Dus Brabant 50 dagen, rest van het land 3 weken?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop wel. In China was een lockdown van 50 dagen in Wuhan, maar dat was het epicentrum.
Rest van het land was ook drie weken.
Voor de begrafenissen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef raptorix het volgende:
De bloemenzaak was hier trouwens gewoon open![]()
![]()
Klopt, is een benadering aan de hand van data. Data vertrouw ik meer dan die experts hier in Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het is echt natte vinger werk.
Ik neem dit soort artikelen niet serieus. Het zijn gedachten en conclusies van iemand die nu tijd over heeft.
Dit is geen wetenschapper.
Wat moet je in vredesnaam nog in een winkel behalve een super, apotheek o.i.d.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Aventura het volgende:
Het is nu wachten op een verordening om alle winkels te sluiten.
235 besmettingen en over 9 minuten nieuwe cijfers.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog maar weinig over Finland gehoord.
Nieuwe onderbroeken kopen voor als de wc papier voorraad een probleem blijft in de winkels.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam nog in een winkel behalve een super, apotheek o.i.d.
Dankje. Doorgestuurd naar familiequote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef Mothzor het volgende:
http://zachtwerken.nl/corona-wat-nu/
Duidelijk en gestructureerd artikel over de gehele situatie en de verwachtingen.
die hadden ze dan wel even mogen desinfecterenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:50 schreef HulkHeld het volgende:
Hier moeten we allemaal verspreid gaan zitten aan andere computers dan normaal. Computers en toetsenborden waar iedereen lang en breed heeft aangezeten.
Nieuwe kleren om thuis aan te kunnen doen?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:
[..]
Een ukelele kopenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:
[..]
Shitquote:Op maandag 16 maart 2020 08:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Nieuwe onderbroeken kopen voor als de wc papier voorraad een probleem blijft in de winkels.
vertel eens waar het nu dan opgelost is in 3 weken?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop wel. In China was een lockdown van 50 dagen in Wuhan, maar dat was het epicentrum.
Rest van het land was ook drie weken.
Ja vraag me af of dat ook echt gedaan is..quote:Op maandag 16 maart 2020 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hadden ze dan wel even mogen desinfecteren
kun je gewoon online bestellenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Nieuwe onderbroeken kopen voor als de wc papier voorraad een probleem blijft in de winkels.
Data interpreteren is geen nattevingerwerk. Kijk naar de landen om ons heen. Kijk naar China. Leuk dat jij het artikel niet serieus neemt hoor, maar beter zou je dat wel doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het is echt natte vinger werk.
Ik neem dit soort artikelen niet serieus. Het zijn gedachten en conclusies van iemand die nu tijd over heeft.
Dit is geen wetenschapper.
twitter:ragipsoylu twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:33:52UPDATE: Total number of Corona patients in Turkey is 18, per Turkish Health Minister.
• Seven people from the first case
• One from travel with Saudi Arabia
• Seven from travel with Europe
• Three from travel with US reageer retweet
We hebben het over de lock down. Het opkrabbelen daarna, en de economische schade, daar merk je daarna pas wat van.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
vertel eens waar het nu dan opgelost is in 3 weken?
Dan zou ik dat vandaag of morgen maar doen. Voor het einde van de week is alles dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef skrn het volgende:
[..]
Hahha.
Ik hoop wel dat alle bouwmarkten open blijven, wil nog wat aan mijn huis doen.
Geloof ik niets van.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zou ik dat vandaag of morgen maar doen. Voor het einde van de week is alles dicht.
Al de huisjes zullen na het virus in top staat zijn in Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef skrn het volgende:
[..]
Hahha.
Ik hoop wel dat alle bouwmarkten open blijven, wil nog wat aan mijn huis doen.
Voor sommige mensen is bijvoorbeeld een slijter ook een essentieel beroep. Of een kledingwinkel want het is toch wel lekker weer en heb geen lentejurkjes meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:
[..]
We spreken elkaar over twee weken wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Data interpreteren is geen nattevingerwerk. Kijk naar de landen om ons heen. Kijk naar China. Leuk dat jij het artikel niet serieus neemt hoor, maar beter zou je dat wel doen.
Over 2 weken kom jij van een koude kermis thuis en komt het je rauw op je dak vallen dat ons zorgapparaat vastgelopen is. Iedereen met een beetje verstand houdt daar nu al rekening mee. Dat is namelijk gewoon exact wat ons te wachten staat.
Geen last van al die schreeuwende studenten om 8 uur 's ochtendsquote:
dat klopt misschien wel inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We hebben het over de lock down. Het opkrabbelen daarna, en de economische schade, daar merk je daarna pas wat van.
Ik wel. Mensen blijven veel te veel bij elkaar komen en de cijfers gaan heel hard oplopen nu. Men kan niet anders meer. Kijk naar italië.quote:
Ja, dat wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
geloofde jij 2 weken geleden dat NL nu in deze situatie zou zitten?
Ik heb hier echte gitaren genoeg, ik kom mijn tijd wel doorquote:Op maandag 16 maart 2020 08:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan moet je het met een luchtgitaar doen.
Prima hoor. Geen idee waar jij je op baseert verder dat het allemaal wel los zal lopen. Dat gaat het niet doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We spreken elkaar over twee weken wel.
Het is me al langer duidelijk dat jij graag uit gaat van het grootste drama.
Van vorige week naar nu is een grotere stap dan straks alle winkels dicht hoor. (behalve supermarkten)quote:
Dat is ook wel weer waar. Het blijft natuurlijk inkomen voor velen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is bijvoorbeeld een slijter ook een essentieel beroep. Of een kledingwinkel want het is toch wel lekker weer en heb geen lentejurkjes meer.
Ik snap niet zo goed dat jij de conclusie trekt dat ik denk dat het wel los zal lopen, enkel omdat ik een analyse van een amateur niet serieus neem?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Prima hoor. Geen idee waar jij je op baseert verder dat het allemaal wel los zal lopen. Dat gaat het niet doen.
nee helaas nietquote:Op maandag 16 maart 2020 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Prima hoor. Geen idee waar jij je op baseert verder dat het allemaal wel los zal lopen. Dat gaat het niet doen.
Omdat de conclusie van die beste man (en velen met hem) is dat het juist NIET los zal lopen. En jij volgt zijn conclusie niet. Dus neem ik aan dat jij denkt dat het wel los zal lopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat jij de conclusie trekt dat ik denk dat het wel los zal lopen, enkel omdat ik een analyse van een amateur niet serieus neem?
Verbaast niks van een zalencentrum dat onderdeel is van het corruptie onderzoek naar Ricard de Mos. Plat walsen dat criminele broeinestquote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
500 man![]()
![]()
Hopelijk komt er een noodmaatregel om overtreders van de (reeds aangekondigde) maatregelen zwaar te straffen met hoge boetes. Zowel voor de uitbater al de bezoekers.
Ja en mensen willen denk ik gewoon doen alsof er niks aan de hand is. En dan is blijven consumeren of even shoppen een soort therapie voor velen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Het blijft natuurlijk inkomen voor velen.
Er is nogal een verschil tussen bagatelliseren en meteen hysterisch doen zoals sommige mensen hier.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef HulkHeld het volgende:
Mensen die dit nog bagatelisseren.. ik denk niet dat dit nog het juiste moment daarvoor is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |