zo dan vuil secreetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik post toch gewoon door, laat hem lekker zeiken
hij ligt toch nog op bed dus hij vervuilt zn eigen bed met zn gezeik
twitter:luuk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:00:36Nee joh, doe vooral geen moeite om je automatismen te veranderen en het zorgpersoneel te ontlasten. Het is niet dat ze je onlangs nog zo goed hebben geholpen ofzo, toen je van de trap viel. Stank voor dank heet dat. https://t.co/fjnBa6mydS reageer retweet
Dat is het ook, maar niet mijn ding.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan vertel ik je gewoon erover.
Suzan & Freek zijn irl een stelletje en zingen dus ook samen. Ze klinken gezamenlijk heel mooi, maar apart van elkaar ook prima. De ene keer neemt zij de lead en de andere keer hij.
Ik vind het wel tof als er nieuwe Nederlandstalige artiesten zijn die het grote publiek ook weten te bereiken.
Ja, in Carréquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dan hadde nwe moeten gaan
voor die tijd komt ze niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, in Carré. Was wel helemaal uitverkocht en scheen in een intieme setting te zijn geweest.
Had me wel tof geleken om bij te zijn.
https://www.ziggodome.nl/event/4225881717/alanis-morissette
In oktober komt ze weer overigens (maybe dan).
maybe gaan we dan!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, in Carré. Was wel helemaal uitverkocht en scheen in een intieme setting te zijn geweest.
Had me wel tof geleken om bij te zijn.
https://www.ziggodome.nl/event/4225881717/alanis-morissette
Nouquote:
grinnikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou.
Ik vind de teksten van Nick & Simon toch wel echt heel anders hoor dan die van Suzan & Freek.
Maar je hebt toch heel verschillende genres, ook al is het Nederlandstaligquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar niet mijn ding.
En Nederlandstalig muziek dring nog wel snel door bij het publiek heb ik het idee.
Kijk maar naar die Janus en weet ik wat nog meer
Veel mensen vinden het mooi en dat mag
Maar niet mijn muziek
Als je kinderen moet vermaken met alleen films is het ook niet best.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef Nizno het volgende:
ow en als ziggo trouwens echt iets wil doen, film1 open zetten en kinderzenders doet natuurlijk niet veel....
nee laat ze maar eens lekker alle concerten die in het ziggodome zijn geweest uit gaan zenden
dit gaat niet om de kinderen maar om mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kinderen moet vermaken met alleen films is het ook niet best.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:luuk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:00:36Nee joh, doe vooral geen moeite om je automatismen te veranderen en het zorgpersoneel te ontlasten. Het is niet dat ze je onlangs nog zo goed hebben geholpen ofzo, toen je van de trap viel. Stank voor dank heet dat. https://t.co/fjnBa6mydS reageer retweet
Valt wel mee bij mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Er zitten wel een paar leuke nummers tussen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar je hebt toch heel verschillende genres, ook al is het Nederlandstalig.
Bijvoorbeeld: De Jazzpolitie met ''liefdesliedjes'' of Doe maar met ''32 jaar'', dat is toch niet te vergelijken met elkaar?
ga jij lekker naast sky liggen zegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ze was er nog in februariquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor die tijd komt ze niet?
jeetje ik zou toch denken dat ze met dr handjes ook wat kan
hahahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze was er nog in februari
Is dit sarcastisch?
Sorry, goed ken ik je (nog) niet.
als iteejer terug kan komen en niet in een lockdown zitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:10 schreef PlymouthFury het volgende:
Word morgen toch gekeken naar de servers van fok?
Hier ook hoor, maar dud0r zei dat het traag ging omdat het topic nog niet dicht wasquote:
Refererend aan ''hands clean''quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhahahaha
lama
beter dat ik dit niet uit ga leggen
Ik kan je verzekeren dat veruit de meesten daar niet bij horen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me dat wel voorstellen als je bij een van de risico groepen hoort
De berichten die je hoor dat mensen wekenlang aan de beademing liggen en daarna nog weken aan de zuurstof of aan de hartlong machine. Word je niet vrolijk van.
Kijk, jij snapt me tenminste.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook hoor, maar dud0r zei dat het traag ging omdat het topic nog niet dicht was
Ja, zover ik gelezen heb wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:10 schreef PlymouthFury het volgende:
Word morgen toch gekeken naar de servers van fok?
aan komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Refererend aan ''hands clean''Of ''one hand in my pocket''
Of wat bedoel je.
moemoe snapt het wel als ze even nadenktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhahahaha
lama
beter dat ik dit niet uit ga leggen
ALs je jong en gezond bent niet nee, maar oud en chronisch ziek is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat veruit de meesten daar niet bij horen.
Ok, wachten af. Zal het wel een poosje uit de lucht zijn? Krijgen we straks een downtime van een paar uur hoop ik. Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als iteejer terug kan komen en niet in een lockdown zit
ik vind t vooral zielig voor alanis dat ze zo lang niet mag komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
moemoe snapt het wel als ze even nadenkt
volgen smij heeft ze een behoorlijke toyboyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind t vooral zielig voor alanis dat ze zo lang niet mag komen
dansen!quote:
en dan pak ik de winst want ik stem even via whatsapp met iteejer af dat t er af magquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, wachten af. Zal het wel een poosje uit de lucht zijn? Krijgen we straks een downtime van een paar uur hoop ik. Lol
Ik app yvonne wel even danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan pak ik de winst want ik stem even via whatsapp met iteejer af dat t er af mag
dan ist helemaal kut als ze niet komt voor september, als je het gereedschap in huis hebt en er niets mee doetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
volgen smij heeft ze een behoorlijke toyboy
Haha, of een dag eraf. Sta je gelijk op 1quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan pak ik de winst want ik stem even via whatsapp met iteejer af dat t er af mag
dan is er zeer weinig kut ben ik bangquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ist helemaal kut als ze niet komt voor september, als je het gereedschap in huis hebt en er niets mee doet
en jij denkt dat iteejer naar jou via yv gaat luisteren?quote:
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij denkt dat iteejer naar jou via yv gaat luisteren?
ik vrees dat er dan 1 gozer helemaal wild wordtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, of een dag eraf. Sta je gelijk op 1
ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees dat er dan 1 gozer helemaal wild wordt
i see what you did therequote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:15 schreef moemoe het volgende:
Oh, Spaanse duif is een nummer van Nick & Simon, I see.
Ik weet wie je bedoelt, zal wat zijn zeg met de laatste post. Dat het uit de lucht gaat voor onbepaalde tijd is zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees dat er dan 1 gozer helemaal wild wordt
tiktakquote:
''Weet je nog dat jij me zei dat wij nooit zouden vluchten als een van onsquote:
De paniekzaaiers zijn juist gezond. De kwetsbaren beschermen zichzelf wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je jong en gezond bent niet nee, maar oud en chronisch ziek is een ander verhaal.
EN verhoudingsgewijs zijn het er nog niet veel. Maar dat zit er wel aan te komen als ik Rutte gisterenavond hoorde.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef moemoe het volgende:
zo duidelijker moemoe?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Nizno het volgende:
voor die tijd komt ze niet?
jeetje ik zou toch denken dat ze met dr handjes ook wat kan
Dat is vaak zo en die paniekzaaiers zijn vaak degene die de regels aan hun laars lappen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De paniekzaaiers zijn juist gezond. De kwetsbaren beschermen zichzelf wel.
Leuke meid, liedje niet geluisterdquote:
Zij heeft echt zoveel goede nummersquote:
Ben jij dat stiekem?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Flauw hoor, gewoon even luisteren
hij had aandacht tekort?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Wel lachen net met de pakketbezorger. Geeft het pakketje met gestrekte arm, en zegt ik zet wel krabbel voor je
neujquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je volgende crewmeet meesjoelen
Dat doen ze niet meer vanwege de coronaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had aandacht tekort?
hij kon je ook dat krabbelding aangeven
Nee, gewoon doodsbenauwd denk ik. Wel ff de slappe lach net ochochquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had aandacht tekort?
hij kon je ook dat krabbelding aangeven
stomquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doen ze niet meer vanwege de corona
oh jammer dat zijn wel leuke dingenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj
rotjeknor is me te ver en sjoelen is niet mijn ding
Onzin ook dat gekrabbelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
stom
maar goed gelukkig hoef ik geen krabbeldingen te zetten
als het dichterbij was had ik mn aversie tegen sjoelen wel weg gezet maar niet voor de andere kant van het landquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh jammer dat zijn wel leuke dingen
Zit er dik inquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
zal pas over een paar maanden kunnen zijn natuurlijk
tijdens dat het esf zou plaats vinden want dat wordt toch afgelastquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
zal pas over een paar maanden kunnen zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |