zo dan vuil secreetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik post toch gewoon door, laat hem lekker zeiken
hij ligt toch nog op bed dus hij vervuilt zn eigen bed met zn gezeik
twitter:luuk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:00:36Nee joh, doe vooral geen moeite om je automatismen te veranderen en het zorgpersoneel te ontlasten. Het is niet dat ze je onlangs nog zo goed hebben geholpen ofzo, toen je van de trap viel. Stank voor dank heet dat. https://t.co/fjnBa6mydS reageer retweet
Dat is het ook, maar niet mijn ding.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan vertel ik je gewoon erover.
Suzan & Freek zijn irl een stelletje en zingen dus ook samen. Ze klinken gezamenlijk heel mooi, maar apart van elkaar ook prima. De ene keer neemt zij de lead en de andere keer hij.
Ik vind het wel tof als er nieuwe Nederlandstalige artiesten zijn die het grote publiek ook weten te bereiken.
Ja, in Carréquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dan hadde nwe moeten gaan
voor die tijd komt ze niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, in Carré. Was wel helemaal uitverkocht en scheen in een intieme setting te zijn geweest.
Had me wel tof geleken om bij te zijn.
https://www.ziggodome.nl/event/4225881717/alanis-morissette
In oktober komt ze weer overigens (maybe dan).
maybe gaan we dan!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, in Carré. Was wel helemaal uitverkocht en scheen in een intieme setting te zijn geweest.
Had me wel tof geleken om bij te zijn.
https://www.ziggodome.nl/event/4225881717/alanis-morissette
In oktober komt ze weer overigens (maybe dan).
Nouquote:
grinnikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou.
Ik vind de teksten van Nick & Simon toch wel echt heel anders hoor dan die van Suzan & Freek.
Maar je hebt toch heel verschillende genres, ook al is het Nederlandstaligquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar niet mijn ding.
En Nederlandstalig muziek dring nog wel snel door bij het publiek heb ik het idee.
Kijk maar naar die Janus en weet ik wat nog meer
Veel mensen vinden het mooi en dat mag
Maar niet mijn muziek
Als je kinderen moet vermaken met alleen films is het ook niet best.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef Nizno het volgende:
ow en als ziggo trouwens echt iets wil doen, film1 open zetten en kinderzenders doet natuurlijk niet veel....
nee laat ze maar eens lekker alle concerten die in het ziggodome zijn geweest uit gaan zenden
dit gaat niet om de kinderen maar om mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kinderen moet vermaken met alleen films is het ook niet best.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:luuk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:00:36Nee joh, doe vooral geen moeite om je automatismen te veranderen en het zorgpersoneel te ontlasten. Het is niet dat ze je onlangs nog zo goed hebben geholpen ofzo, toen je van de trap viel. Stank voor dank heet dat. https://t.co/fjnBa6mydS reageer retweet
Valt wel mee bij mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Er zitten wel een paar leuke nummers tussen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar je hebt toch heel verschillende genres, ook al is het Nederlandstalig.
Bijvoorbeeld: De Jazzpolitie met ''liefdesliedjes'' of Doe maar met ''32 jaar'', dat is toch niet te vergelijken met elkaar?
ga jij lekker naast sky liggen zegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ze was er nog in februariquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor die tijd komt ze niet?
jeetje ik zou toch denken dat ze met dr handjes ook wat kan
hahahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze was er nog in februari
Is dit sarcastisch?
Sorry, goed ken ik je (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |