Ik ben zelf totaal geen fan van taart e.d.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan geef ik liever wat meer uit en dat iedereen een fatsoenlijk stukje gebak krijgt.
Ach, laatste jaren heb ik toch geen mensen over de vloer gehad met m'n verjaardagMet de familie ergens borrelen en ik vond het wel weer mooi
Hier vergeten de meesten om afstand te houden. Die borden zouden ze hier ook neer moeten zetten. alleen dan niet in het Spaans, want dat heeft weinig nut.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:49 schreef ato het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze het hier netjes doen, supermarkten vullen zij netjes bij. Er staat een bord monsyens 4 meter afstand houden. Mensen worden wel op straat aangesproken als ze de toerist uithangen. Je moet op je hotel kamer/appartement blijven.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier vergeten de meesten om afstand te houden. Die borden zouden ze hier ook neer moeten zetten. alleen dan niet in het Spaans, want dat heeft weinig nut.
Ik denk niet dat die bordjes daar vanwege het virus hangen, maar omdat het altijd prettiger vakantie viert op minstens 4 meter afstand van een Britse toerist.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
4 meterHier iets minder maar misschien veel Britten met hele dikke buiken daar, dat je meer ruimte nodig hebt
Dat is wel heel goed dat men ook echt aangesproken wordt
twitter:EscPim twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:12:54OMFG Douwe Bob followed today with his bread https://t.co/6hgoYSRkTj https://t.co/YlJ0DvA889 reageer retweet
SPOILER: blote billetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potverdrie, post ik bovenstaande per ongeluk in het organisatie topic.![]()
C’est Davie :o)
Nou @Moira, voor niks gistermiddag in een kilometers lange rij gestaan.quote:Afhaal- en bezorgrestaurants blijven open (ook het afhaalloket van coffeeshops)
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-te-groot.html
Dat is een heel goed punt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die bordjes daar vanwege het virus hangen, maar omdat het altijd prettiger vakantie viert op minstens 4 meter afstand van een Britse toerist.
Ik vond het al een vreemde maatregel omdat die hele coffeeshop bij ons altijd al enkel afhalen is met een glas ertussen en max 2 mensen die überhaupt binnen in de rij passenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou @:Moira, voor niks gistermiddag in een kilometers lange rij gestaan.
Ik moet ook wel zeggen dat je best veel leert in dit soort crisissituaties, zoals ook uit bovenstaande link:quote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vond het al een vreemde maatregel omdat die hele coffeeshop bij ons altijd al enkel afhalen is met een glas ertussen en max 2 mensen die überhaupt binnen in de rij passen
Ok.quote:coffeeshops vallen onder de afhaalrestaurants
Was het te doen? Druk? Veel leeg?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Zo dagje supermarkt zit er weer op voor vandaag....pffffff
Inderdaad, lekker wietje smullen bij de afhaalshopquote:Op maandag 16 maart 2020 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat je best veel leert in dit soort crisissituaties, zoals ook uit bovenstaande link:
[..]
Ok.
Mensen hamsteren gewoon verder hoorquote:
Hier was het juist prima vanmiddag, niks leeg en redelijk rustig.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:18 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Mensen hamsteren gewoon verder hoor
Gelukkig bij ons een buurtsuper maar gaat wel hard nu
Wc papier net als overal op natuurlijk😆
Ja, dat is waar!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als het het einde betekent van alle maatregelen en we weer door kunnen met ons leven is het ook nog eens een extra mooie dag, maar dat verwacht ik niet
Misschien een beetje van beiden, dat kan ook nog.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar!![]()
Is ook de dag dat ik met m'n nieuwe baan begin en vooralsnog de ESF-deadlineDus dit kan een fantastische dag worden of een superzure dag
Oke, jij hebt wel echt een extra rare tijd nu danquote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar!![]()
Is ook de dag dat ik met m'n nieuwe baan begin en vooralsnog de ESF-deadlineDus dit kan een fantastische dag worden of een superzure dag
Ja, weet niet of ik dan liever zou werken of een ESF hebquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien een beetje van beiden, dat kan ook nog.
Ja, maar vandaag aan de telefoon bleek dat ik niet de enige ben. Eéntje aan de lijn gehad die zou emigreren per 1 aprilquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, jij hebt wel echt een extra rare tijd nu dan
Zou ik toch egoistisch voor werk gaan hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, weet niet of ik dan liever zou werken of een ESF heb
Ja hangt er ook vanaf of dat andere NOOIT gaat gebeuren dan. Als ik dan een week later op m'n werk wél kan beginnen, doe mij dan dat ESF maarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik toch egoistisch voor werk gaan hoor
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |