haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zie je...quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jaaa je heb hem eindelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Thnx Niz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het duurde echt te lang.
Ik wilde ook al Kapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
kreeg hier twee 503 dus dacht dat t bij jou ook wel raak moest zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Een eetcafé hier geeft morgen hun etenswaren gratis weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Invoeren lukte niet. Ellende dat FOK! . Maar wist dat hij hem wel zou pakken. Is ook geen ramp.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kreeg hier twee 503 dus dacht dat t bij jou ook wel raak moest zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet niet waar de telegraaf dit vandaan heeft, lees bij elke toko dat afhalen nog gewoon kanquote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als hun liegen, dan lieg ik ook:
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-mag-afhalen-nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Leuk je weer eens te zien. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AD schrijft inderdaad wel dat ook afhalen gewoon mag:quote:Op zondag 15 maart 2020 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet niet waar de telegraaf dit vandaan heeft, lees bij elke toko dat afhalen nog gewoon kan
https://www.ad.nl/dossier(...)-wel-dicht~a9b3ed00/![]()
Ja prima!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk je weer eens te zien. Alles goed?
En met jou?![]()
ff gelezen, zij hebben het van vwsquote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als hun liegen, dan lieg ik ook:
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-mag-afhalen-niet
bijzonder dan dat het blijkbaar naar de bedrijven zo slecht is gecommuniceerd dat zij niet beter weten dan dat ze wel mogen laten afhalen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker duidelijke communicatie mensenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
kan op site vws de duidelijkheid ook niet vinden.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
AD schrijft inderdaad wel dat ook afhalen gewoon mag:
https://www.ad.nl/dossier(...)-wel-dicht~a9b3ed00/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Grijsgebied, dus dan mag het!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan op site vws de duidelijkheid ook niet vinden.![]()
![]()
![]()
GAat langs elkaar heenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan op site vws de duidelijkheid ook niet vinden.![]()
Ze gaven op de peco al geen duidelijk antwoord.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan op site vws de duidelijkheid ook niet vinden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk wel dat het verschil maakt waar je afhaalt
hier bij de patatboer hebben ze een ruim hok waar je wacht maar bij de pizzaboer een paar deuren verder wacht je in een 2 bij 3 hokjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
maar dan verwacht je dat als telegraaf ze heeft gesproken dat ze daarna iets op de site zetten tochquote:Op zondag 15 maart 2020 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven op de peco al geen duidelijk antwoord.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:![]()
Hier ook alles goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bepaalde vragen zal vooraf niet over nagedacht zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 20:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze kunnen in niks duidelijkheid geven, of te laat.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Mooie actie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zeker.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
bepaalde vragen zal vooraf niet over nagedacht zijn![]()
maar goed. genoeg over corona
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Netjes.quote:![]()
Hopen dat dan ook echt de minder bedeelden het krijgen en er geen aasgieren zijn die meerdere bakken meenemen.![]()
Nu bzvOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben jij hier al sinds 13:00 uur?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kijk van ellende even weet ik veel,
bzv is me te veel van het goedeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
langerquote:
en nog de was in de machine gegooid, opgehangen, gekookt, afgewassen en gedouched ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Knap van jouquote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
langer
en nog de was in de machine gegooid, opgehangen, gekookt, afgewassen en gedouched ook![]()
![]()
Roze overal is niet serieus te nemenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja ik kan dat.quote:
ow en ik heb zelfs het bed weer opgemaakt nadat ik die eerst had afgehaald om alles in de was te doenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze is alleen hè,dus veel kan het niet zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was jij diegene die het daarstraks over schilderen had?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:54 schreef Nizno het volgende:
ik kijk van ellende even weet ik veel,
bzv is me te veel van het goede
Hier een playlist met Bob Ross.
403 afleveringen.![]()
![]()
![]()
hangt er van af hoe vaak ik was en afwas hequote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is alleen hè,dus veel kan het niet zijn.
Ik bijna hetzelfde ook nog 2x naar de winkel geweest. Eten gekookt. Afgewassen en wat dingen getiktquote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
langer
en nog de was in de machine gegooid, opgehangen, gekookt, afgewassen en gedouched ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wordt het mooi weer aankomende weekOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je lijkt me wel een proper type.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er van af hoe vaak ik was en afwas he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik opperde dat mickeytjedat kon gaat doenquote:Was jij diegene die het daarstraks over schilderen had?
Hier een playlist met Bob Ross.
403 afleveringen.
Ik ben trots op jequote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik kan dat.
ow en ik heb zelfs het bed weer opgemaakt nadat ik die eerst had afgehaald om alles in de was te doen![]()
![]()
goed bezig!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bijna hetzelfde ook nog 2x naar de winkel geweest. Eten gekookt. Afgewassen en wat dingen getiktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Samequote:Op zondag 15 maart 2020 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Kan nu al niet wachten tot dit alles over isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De Hema mag toch nog wel warme worst verkopen?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Kan nu al niet wachten tot dit alles over is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Hema mag toch nog wel warme worst verkopen?
Deze sowieso nog wel:quote:Op zondag 15 maart 2020 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Hema mag toch nog wel warme worst verkopen?![]()
![]()
Ze hebben wel zo'n afhaalloket, geen idee of die open blijft. Restaurant en nog eentje met klein zitgedeelte zijn wel geslotenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Hema mag toch nog wel warme worst verkopen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel jammer, haalde ze ook hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben wel zo'n afhaalloket, geen idee of die open blijft. Restaurant en nog eentje met klein zitgedeelte zijn wel gesloten![]()
Ik zal dat gelukkig niet gaan missen. Haalde bijna nooit dat afhaalmetrn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij wel hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik zal dat gelukkig niet gaan missen. Haalde bijna nooit dat afhaalmetrn.![]()
niet alleen lange rijen bij de coffeeshop
Ja. Dat las ik al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Nizno het volgende:
niet alleen lange rijen bij de coffeeshop [ afbeelding ]![]()
![]()
Bij ons ook hahaquote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Nizno het volgende:
niet alleen lange rijen bij de coffeeshop [ afbeelding ]![]()
Was je bij de hoeren danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, maurice van berkel doet photoshopjesquote:
Ja ja hahahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las ook ergens dat ze in Groningen gewoon openbleven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ik dacht al.. maar je weet maar nooit, er lopen genoeg gekken rondquote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maurice van berkel doet photoshopjes![]()
![]()
hij verlult zichzelf goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Woon je daar vlakbij dan dat je dat kon zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De hoerenbuurt?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las ook ergens dat ze in Groningen gewoon openbleven.Uw ADH vitamine Worst
ik vermoed dan hooguit om de rij weg te werken en geen opstootjes te krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las ook ergens dat ze in Groningen gewoon openbleven.
want veel langer kunnen ze het niet gerekt hebbenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Yep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die foto van Maurice van Berkel moet wel van een coffeeshop zijn met gordijntjes ingeshoptUw ADH vitamine Worst
Want die op links is nog gewoon vrij.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
Die foto van Maurice van Berkel moet wel van een coffeeshop zijn met gordijntjes ingeshopt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow ik dacht dat je de coffeeshop bedoelde FF
maaruh moeten individuele hoeren ook stoppen dan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die boer gebruikt af en toe een pilletje of een snuifje...
Heeft een zorgboerderij.
Ik vind dat grappigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Iemand die ik ken woont er zo'n beetje naast en die vertelde me dat het er al dagen enorm rustig is.. nauwelijks klanten..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dan hooguit om de rij weg te werken en geen opstootjes te krijgen.
want veel langer kunnen ze het niet gerekt hebben![]()
ja ik dacht dat hij coffeeshop bedoeldeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Test weer kutfok!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mopperdoosquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier is de Weaze wel dicht,toen schreven er meerdere dat ze In Groningen wel doorgaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
maaruh moeten individuele hoeren ook stoppen dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In ieder geval alle vergunde seksinrichtingen, dus bordelen en raambuurten etc.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
maaruh moeten individuele hoeren ook stoppen dan?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft een zorgboerderij.
Ik vind dat grappigik ook
alleen niet heel slim om dat op tv te melden
![]()
![]()
Je moet toch watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat was ook 't eerste wat ik dscht..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef madam-april het volgende:
[..]ik ook
alleen niet heel slim om dat op tv te melden
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
FrietkarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Romy is ook bevallen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede kans dat dat nog wel gevolgen gaat hebben..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat was ook 't eerste wat ik dscht..![]()
Ja ik zou er niet van staam te kijken..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goede kans dat dat nog wel gevolgen gaat hebben..
Als je kind op die zorgboerderij zit. MOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat die man in zijn vrije tijd doet moet hij toch lekker zelf weten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja precies.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik zou er niet van staam te kijken..
Als je kind op die zorgboerderij zit. M
Kijk zolang hij het niet onder werktijd doet is het natuurlijk helemaal zijn eigen zaak, maar hij snijdt zichzelf wel in de vingers door het op tv te vertellen..![]()
Ja zag het voorbij komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nadeel is wel dat het onder invloed zijn niet na een uurtje al uit het lijf is.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies.
Kijk zolang hij het niet onder werktijd doet is het natuurlijk helemaal zijn eigen zaak, maar hij snijdt zichzelf wel in de vingers door het op tv te vertellen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kan ook een voordeel zijn met die k*tkinderen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is wel dat het onder invloed zijn niet na een uurtje al uit het lijf is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee klopt, maar als hij op zaterdag een pilletje neemt en hij gaat op maandag weer aan het werk, is het echt wel uitgewerkt.. (naja alleen eventueel nog de dinsdag-dip maar daar heb ik zelf nooit echt last van gehad)quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is wel dat het onder invloed zijn niet na een uurtje al uit het lijf is.![]()
ieder regulier kind is een kutkind, echter op een zorgboerderij zitten geen gewone kinderenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook een voordeel zijn met die k*tkinderen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 816 / 4881
2. PlymouthFury / 627 / 3746
3. devzero / 575 / 2275
4. Dr.Mikey / 459 / 3049
5. skysherrif / 390 / 3376
6. FreshFruit / 360 / 2862
7. engine / 351 / 2078
8. dud0r / 339 / 2629
9. aKboR / 339 / 2010
10. Jippie68 / 323 / 2948
11. Nizno / 242 / 2666
12. mario390 / 219 / 2118
13. Mrsloveable / 187 / 1528
14. madam-april / 181 / 2382
15. Mickytjuh / 143 / 1380
16. 88-4 / 141 / 1170
17. Filosoofert / 90 / 799
18. Pumpalov / 71 / 574
19. hemarookworst / 60 / 572
20. noodgang / 59 / 440SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
0zou mijn kinderen er niet aantoe vertrouwen in ieder gevalquote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is wel dat het onder invloed zijn niet na een uurtje al uit het lijf is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet of die ouders daar zo over denkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik zou het idd ook niet prettig vinden, te weten dat mijn kind daar dan al niet zonder reden naar toe gaat en niet naar een reguliere baan of dergelijkeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou nou nou 🤭quote:Op zondag 15 maart 2020 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieder regulier kind is een kutkind, echter op een zorgboerderij zitten geen gewone kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owwww de m-a gelijke uitzending? met ontplofte mol in beeld??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dank je MonitorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnenkort op SBS.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww de m-a gelijke uitzending? met ontplofte mol in beeld??govver
![]()
Hoi devquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Cavia.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww de m-a gelijke uitzending? met ontplofte mol in beeld??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hamsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Allebei kan je roosterenquote:quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
MuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke zorgwelke zorgboerderij?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft een zorgboerderij.
Ik vind dat grappigSweet but not that sweet !![]()
Heb ik niet op m'n telefoonquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
grinnik sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wie komt zo helpen m'n ballen scheren?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ah die sjakie!quote:
Hips ben beetje aangeschoten maar zelfs Fok! is trager dan ik kan nadenkenSweet but not that sweet !![]()
omdat ik het niet meenquote:
misschien kun je inhoudelijk meepostenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
TesttttttttWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het werkt hoorquote:
HAHAHAHAHAquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sinds hij in november mee ging doen nog niet voorgekomenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Niz blijft maar posten. Hier komt amper wat door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb ijdele hoopquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sinds hij in november mee ging doen nog niet voorgekomenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier gaat t op vertraging met quotenen soms een bezig storing primaquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef Dotteke het volgende:
Niz blijft maar posten. Hier komt amper wat door.heel goedquote:
wrom? dat doe jij ook nietquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ook nog wat vor andere latenhoud je het nog vol ondanks het gekut van fok?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sinds hij in november mee ging doen nog niet voorgekomen![]()
![]()
Ik wel.Even mijn mes slijpen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat doe ik wel, je bent nu zo ver irritant te werdenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom? dat doe jij ook niet
[..]
houd je het nog vol ondanks het gekut van fok?![]()
Nou ik zie jou maar door en door posten en hier kom ik er amper door. Das vreemd toch. Volgens mij heeft Danny voorkeur wie mag posten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Danny vindt mij liev.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blauw gaat voor?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:49 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik zie jou maar door en door posten en hier kom ik er amper door. Das vreemd toch. Volgens mij heeft Danny voorkeur wie mag posten
Dat mag toch helemaal niet!quote:
Komt omdat ze blauw is. Die hebben een eigen serverquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef Dotteke het volgende:
Niz blijft maar posten. Hier komt amper wat door.Daarom spoel ik m'n hoopjes altijd snel door. Zijn ze van dat ijdele af.quote:Nee hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ook nog wat vor andere latenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zit je tegen jezelf in de spiegel te praten?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doe ik wel, je bent nu zo ver irritant te werdenKomt dat?quote:![]()
Oke is goed.quote:
Dat is met alles wat ik zegquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ow.... ja ik moet idd nog doorspoelen, waterbesparing, dus voor ik ga slapen spoel ik eindelijk doorquote:Op zondag 15 maart 2020 21:50 schreef dud0r het volgende:
Daarom spoel ik m'n hoopjes altijd snel door. Zijn ze van dat ijdele af.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jij houdt het vol. Ik hou het vol. Samenhouden we het vol.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom? dat doe jij ook niet
[..]
houd je het nog vol ondanks het gekut van fok?
Doe tussen door van alles en nog wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaar dat die van m-a, jou en nizno wel doorkomenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Volgens mij mogen alleen sexy mensen posttenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
stofzuigenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij houdt het vol. Ik houd het vol. Samenhouden we het vol.
Doe tussen door van alles en nog wat.
Zou een rustig topic worden met alleen maar @Nattekat posts.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Volgens mij mogen alleen sexy mensen postten![]()
Ja ben ik danquote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Volgens mij mogen alleen sexy mensen posttenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou een rustig topic worden met alleen maar @:nattekat posts.
Keiharde porno!![]()
Vooral een nogal vochtig topicquote:Op zondag 15 maart 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou een rustig topic worden met alleen maar @:nattekat posts.![]()
Nee. Serie kijke, zappen, bellen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook optiesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uhuhquote:Op zondag 15 maart 2020 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaar dat die van m-a, jou en nizno wel doorkomenSweet but not that sweet !![]()
Zout en vochtigquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
GenoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nattekat ?? Mijn poes is natterquote:Op zondag 15 maart 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou een rustig topic worden met alleen maar @:nattekat posts.![]()
![]()
Sweet but not that sweet !![]()
nattekat of nattekut?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jawel ik bouw mn eigen feestje dansen op de tafel en als laatste het licht uit doen!quote:Op zondag 15 maart 2020 21:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet!
[..]
Komt omdat ze blauw is. Die hebben een eigen server
[..]
Daarom spoel ik m'n hoopjes altijd snel door. Zijn ze van dat ijdele af.
[..]
Nee hoorSweet but not that sweet !![]()
Van het een komt het anderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kan hier heel veel op zeggenquote:
Bij Niznoquote:Op zondag 15 maart 2020 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja gr
[..]
ja graag waar kan ik me opgeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee mario is er bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey skysky hoort nat poesje en daar is ie. Hey skyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pics?!quote:
Kat. Komt door het huilenquote:quote:Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jawel ik bouw mn eigen feestje dansen op de tafel en als laatste het licht uit doen!![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
Geheel toecaltoevalligquote:Op zondag 15 maart 2020 22:02 schreef Dotteke het volgende:
Hey sky
[..]
sky hoort nat poesje en daar is ie. Hey sky![]()
dat is sky iddquote:Op zondag 15 maart 2020 22:02 schreef Dotteke het volgende:
Hey sky
[..]
sky hoort nat poesje en daar is ie. Hey skyOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
🥳Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of de poesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niemand gelooft ditquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
😁quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
i agreequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Moet je verdienenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pics?!
[..]
Kat. Komt door het huilen
[..]![]()
![]()
dus was zoll het vor me, mijn vorsprrung van vanacht is al weg, moet ik weer wachten tot vannacht maar NIZNO DAT KREG JE TERUG![]()
![]()
Moet ik wel weten wat ik er voor moet doenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Niemand interesseert ditquote:Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef mario390 het volgende:
dus was zoll het vor me, mijn vorsprrung van vanacht is al weg, moet ik weer wachten tot vannacht maar NIZNO DAT KREG JE TERUGDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
kan ook de ontplofte mol zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tjah als ik dat uitleggen moet is het misschien niet iets voor jou...quote:Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik wel weten wat ik er voor moet doen
Ga huilenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef mario390 het volgende:
dus was zoll het vor me, mijn vorsprrung van vanacht is al weg, moet ik weer wachten tot vannacht maar NIZNO DAT KREG JE TERUG![]()
![]()
![]()
mocht je morgen een verdwaald klapje horen dan weet je waar het vandaan komt.quote:Via de (sociale) media doe ik hier aan heel Nederland, een iedereen de oproep om op Maandagavond 16 maart a.s om 22.00 uur massaal een eerbetoon te geven aan al het Nederlands zorgpersoneel door te applaudisseren vanuit Ramen, Balkons en Tuinen
Laat je steun door Nederland galmen.
Karin HarmsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tjah als ik dat uitleggen moet is het misschien niet iets voor jou...
quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
cavia dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:08 schreef Nizno het volgende:
mocht je morgen een verdwaald klapje horen dan weet je waar het vandaan komt.
[..]![]()
![]()
22 uur is wel wat laat 20.00 was het in Italiëquote:Op zondag 15 maart 2020 22:08 schreef Nizno het volgende:
mocht je morgen een verdwaald klapje horen dan weet je waar het vandaan komt.
[..]Sweet but not that sweet !![]()
het idee is goed hoor, maar ik vermoed dat NL hier niet geschikt voor isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ook dat.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
22 uur is wel wat laat 20.00 was het in Italië
maar ook o 8u zie ik hier weinig mensen aan mee gaan doenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zou het doen 👆🏼quote:Op zondag 15 maart 2020 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat.
maar ook o 8u zie ik hier weinig mensen aan mee gaan doenSweet but not that sweet !![]()
nee t ging om die van jou hequote:Op zondag 15 maart 2020 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er bij jou uitziet..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik ga wel buiten staan en als er mensen klappen doe ik meequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alleen staan te klappen is ook sneu.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga wel buiten staan en als er mensen klappen doe ik mee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naaktkatquote:Op zondag 15 maart 2020 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er bij jou uitziet..
tijdens de bevalling hequote:Op zondag 15 maart 2020 22:12 schreef madam-april het volgende:
[..]zelfs als ik mijn best doe kan ik er geen (ontplofte) cavia in zien
preciesquote:Op zondag 15 maart 2020 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen staan te klappen is ook sneu.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zal binnenkort eens oordelen of dat er in te zien isquote:Op zondag 15 maart 2020 22:12 schreef madam-april het volgende:
[..]zelfs als ik mijn best doe kan ik er geen (ontplofte) cavia in zien
![]()
Keiharde porno!![]()
Als idereals iedereen dat denkt dan blijft het stilquote:Op zondag 15 maart 2020 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga wel buiten staan en als er mensen klappen doe ik meeSweet but not that sweet !![]()
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens oordelen of dat er in te zien is![]()
![]()
![]()
Klap klapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zet hem net op. Vind het jammer dat je nooit hoort hoe het aflooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De @noodgang centrale?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:18 schreef madam-april het volgende:
De Noodcentrale.. Dat mens is gek hoorDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Man belt Dat hij seksueel misbruikt is door een vrouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha die kerel is gewoon vreemdgegaan en zijn vrouw is daar achter gekomen en nu zegt hij dat die vrouw hem heeft aangerand![]()
![]()
Ze viel per ongeluk zo op z'n pik zekerquote:Op zondag 15 maart 2020 22:21 schreef madam-april het volgende:
Hahaha die kerel is gewoon vreemdgegaan en zijn vrouw is daar achter gekomen en nu zegt hij dat die vrouw hem heeft aangerandDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
nog niet helemaal beterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gewoon volhouden iddquote:Op zondag 15 maart 2020 22:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Merk het, wel iets. Proberen maar weerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
twitter:EduardvanB twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:13:07Cruciale beroepen;
Zorg: zwaar op bezuinigd
Politie: zwaar op bezuinigd
Defensie: 20% vacatures, budget 40% te laag
Leraren: zwaar op bezuinigd, personeelstekort
OV: op bezuinigd
Media: moet zwaar bezuinigen
Zullen we afspreken dat we cruciale beroepen, cruciaal financieren? https://t.co/01OuSb3Fde reageer retweetDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Nee nog ellendequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
robbiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
aKboR.![]()
![]()
Haha nee ze deed het heel bewust, hij wilde het alleen echt heus heul niet..quote:Op zondag 15 maart 2020 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze viel per ongeluk zo op z'n pik zeker![]()
Kan gebeuren. Ik ben ook wel eens gestruikeld en toen zat ik met m'n gezicht tussen haar benen. En als je daar dan toch zit kan je met zo goed je tong even laten gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ze deed het heel bewust, hij wilde het alleen echt heus heul niet..
Keiharde porno!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik ben ook wel eens gestruikeld en toen zat ik met m'n gezicht tussen haar benen. En als je daar dan toch zit kan je met zo goed je tong even laten gaan![]()
![]()
Rob
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
nee die is dichtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
kun je bij de burgerking afhalen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Robbie
quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jouw favo pizzaboer bezorgt nog steeds als het goed isquote:Uw ADH vitamine Worst
Wat een wereld.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Yep. Heb net nog Pizza gehad van NYPquote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jouw favo pizzaboer bezorgt nog steeds als het goed is![]()
ja bezorgen kan sowiesoquote:
afhalen is nog een tegenspraak tussen krant a en b
en ik begreep dat de raampies van de mcdrive op sommige plekken open zijn en elders nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat is je favo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De roodverlichte raampies zijn niet open iigquote:Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja bezorgen kan sowieso
afhalen is nog een tegenspraak tussen krant a en b
en ik begreep dat de raampies van de mcdrive op sommige plekken open zijn en elders nietUw ADH vitamine Worst
zonde is dat hequote:Op zondag 15 maart 2020 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De roodverlichte raampies zijn niet open iigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zeker van niet?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wel. Maar ik heb die connecties natuurlijk.quote:
Keiharde porno!![]()
heel goedquote:Op zondag 15 maart 2020 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik heb die connecties natuurlijk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: