SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
500 manquote:Op maandag 16 maart 2020 08:29 schreef -river- het volgende: Politie maakt eind aan Turkse bruiloft (500 man) https://www.telegraaf.nl/(...)kse-bruiloft-500-man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt er een noodmaatregel om overtreders van de (reeds aangekondigde) maatregelen zwaar te straffen met hoge boetes. Zowel voor de uitbater al de bezoekers.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Je kunt ook overdrijven, Harry.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:34 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Ik zou toch graag weten welk kantoor het is...
Als dit het niveau is, dan weet ik dat ik daar in ieder geval nooit zaken mee ga doen.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Wat mij betreft zo'n boete dan ook x5.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
500 man![]()
![]()
Hopelijk komt er een noodmaatregel om overtreders van de (reeds aangekondigde) maatregelen zwaar te straffen met hoge boetes. Zowel voor de uitbater al de bezoekers.
![]()
Overdrijven? Dat bedrijf is totaal onverantwoord bezig. Die hoestende mensen moeten naar huis gestuurd worden.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ook echt dat 1 van hen mogelijk besmet isquote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
500 man![]()
![]()
Godsamme. Alle 500 in quarantaine!![]()
Nou, dit is dag 1. Goedemorgen
Heel benieuwd naar de toespraak vanavond."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heel benieuwd naar de toespraak vanavond.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Noodverordening: 3 maanden cel of 4350 euro boete voor wie zijn zaak niet sluit
https://www.omroepbrabant(...)zijn-zaak-niet-sluit![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
500 man![]()
![]()
Dat die drink- en eetgelegenheid open wasquote:Ook toen ze hoorden dat een van de aanwezigen mogelijk besmet was met het coronavirus.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.quote:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik werd voor het eerst in 20 jaar door een straatdealer aangesproken: pssssssst wiet kopen?
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, was trouwens wel uiterst nette gast
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat een bokkelul. Ik melde me per direct ziek. Volgende week is toch alles dicht. Succes met mij eruit werken de komende 2 jaar. Domme achterlijke kutmanager.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Gelukkig gebruiken de oudjes onze buurtapp wel, alleen als er iemand een hulpvraag doet komen er meteen minimaal 10 reacties op. Gaat straks vechten worden om hulp te mogen bieden![]()
![]()
wat een lul. onverantwoord.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.![]()
Netjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:38 schreef -river- het volgende:
Noodverordening: 3 maanden cel of 4350 euro boete voor wie zijn zaak niet sluit
https://www.omroepbrabant(...)zijn-zaak-niet-sluit
Al mag dat boete bedrag nog wel hoger.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dat valt dan ook niet onder horeca of scholen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef raptorix het volgende:
De bloemenzaak was hier trouwens gewoon open![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een bokkelul. Ik melde me per direct ziek. Volgende week is toch alles dicht. Succes met mij eruit werken de komende 2 jaar. Domme achterlijke kutmanager.![]()
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 16-03-2020 om 08:41:21British Airways' owner International Airlines Group says it is cutting capacity by 75% in April and May adding outgoing boss Willie Walsh will defer his retirement due to the coronavirus pandemic reageer retweet
![]()
ja gaat nogalquote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een bokkelul. Ik melde me per direct ziek. Volgende week is toch alles dicht. Succes met mij eruit werken de komende 2 jaar. Domme achterlijke kutmanager.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Winkels mogen vooralsnog gewoon open blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef raptorix het volgende:
De bloemenzaak was hier trouwens gewoon open![]()
![]()
![]()
Dat zou voor mij een reden zijn om 'straks' als alles voorbij is, een andere baan te zoeken.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.
Man man man.
Hopelijk eindigen zulke figuren aan de beademing
En om dit soort dingen voorkomen is het beter als alles wat niet noodzakelijk gewoon dicht te gooien.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
NOSquote:Kritiek op besluit om scholen te sluiten
Veel mensen zijn opgelucht dat de scholen en de horeca sluiten, maar er is ook kritiek. Crisisdeskundige Ira Helsloot roemde eerder nog de Nederlandse corona-aanpak, maar hij is nu kritisch over de sluitingen. "Het is een onverstandig besluit. Er zijn geen nieuwe wetenschappelijke inzichten en toch heeft men besloten de scholen dicht te doen en een heel verstrekkend pakket aan maatregelen te nemen", zegt Helsloot in het NOS Radio 1 Journaal.
Hij hekelt dat er nu beslissingen zijn genomen onder druk van de samenleving. "Dit zijn maatregelen waarvan de wetenschappers en infectieziektebestrijders zeggen: dit zal het uiteindelijke aantal slachtoffers niet verminderen. Het zal zelfs de piekbelasting niet verminderen."
De crisisdeskundige is bezorgd over de economische gevolgen van de stappen. "Het is een maatregel waardoor we echt enorme economische schade en dus gezondheidsschade veroorzaken. We hebben wel het wetenschappelijk ondersteunde pad van infectieziektebestrijding losgelaten op dit moment." Minister Slob van Onderwijs benadrukte gisteren al dat er geen wetenschappelijke inzichten aan de beslissing ten grondslag liggen.
Zoiets dacht ik nou ook. Als de economie er aan gaat dan is er ook te weinig geld voor de zorg. Paniekvoetbal is echt niet verstandig.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Zover komt het voor het weekend nog hoor. Geef het nog een dooie of 30 erbij en we zijn op dat niveau.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
En om dit soort dingen voorkomen is het beter als alles wat niet noodzakelijk gewoon dicht te gooien.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
http://zachtwerken.nl/corona-wat-nu/
Duidelijk en gestructureerd artikel over de gehele situatie en de verwachtingen.![]()
Zou eerder dit verwachten:quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef raptorix het volgende:
Ik werd voor het eerst in 20 jaar door een straatdealer aangesproken: pssssssst wiet kopen?
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, was trouwens wel uiterst nette gast
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Ik verwacht het ruim voor het weekend nog.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Zover komt het voor het weekend nog hoor. Geef het nog een dooie of 30 erbij en we zijn op dat niveau.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Over 2 weken rijden er tanks door Amsterdam... Ohnee die hebben we niet...quote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik verwacht het ruim voor het weekend nog.![]()
Dit gaat flink geld kosten ja. Luchtvaartmaatschappijen voorop..quote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 16-03-2020 om 08:41:21British Airways' owner International Airlines Group says it is cutting capacity by 75% in April and May adding outgoing boss Willie Walsh will defer his retirement due to the coronavirus pandemic reageer retweet
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
er gaat echt niets gebeuren tot en met eind mei in heel europa. iedereen* denkt nu dat het 6 april 'business as usual' is maar ze gaan nog thuiskomen van een koude kermisquote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Houtenbeen het volgende:
*behalve hier natuurlijkEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ja maar volgens Fok moet het wel om NL te reddenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
NOS
Zoiets dacht ik nou ook. Als de economie er aan gaat dan is er ook te weinig geld voor de zorg. Paniekvoetbal is echt niet verstandig.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:45 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Over 2 weken rijden er tanks door Amsterdam... Ohnee die hebben we niet...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dit idd, in China duurde het ook 3 maanden dus daar ga ik hier ook vanuit.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
er gaat echt niets gebeuren tot en met eind mei in heel europa. iedereen* denkt nu dat het 6 april 'business as usual' is maar ze gaan nog thuiskomen van een koude kermis
*behalve hier natuurlijk1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Mij wordt net gevraagd of ik bij een compouWelke branche zit hij in?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.![]()
Nee. Het is echt natte vinger werk.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef Mothzor het volgende:
http://zachtwerken.nl/corona-wat-nu/
Duidelijk en gestructureerd artikel over de gehele situatie en de verwachtingen.
Ik neem dit soort artikelen niet serieus. Het zijn gedachten en conclusies van iemand die nu tijd over heeft.
Dit is geen wetenschapper.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Heb eigenlijk nog maar weinig over Finland gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef Josephine1998 het volgende:
Finland besluit vandaag als een van de laatste in Europe of de scholen openblijven.![]()
Lekker aso danquote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
voor mij ook!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om 'straks' als alles voorbij is, een andere baan te zoeken.
Man man man.
Hopelijk eindigen zulke figuren aan de beademing
En om dit soort dingen voorkomen is het beter als alles wat niet noodzakelijk gewoon dicht te gooien.
ik zit zelf in het MT en wij zijn hier al weken mee bezig en hebben kantoorpersoneel vorige week al preventief naar huis gestuurd.
gisteren een bericht van de directie dat diegenen die nu klem lopen die in de buitendienst/fabriek werken, thuis mogen blijven de gehele week zonder dat hier verlof voor opgenomen hoeft te worden.
mijn zwager werkt nog voor een middelgrote organisatie met een paar 100 man en vestigingen over heel europa. vreemd hoorEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Name and shame dat kutbedrijf.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
De eerste zin ook echtquote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het is echt natte vinger werk.
Ik neem dit soort artikelen niet serieus. Het zijn gedachten en conclusies van iemand die nu tijd over heeft.
Dit is geen wetenschapper._!
Hou dan ook gewoon je muil ipv zomaar wat roepen.quote:In dit artikel lees je over een onderwerp dat niet mijn vak is: corona oftewel COVID-19.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gok vanavond.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Aventura het volgende:
Het is nu wachten op een verordening om alle winkels te sluiten.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ik heb goede hoop wel. In China was een lockdown van 50 dagen in Wuhan, maar dat was het epicentrum.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
er gaat echt niets gebeuren tot en met eind mei in heel europa. iedereen* denkt nu dat het 6 april 'business as usual' is maar ze gaan nog thuiskomen van een koude kermis
*behalve hier natuurlijk
Rest van het land was ook drie weken.Wie dit leest is een lezer van dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: