Zij heeft echt zoveel goede nummersquote:
Ben jij dat stiekem?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Flauw hoor, gewoon even luisteren
hij had aandacht tekort?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Wel lachen net met de pakketbezorger. Geeft het pakketje met gestrekte arm, en zegt ik zet wel krabbel voor je
neujquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je volgende crewmeet meesjoelen
Dat doen ze niet meer vanwege de coronaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had aandacht tekort?
hij kon je ook dat krabbelding aangeven
Nee, gewoon doodsbenauwd denk ik. Wel ff de slappe lach net ochochquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had aandacht tekort?
hij kon je ook dat krabbelding aangeven
stomquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doen ze niet meer vanwege de corona
oh jammer dat zijn wel leuke dingenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj
rotjeknor is me te ver en sjoelen is niet mijn ding
Onzin ook dat gekrabbelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
stom
maar goed gelukkig hoef ik geen krabbeldingen te zetten
als het dichterbij was had ik mn aversie tegen sjoelen wel weg gezet maar niet voor de andere kant van het landquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh jammer dat zijn wel leuke dingen
Zit er dik inquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
zal pas over een paar maanden kunnen zijn natuurlijk
tijdens dat het esf zou plaats vinden want dat wordt toch afgelastquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
zal pas over een paar maanden kunnen zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |