Zou eerder dit verwachten:quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef raptorix het volgende:
Ik werd voor het eerst in 20 jaar door een straatdealer aangesproken: pssssssst wiet kopen?
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, was trouwens wel uiterst nette gast
Ik verwacht het ruim voor het weekend nog.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Zover komt het voor het weekend nog hoor. Geef het nog een dooie of 30 erbij en we zijn op dat niveau.
Over 2 weken rijden er tanks door Amsterdam... Ohnee die hebben we niet...quote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik verwacht het ruim voor het weekend nog.
Dit gaat flink geld kosten ja. Luchtvaartmaatschappijen voorop..quote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 16-03-2020 om 08:41:21British Airways' owner International Airlines Group says it is cutting capacity by 75% in April and May adding outgoing boss Willie Walsh will defer his retirement due to the coronavirus pandemic reageer retweet
er gaat echt niets gebeuren tot en met eind mei in heel europa. iedereen* denkt nu dat het 6 april 'business as usual' is maar ze gaan nog thuiskomen van een koude kermisquote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 16-03-2020 om 08:41:21British Airways' owner International Airlines Group says it is cutting capacity by 75% in April and May adding outgoing boss Willie Walsh will defer his retirement due to the coronavirus pandemic reageer retweet
Ja maar volgens Fok moet het wel om NL te reddenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
NOS
Zoiets dacht ik nou ook. Als de economie er aan gaat dan is er ook te weinig geld voor de zorg. Paniekvoetbal is echt niet verstandig.
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:45 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Over 2 weken rijden er tanks door Amsterdam... Ohnee die hebben we niet...
Dit idd, in China duurde het ook 3 maanden dus daar ga ik hier ook vanuit.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
er gaat echt niets gebeuren tot en met eind mei in heel europa. iedereen* denkt nu dat het 6 april 'business as usual' is maar ze gaan nog thuiskomen van een koude kermis
*behalve hier natuurlijk
Welke branche zit hij in?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.
Nee. Het is echt natte vinger werk.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef Mothzor het volgende:
http://zachtwerken.nl/corona-wat-nu/
Duidelijk en gestructureerd artikel over de gehele situatie en de verwachtingen.
Heb eigenlijk nog maar weinig over Finland gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef Josephine1998 het volgende:
Finland besluit vandaag als een van de laatste in Europe of de scholen openblijven.
Lekker aso danquote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mijn zwager zegt net dat zijn manager zegt dat hij maar gewoon naar kantoor moet komen als hij zijn baan wil behouden.
voor mij ook!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om 'straks' als alles voorbij is, een andere baan te zoeken.
Man man man.
Hopelijk eindigen zulke figuren aan de beademing
En om dit soort dingen voorkomen is het beter als alles wat niet noodzakelijk gewoon dicht te gooien.
Name and shame dat kutbedrijf.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
De eerste zin ook echtquote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het is echt natte vinger werk.
Ik neem dit soort artikelen niet serieus. Het zijn gedachten en conclusies van iemand die nu tijd over heeft.
Dit is geen wetenschapper.
Hou dan ook gewoon je muil ipv zomaar wat roepen.quote:In dit artikel lees je over een onderwerp dat niet mijn vak is: corona oftewel COVID-19.
Ik gok vanavond.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Aventura het volgende:
Het is nu wachten op een verordening om alle winkels te sluiten.
Ik heb goede hoop wel. In China was een lockdown van 50 dagen in Wuhan, maar dat was het epicentrum.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
er gaat echt niets gebeuren tot en met eind mei in heel europa. iedereen* denkt nu dat het 6 april 'business as usual' is maar ze gaan nog thuiskomen van een koude kermis
*behalve hier natuurlijk
Dus Brabant 50 dagen, rest van het land 3 weken?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop wel. In China was een lockdown van 50 dagen in Wuhan, maar dat was het epicentrum.
Rest van het land was ook drie weken.
Voor de begrafenissen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef raptorix het volgende:
De bloemenzaak was hier trouwens gewoon open![]()
![]()
Klopt, is een benadering aan de hand van data. Data vertrouw ik meer dan die experts hier in Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het is echt natte vinger werk.
Ik neem dit soort artikelen niet serieus. Het zijn gedachten en conclusies van iemand die nu tijd over heeft.
Dit is geen wetenschapper.
Wat moet je in vredesnaam nog in een winkel behalve een super, apotheek o.i.d.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Aventura het volgende:
Het is nu wachten op een verordening om alle winkels te sluiten.
235 besmettingen en over 9 minuten nieuwe cijfers.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog maar weinig over Finland gehoord.
Nieuwe onderbroeken kopen voor als de wc papier voorraad een probleem blijft in de winkels.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam nog in een winkel behalve een super, apotheek o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |