abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:11:52 #61
290156 Kekster
Portugoal!
pi_192088990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, maar veel mensen doe dat als een soort "automatisme."
Dan overleven vanaf nu de mensen die dat niet doen of genoeg hersencellen hebben om dat af te kunnen leren. De mensen die dat niet kunnen zullen sterven aan Corona. Natuurlijke selectie in een notendop.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:11:54 #62
3542 Gia
User under construction
pi_192088992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:07 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja, blijf echt binnen zoals Rutte zei. Als je bejaard, zwak of ziek bent.

Heeft hij gezegd dat we niet meer de stad in mogen?
Als het noodzakelijk is, niks mis mee. Maar voor je vertier nu gaan shoppen, vind ik belachelijk. Je kunt het virus verspreiden. Ook met handschoenen aan. Want he doet 1 deur open, handschoenen besmet, vervolgens naar de volgende deur, deur besmet.
pi_192088996
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om de discussie met de wereld aan te gaan? Verwacht je deze mensen echt te overtuigen? Ik heb betere doelen voor mijn energie
En gebruik die energie voor jouw doelen. Maar wanneer jij in ieder geval 1 of 2 mensen in je directe omgeving van gedachten en acties kan veranderen, help je ons ook allemaal.

Natuurlijk, eigen gezondheid voor alles. Hoe dan ook. En houd dat absoluut zo. Tegelijkertijd, waar het kan, wetende dat jij bij 1 of 2 mensen het verschil kan maken, doe dat net zo. Daar dank ik jou oprecht voor.
Doei
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:12:29 #64
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192089000
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. IK wil dit niet, dus IK ga gewoon lekker shoppen en op bezoek bij vriendinnen.
We zijn wel Nederlanders he. Vrij volk! Geen Chinezen die voor hun lol weken binnen opgesloten zitten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192089010
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Eens (jaja) er zit niet veel anders op dan wat Rutte aangaf. Dat lockdown idee is te laat, dus nu moeten we de pijn gaan nemen en die zo ve mogelijk verzachten. Overigens ter geruststelling mogelijk voor jou: je hoeft geen besluit te nemen. Op macroniveau dan. Individueel natuurlijk wel maar ook daarvoor geldt dat volledig kluizenaarschap in ons land waarschijnlijk niet gaat lukken. Dus ik zie niet zo in welke keuzes er zijn?
Nice. :)

Mijn besluit heeft in deze wereld idd nihil effect. Wel moet ik iets met mijn eigen status. Het bedrijf; waarvan het er naar uitziet dat het nooit meer (in dezelfde vorm) zal draaien. En dat wil ik ergens ook niet.

Als dit het nieuwe zijn is, dan wil ik me graag zo snel mogelijk overgeven aan de nieuwe realiteit en verder gaan.
Plastic schermen in restaurants, mondkapjes met bril als de standaard, handschoenen in het openbaar en geen tekenen van affectie meer.

Als volk worden we dat redelijk autistisch en OCD-gestuurd, maar als je groeit als een bacteriekolonie, dan zal je ook andere levensvormen moeten gaan zoeken. Het is een realiteitscheck die we misschien wel nodig hadden.

Twijfel of niet, het is goed en heb er verder vrede mee. :P
pi_192089019
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Zie ruinerwold, krijg je een inval... alles
Ja dat. En kwaliteit van leven lijkt mij echt heel kut in kluizenaarschap. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
pi_192089023
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:11 schreef Kekster het volgende:

[..]

Dan overleven vanaf nu de mensen die dat niet doen of genoeg hersencellen hebben om dat af te kunnen leren. De mensen die dat niet kunnen zullen sterven aan Corona. Natuurlijke selectie in een notendop.
Ik draag die handschoentje in de supermarkt ook als een soort van " geheugensteuntje" voor mezelf.

Al kijkt iedereen me aan alsof ik uit een psychiatrische instelling ben ontsnapt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 09:14:30 #68
57816 crew  Mijk
BAM
pi_192089028
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik draag die handschoentje in de supermarkt ook als een doort van " geheugensteuntje" voor mezelf.

Al kijkt iedereen me aan alsof ik uit een psychiatrische instelling ben ontsnapt.
_O-
As above, so below.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:14:39 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192089031
Wij hebben nu elke ochtend een "breakfast call" met het hele team om toch in contact te blijven. Jezus wat een tijdsverspilling :') Ene collega vertelt een heel verhaal over een oma in de supermarkt die bloemen pakte en zei "och toch een beetje vrolijkheid". Een andere: hier werd van het balkon gezongen, wacht ik stuur jullie een filmpje.
Wtf... :|W
pi_192089042
Net verkouden geworden. Dus ik heb eigenlijk voor niks 2 weken extra voorzichtig gedaan want ik heb toch iets opgelopen. :{ :(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:15:10 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192089043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat geen enkele toerist het in zijn hoofd haalt om nu deze kant op te komen?
Of zouden ze denken, als ik het toch moet krijgen dan maar in NL :')
Och, zat mensen die gewoon hun goddelijke gang gaan.

In Vietnam hebben ze tal van maatregelen genomen. Was er toch een vrouw die ook een Engels paspoort had en op dat paspoort naar Frankrijk is gegaan om vervolgens weer bij de Vietnamese grens haar Vietnamese paspoort te gebruiken. Zijn twintig besmettingen tot haar te traceren. Een derde van het totaal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:15:47 #72
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192089058
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:14 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben nu elke ochtend een "breakfast call" met het hele team om toch in contact te blijven. Jezus wat een tijdsverspilling :') Ene collega vertelt een heel verhaal over een oma in de supermarkt die bloemen pakte en zei "och toch een beetje vrolijkheid". Een andere: hier werd van het balkon gezongen, wacht ik stuur jullie een filmpje.
Haha dit hebben wij ook :D. Lekker iedereen met kind, hond of kat op schoot.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:15:49 #73
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192089059
quote:
Maak je niet druk, die vergaderingen worden vanzelf korter en dan is het goed dat je wat oefening hebt gehad in het steun vinden bij elkaar.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:15:50 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192089061
quote:
Sterkte :{ gelukkig zitten er in mijn team wat professionelere lui.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:15:57 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192089065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:09 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Blijf jij lekker de komende maanden binnen.
Dat stel ik nergens. Wel goed blijven opletten he?
pi_192089067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:15 schreef KennyPowers het volgende:
Net verkouden geworden. Dus ik heb eigenlijk voor niks 2 weken extra voorzichtig gedaan want ik heb toch iets opgelopen. :{ :(
Rip
pi_192089071
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Lonaa het volgende:
De vraag of je het misschien al gehad hebt heeft hier ook wel gespeeld. Ik ben na het eerste weekend van februari enorm ziek geweest. Hoesten, keelpijn, keelontsteking, koorts. Dat was nadat ik met iemand afgesproken had die zich 'niet zo lekker voelde'. We grapten nog dat het wel Corona zou zijn gezien hij 50 collega's had die net terug waren gekomen uit Wuhan van zakenreis. :{
Zo hoor ik meer en meer mensen: heftige griep gehad met longontsteking, eind vorig jaar/begin dit jaar, die zich nu afvragen of het dit virus geweest zou kunnen zijn. Stiekem hoop ik het wel, dat zou betekenen dat er al wat immuniteit is opgebouwd. :@
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:16:11 #78
290156 Kekster
Portugoal!
pi_192089073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik draag die handschoentje in de supermarkt ook als een soort van " geheugensteuntje" voor mezelf.

Met handschoenen aan blijf je wel van je gezicht af?
pi_192089074
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ja dat. En kwaliteit van leven lijkt mij echt heel kut in kluizenaarschap. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Persoonlijk lijkt het me wel lekker rustig, zo op een berg, met van die bordjes "Laat me met rust!"

Maar jij hebt geen kinderen denk ik

;)
pi_192089078
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:11 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg. De arrogantie en het egoïsme van vele mensen :) Blijven leven zoals het ging. Maar wel handschoenen ( :') ) dragen.
Ik blijf niet leven zoals het was, dat is onzin. Dat kan niet eens.

Maar als ik naar de stad wil om te lopen of een boek te kopen, als ik een rondje wil fietsen, als ik op bezoek wil bij een vriendin en we zijn allebei niet ziek, dan doe ik dat gewoon. Ik ga mezelf niet opsluiten.

Tenzij het wordt verplicht. Maar ik vertrouw op de deskundigen hier. Dus als het prima is dat speeltuinen vol zitten met kids, als winkels open zijn, als je naar buiten mag (als je maar de nodige maatregelen treft), dan vertrouw ik daarop.
pi_192089087
quote:
Net de koffieautomaat dus :P
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:16:55 #82
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192089093
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sterkte :{ gelukkig zitten er in mijn team wat professionelere lui.
Dacht ik ook, nu leer je ze echt kennen :')
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:16:55 #83
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192089094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:16 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Maar als ik naar de stad wil om te lopen of een boek te kopen, als ik een rondje wil fietsen, als ik op bezoek wil bij een vriendin en we zijn allebei niet ziek, dan doe ik dat gewoon. Ik ga mezelf niet opsluiten.

Tenzij het wordt verplicht. Maar ik vertrouw op de deskundigen hier. Dus als het prima is dat speeltuinen vol zitten met kids, als winkels open zijn, als je naar buiten mag (als je maar de nodige maatregelen treft), dan vertrouw ik daarop.
Dit verbaast niemand hier hoor.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:17:18 #84
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192089107
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Net de koffieautomaat dus :P
Dat is het idee van dit soort calls ook. Lekker bijkletsen zodat je het sociaal contact niet verliest.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192089112
quote:

[..]

Precies.

Het virus pakt toch alleen de zwakkeren.
pi_192089126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:15 schreef KennyPowers het volgende:
Dit klinkt misschien stom maar pak een schriftje of papier en schrijf elk uur even op wat je klachten zijn.
Temperatuur elk uur als je een thermometer hebt (en hopelijk voor jou geen aars-meter)
Hou het netjes bij voor jezelf en neem uit voorzorg afstand van je directe naasten. Binnen 72 uur tot een week kun je het uitsluiten. Hou het netjes bij, hou een korte lijn met je huisarts wanneer je hoge koorts krijgt of flink kortademig gaat worden.
Doei
pi_192089139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Precies.

;(
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:18:46 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192089151
quote:

[..]

ok
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:19:18 #89
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192089159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Precies.

Mentaal ook? Dan mag je best oppassen :@
pi_192089168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:16 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zo hoor ik meer en meer mensen: heftige griep gehad met longontsteking, eind vorig jaar/begin dit jaar, die zich nu afvragen of het dit virus geweest zou kunnen zijn. Stiekem hoop ik het wel, dat zou betekenen dat er al wat immuniteit is opgebouwd. :@
Ja, ik snap je. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')