https://www.ad.nl/dossier(...)soneel-aan~a3523299/quote:Nu de kinderen allemaal vrij zijn van school vanwege het coronavirus, vragen veel ouders zich af of ze nog wel met vriendjes mogen spelen. Volgens een woordvoerder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) mag dat. ,,Kinderen kunnen gewoon met elkaar spelen. Zo lang je maar niet gelijk met dertig mensen bij elkaar komt. Blijf je gezonde verstand gebruiken."
Volgens de woordvoerder spelen de kinderen niet zo'n grote rol bij het verspreiden van het coronavirus. Ze mogen dan ook zowel binnen als buiten met vriendjes spelen, zegt hij.
Op het moment dat je je lot accepteert dan kan alles okay zijnquote:
Heb jij meegekregen of je wel nog gewoon naar buiten kan of dat dat ook beperkt is op de een of andere manier? Had het idee dat het Franse deel meer informatie bevatte dan de Duitse versiequote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Alles dicht behalve essentiele zaken als supermarkten, apotheken, bakkers.
ik hoop hetquote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Sfancta het volgende:
Woon aan een speeltuin, dus straks linten voor mijn hut?
Die maattregek s genomen in Belgiëquote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Sfancta het volgende:
Woon aan een speeltuin, dus straks linten voor mijn hut?
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
In zekere zin wel, maar vergeet niet we in het verleden ook zware tijden hebben gehad, in de jaren 80 was de economie bar en boos en weet ik nog wel dat ik ontzettend bang was dat mijn vader zijn werk zou verliezen.
Welk virus heerste er toen, oh ja wacht Aids, dat was ook wel even een paniekmomentje. Kan me OPrah Winfrey nog op tv herinneren. Men dacht ook dat je t kreeg via de lucht, gelukkig was t vooral kontenbonken.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
In zekere zin wel, maar vergeet niet we in het verleden ook zware tijden hebben gehad, in de jaren 80 was de economie bar en boos en weet ik nog wel dat ik ontzettend bang was dat mijn vader zijn werk zou verliezen.
Ah ja want de ouders die toekijken zijn niet relevant.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)soneel-aan~a3523299/
Paniekzaaiers (heb ik het niet specifiek over FOK!, ik denk, ik zeg het maar ff) lopen ook nog steeds rond. Weinig mensen op het internet te vinden die in de groep er tussen zit. In de realiteit gelukkig wat meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef Kyran het volgende:
Die blik met "it is just a flu bro" roepers raakt ook maar niet leeg he.
Voor mij geen lot maar een keuze. Sinds geboorte 23 jaar in rotterdam gewoond en toen verhuisdquote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Op het moment dat je je lot accepteert dan kan alles okay zijn
Ben benieuwd wat Mark "Pleepapier" Rutte straks te melden heeft. Hoop niet op nog een vrijblijvend verhaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef kwiwi het volgende:
"Abstand halten kan Leben retten", goede persco dit. Duidelijk, en geeft de ernst aan.
Mijn sector is ook vitaal zag ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alle sectoren die nu als vitaal bestempeld worden. Wel goed dat de zaken eens in perspectief gezet worden.
Ja ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef riazop het volgende:
Strengere grenscontroles aan Zwitserse grenzen. Zo wat?
je heb dat volk wat naar Ikea gaat wel erg hoog in geschat ... die komen echt niet ver met een IQ test ......denk ej nu ehct dta die denken dat het hun kan over komen , nee ... die lopen veilig in Ikea rond kan niets gebeuren toch , het is alleen maar in de boze buitenwereldquote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar dan zou men nu toch onderhand uit de media hebben moeten vernemen dat het toch wel heel serieus is? Als je nu gewoon naar de Ikea gaat om te shoppen ontken je dat er een groot probleem is.
Hadden ze veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:businessinsider twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:55:10BREAKING: The European Union will impose a temporary ban on all non-essential travel into the bloc to slow the spread of #coronavirus.
The United Kingdom, which left the EU in January, will not be hit by the ban. https://t.co/WZhb0Prp4K reageer retweet
Zoveelste achterlijke statement uit die faalclub. Er komt maar geen eind aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom de keuze gemaakt toentertijd?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef roos94 het volgende:
Voor mij geen
[..]
Voor mij geen lot maar een keuze. Sinds geboorte 23 jaar in rotterdam gewoond en toen verhuisd
Aanraking. Als iedereen handen moet wassen....quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich zou dit geen probleem moeten zijn. Aangezien de richtlijnen zijn houd afstand en vermijd groepen mensen. Maar vraag me af hoe je domheid van mensen aan kan pakken?
Degene die ik kende had eerst wat keelpijn en verkoudheid dagenlang en zei dus al dat hij niet verwachtte dat het iets was. Uiteindelijk toch hondsberoerd geworden à la de griep in de categorie overwegen in bed te pissen om er maar niet uit te hoeven.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook al last van sinds vorige week woensdag. Ga er maar vanuit dat als het corona was het ondertussen al was doorgebroken? Geen idee of je dan eerst een week keelpijn hebt.
Voor veel mensen ook (nog) niet te bevatten welke tijd we tegemoet gaan. Van volledige vrijheid naar een lockdown in een week tijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meeste mensen willen gewoon niet binnen zitten.
Klopt, maar wij hebben echt wel een paar users hier die goede punten hebben, maar helaas te snel als paniekzaaier worden weggezet.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Paniekzaaiers (heb ik het niet specifiek over FOK!, ik denk, ik zeg het maar ff) lopen ook nog steeds rond. Weinig mensen op het internet te vinden die in de groep er tussen zit. In de realiteit gelukkig wat meer.
Ja man goed idee weer van het RIVM! Waarom zouden we dit ook gewoon even een korte tijd NIET doen om alle risico's uit te bannen...maar nee hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om andere redenen maar was wel heel dicht in de buurt ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cuba crisis, was echt scheren langs de afgrond.
Ik weet het niet. Mensen houden zich hier eigenlijk altijd wel aan de regels. Als de overheid zegt "hamsteren is niet nodig, we hebben genoeg en dat blijft zo", dan denk ik dat het wel mindert.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar in supermarkten blijven ze over elkaar kruipen. Net als hier dus
Precies.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Voor veel mensen ook (nog) niet te bevatten welke tijd we tegemoet gaan. Van volledige vrijheid naar een lockdown in een week tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |