Waarschijnlijk wachten op het gemeccer dat gaat losbarsten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef Fred_B het volgende:
Na geen ESF ook geen Koningsdag in Maastricht
Als het het einde betekent van alle maatregelen en we weer door kunnen met ons leven is het ook nog eens een extra mooie dagquote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef Meke het volgende:
Ik vind 6 april meestal best een prima dag om jarig te zijn, maar dit jaar wordt er één om te onthouden denk ik.
Vind het nu wel serieus sneu voor ze wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen Passion in Roermond, geen Koningsdag in Maastricht, ze moeten ook altijd Limburg hebben!
Limburg zit wel in de hoek waar de klappen vallen hequote:Op maandag 16 maart 2020 16:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen Passion in Roermond, geen Koningsdag in Maastricht, ze moeten ook altijd Limburg hebben!
Zal je zien dat de buitenlandse grens van Limburg binnenkort ook nog gesloten wordtquote:Op maandag 16 maart 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Limburg zit wel in de hoek waar de klappen vallen he
We moeten een club hebben voor lockdown-jarigenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef Meke het volgende:
Ik vind 6 april meestal best een prima dag om jarig te zijn, maar dit jaar wordt er één om te onthouden denk ik.
Het zat er ook wel aan te komen natuurlijk. Ze zijn toch nét iets te ver gegaan met alles.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Limburg zit wel in de hoek waar de klappen vallen he
Hadden ze net zo goed meteen al kunnen stoppen natuurlijk.quote:Opnames GTST stilgelegd
De opnames van Goede Tijden, Slechte Tijden worden tot en met 6 april stopgezet. De makers van de soap vinden het vanwege de uitbraak van het coronavirus niet verantwoord om door te gaan met filmen. Vorige week werden al andere maatregelen genomen. Zo gingen enkele repetitiedagen al niet door en werden intieme scènes geschrapt. Ook werden er geen handen meer geschud op beeld.
Ik hoop wel dat die club zo klein mogelijk blijft eigenlijk. Het zou zorgelijk worden als bijvoorbeeld ik mag toetredenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten een club hebben voor lockdown-jarigen
Doek die hele ellende gewoon op joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hadden ze net zo goed meteen al kunnen stoppen natuurlijk.
Ik zit graag met jou in clubs maar deze inderdaad liever niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die club zo klein mogelijk blijft eigenlijk. Het zou zorgelijk worden als bijvoorbeeld ik mag toetreden
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wachten op het gemeccer dat gaat losbarsten.
Niks mis met een open deur af en toe. Dit is zo extreem dat het best benoemd mag worden inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Guanabana het volgende:
Maar dit is nog nooit gebeurd in ons leven, laat staan uberhaupt in het moderne leven, het is wel echt absurd wat er allemaal op ons afkomt en welke gevolgen het allemaal heeft. Oke, open deur, maar toch.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met een open deur af en toe. Dit is zo extreem dat het best benoemd mag worden inderdaad.
Net weer een paniekmoment met berichten dat de EU al het non-essentiële vliegverkeer wil schrappen, maar gelukkig geldt dit niet voor mensen met een EU-paspoort.
Gelukkig dan maar!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met een open deur af en toe. Dit is zo extreem dat het best benoemd mag worden inderdaad.
Net weer een paniekmoment met berichten dat de EU al het non-essentiële vliegverkeer wil schrappen, maar gelukkig geldt dit niet voor mensen met een EU-paspoort.
Hoe is het nu in Zuid-Amerika qua corona, zit ze daar niet veiliger zolang er nog niks aan de hand is? (Snap dat je liever wil dat ze thuis is verder).quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het begint op te lopen nu qua gevallen. Er worden als grenzen gesloten in sommige landen dus het blijft spannend (en het is ook moeilijk uit te zoeken wat dat sluiten dan precies inhoudt per land).quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe is het nu in Zuid-Amerika qua corona, zit ze daar niet veiliger zolang er nog niks aan de hand is? (Snap dat je liever wil dat ze thuis is verder).
Oke, ja, dat is zeker zo ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het begint op te lopen nu qua gevallen. Er worden als grenzen gesloten in sommige landen dus het blijft spannend (en het is ook moeilijk uit te zoeken wat dat sluiten dan precies inhoudt per land).
Het zou veiliger zijn als ze hier thuis zat dan daar, ook al omdat ze daar straks geen ziektekostenverzekering meer heeft en omdat een ziekte in een stad als Bogotá ook heen snel kan spreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |