Haha ik dacht al.. maar je weet maar nooit, er lopen genoeg gekken rondquote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maurice van berkel doet photoshopjes
quote:
De hoerenbuurt?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las ook ergens dat ze in Groningen gewoon openbleven.
ik vermoed dan hooguit om de rij weg te werken en geen opstootjes te krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las ook ergens dat ze in Groningen gewoon openbleven.
Yep.quote:
Want die op links is nog gewoon vrij.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
Die foto van Maurice van Berkel moet wel van een coffeeshop zijn met gordijntjes ingeshopt
Iemand die ik ken woont er zo'n beetje naast en die vertelde me dat het er al dagen enorm rustig is.. nauwelijks klanten..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dan hooguit om de rij weg te werken en geen opstootjes te krijgen.
want veel langer kunnen ze het niet gerekt hebben
mopperdoosquote:
Hier is de Weaze wel dicht,toen schreven er meerdere dat ze In Groningen wel doorgaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
ow ik dacht dat je de coffeeshop bedoelde FF
maaruh moeten individuele hoeren ook stoppen dan?
In ieder geval alle vergunde seksinrichtingen, dus bordelen en raambuurten etc.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
ow ik dacht dat je de coffeeshop bedoelde FF
maaruh moeten individuele hoeren ook stoppen dan?
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Die boer gebruikt af en toe een pilletje of een snuifje...
Heeft een zorgboerderij.
Ik vind dat grappig
Je moet toch watquote:
Nee dat was ook 't eerste wat ik dscht..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef madam-april het volgende:
[..]ik ook
alleen niet heel slim om dat op tv te melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |