezoek in de tuin in de zon, werkoverleg als docente mbo.

Andere buurvrouw meldde zich ziekjes, vermoedt corona, want heeft gegoocheld🤣
De barmhartigheid van god zal haar wel op de been houden. Oops.

Mn.X luistert naar de lokale omroep met een dagelijks live lunch programma en interviews met inwoners en de burgemeester en het laatste lokale coronanieuws.
De boa zijn de lokale horeca aan het bezoeken/“controleren”.
Vindt het best jammer, dat hij heeft afgezegd.
pi_192093956
quote:
[ afbeelding ]
pi_192093981
Net op Radio 2 een journalist die in Rome woont. Lijkt wel of ie een scène uit Black Mirror beschreef.

Intussen wachten op de kapster. Ik vraag haar wel als ze zo binnenkomt of ze haar handen eerst wil wassen :@
pi_192094038
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:08 schreef Blues het volgende:
Net op Radio 2 een journalist die in Rome woont. Lijkt wel of ie een scène uit Black Mirror beschreef.

Intussen wachten op de kapster. Ik vraag haar wel als ze zo binnenkomt of ze haar handen eerst wil wassen :@
Mijn kapper is dicht. Ik had er morgenmiddag een afspraak (nodig ook). Ga maar speldjes en zo kopen ;)
pi_192094097
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn kapper is dicht. Ik had er morgenmiddag een afspraak (nodig ook). Ga maar speldjes en zo kopen ;)
Ja, ik kan al een staartje maken 🙃
pi_192094123
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:08 schreef Blues het volgende:

Misschien een domme vraag maar waarom niet afgezegd?

Een kapper zit toch aan het hoofd/gezicht van vele mensen op een dag.
pi_192094500
On the bright side: fok! doet het al een beetje beter en sneller.w/
pi_192094514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:15 schreef Sarabi het volgende:

Misschien een domme vraag maar waarom niet afgezegd?

Een kapper zit toch aan het hoofd/gezicht van vele mensen op een dag.
Ze doet bijna geen klanten meer. Heeft pompje bij zich en ontsmette haar handen meteen bij binnenkomst.
pi_192094554
Gaat natuurlijk niet alleen om vandaag maar ook de weken er voor.
En aangezien er opgeroepen wordt om afstand te houden.
pi_192094626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef Sarabi het volgende:
Gaat natuurlijk niet alleen om vandaag maar ook de weken er voor.
En aangezien er opgeroepen wordt om afstand te houden.
Een kapper is wel een heel eind binnen de 1,5 meter die wordt geadviseerd inderdaad.

Gaap. Ik kak in dus ga maar even douchen en lunchen. Straks weer verder.
Spoilers!
pi_192094654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een kapper is wel een heel eind binnen de 1,5 meter die wordt geadviseerd inderdaad.

Ik vroeg me ook oprecht af of het een domme vraag is.
Ik ga er van uit de B door haar werk een stuk meer weet dan ik.
pi_192094736
En een prima zonnetje om kleding te luchten buiten en het huis door te waaien w/
pi_192094759
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef AnneX het volgende:
Lokaal nieuws:
De ene buurvrouw zit met haar bezoek in de tuin in de zon, werkoverleg als docente mbo.

Andere buurvrouw meldde zich ziekjes, vermoedt corona, want heeft gegoocheld🤣
De barmhartigheid van god zal haar wel op de been houden. Oops.

Mn.X luistert naar de lokale omroep met een dagelijks live lunch programma en interviews met inwoners en de burgemeester en het laatste lokale coronanieuws.
De boa zijn de lokale horeca aan het bezoeken/“controleren”.
Vindt het best jammer, dat hij heeft afgezegd.
Hmm hier zijn opa en oma erg weigerachtig mbt dat ze een risicogroep zijn.
De buurman daarentegen appte gister speciaal om te zeggen dat dochterlief beter bij opa/oma uit de buurt bleef. En gaf mn pakketje om het hoekje van de deur... “sorry.. ik ben flink verkouden en normaal maakt dat niet uit.. maar beter het zekere voor het onzekere”

Diezelfde buurman en -vrouw die overigens aanboden dat ik daar altijd wcpapier en eten mocht halen indien nodig O+
(Ondanks dat ze heel geirriteerd worden van het gehamster).

Leuke is dat in zo’n volksbuurtje... mensen soms wel echt socialer en meelevender zijn dan in de brave nette wijken.
Juist met dit soort dingen merk je dat het echt niet alleen maar tuig is wat hier woont
  dinsdag 17 maart 2020 @ 13:45:10 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192094799
net " voor de laatste keer" boodschappen ngedaan.. met allebei keelpijn distatieren we onszelf maar eens..
ik wist nog een knolsederij en flespompoen om de kop te tikken, die zijn voor volgende week.. tevens 2 groenten soepen die ik vandaag gaa maken en invries voor volgende week.. een beetje de groenten verspreiden zo..
wel apart om de supermarkt zo leeg te zien zeg :{ er was echt bijna niks meer te krijgen.. ( behalve dan de " gekke" dingen zoals Naan, Cordita's en libanees brood.. en er was sowiseo BROOD!! dus net pakketjes gemaakt om het brood in te vriezen.. ^O^

CUL-Noob vraagje: kan je aardappels eigenlijk zo, in de schil, invriezen ? patat is ook altijd ingevroren.. hoe zit dat?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192094812
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:42 schreef AnneX het volgende:
En een prima zonnetje om kleding te luchten buiten en het huis door te waaien w/
Hier staat de wind net vervelend op het balkon, dus best fris. Deur ook maar weer dichtgedaan en die van het andere balkon geopend.
pi_192094848
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:45 schreef Barreltje het volgende:
net " voor de laatste keer" boodschappen ngedaan.. met allebei keelpijn distatieren we onszelf maar eens..
ik wist nog een knolsederij en flespompoen om de kop te tikken, die zijn voor volgende week.. tevens 2 groenten soepen die ik vandaag gaa maken en invries voor volgende week.. een beetje de groenten verspreiden zo..
wel apart om de supermarkt zo leeg te zien zeg :{ er was echt bijna niks meer te krijgen.. ( behalve dan de " gekke" dingen zoals Naan, Cordita's en libanees brood.. en er was sowiseo BROOD!! dus net pakketjes gemaakt om het brood in te vriezen.. ^O^

CUL-Noob vraagje: kan je aardappels eigenlijk zo, in de schil, invriezen ? patat is ook altijd ingevroren.. hoe zit dat?
https://aardappelenkoken.eu/aardappelen-invriezen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')