Goede kans dat dat nog wel gevolgen gaat hebben..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat was ook 't eerste wat ik dscht..
Ja ik zou er niet van staam te kijken..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goede kans dat dat nog wel gevolgen gaat hebben..
Ja precies.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik zou er niet van staam te kijken..
Als je kind op die zorgboerderij zit. M
Ja zag het voorbij komenquote:
nadeel is wel dat het onder invloed zijn niet na een uurtje al uit het lijf is.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies.
Kijk zolang hij het niet onder werktijd doet is het natuurlijk helemaal zijn eigen zaak, maar hij snijdt zichzelf wel in de vingers door het op tv te vertellen..
Kan ook een voordeel zijn met die k*tkinderen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is wel dat het onder invloed zijn niet na een uurtje al uit het lijf is.
Nee klopt, maar als hij op zaterdag een pilletje neemt en hij gaat op maandag weer aan het werk, is het echt wel uitgewerkt.. (naja alleen eventueel nog de dinsdag-dip maar daar heb ik zelf nooit echt last van gehad)quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieder regulier kind is een kutkind, echter op een zorgboerderij zitten geen gewone kinderenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook een voordeel zijn met die k*tkinderen.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zou mijn kinderen er niet aantoe vertrouwen in ieder gevalquote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou nou nou 🤭quote:Op zondag 15 maart 2020 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieder regulier kind is een kutkind, echter op een zorgboerderij zitten geen gewone kinderen
owwww de m-a gelijke uitzending? met ontplofte mol in beeld??quote:
Binnenkort op SBS.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww de m-a gelijke uitzending? met ontplofte mol in beeld??
Hoi devquote:
Cavia.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww de m-a gelijke uitzending? met ontplofte mol in beeld??
hamsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
quote:
welke zorgboerderij?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Die boer gebruikt af en toe een pilletje of een snuifje...
Heeft een zorgboerderij.
Ik vind dat grappig
Heb ik niet op m'n telefoonquote:
quote:
ah die sjakie!quote:
dat ik het niet meenquote:
misschien kun je inhoudelijk meepostenquote:
het werkt hoorquote:
HAHAHAHAHAquote:
ik heb ijdele hoopquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sinds hij in november mee ging doen nog niet voorgekomen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |