Er moet ook brood op de plank komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef hollandia02 het volgende:
Maar ze zeggen kinderen van ouders met Vitale beroepen??
Maar je hebt toch amper dat BEIDE ouders vitaal werk doen, dus de ene ouder kan toch gewoon verzorgen.
Die man zoekt de problemen wel op, of niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die was afgelopen week in Indonesiė op staatsbezoek
Juist niet. Als je de hele boel plat glooit bouwt de bevolking geen immuniteit op. Komt het virus later net zo hard terugquote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zeg het ze in Wuhan en Lombardije, ze zullen blij zijn dat ze zich weer lekker kunnen ontspannen.
Je weet dat tegenwoordig meestal beide ouders werken?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef hollandia02 het volgende:
Maar ze zeggen kinderen van ouders met Vitale beroepen??
Maar je hebt toch amper dat BEIDE ouders vitaal werk doen, dus de ene ouder kan toch gewoon verzorgen.
Je snapt er niks van kerelquote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist niet. Als je de hele boel plat glooit bouwt de bevolking geen immuniteit op. Komt het virus later net zo hard terug
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Ik ben benieuwd of wij straks mogen doorwerken in het netwerk buiten als er een lockdown komt, mensen willen toch graag internet en tv hebben..
Hier vanmiddag toch al wel even wat boodschappen ingeslagen, maar niet overdreven gedaan, zijn maar met z'n tweetjes.. Morgen nog wel even voor 4 weken hondenbrokken halen..
Tuurlijk, maar niet beide in vitale beroepen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je weet dat tegenwoordig meestal beide ouders werken?
Dat lijkt me wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef delano.888 het volgende:
Vallen snackbars (afhalen) ook onder horeca, of kunnen we daar morgen nog heen?
In Belgie, hebben providers al hun abbonement omgezet naar ongelimiteerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Ik ben benieuwd of wij straks mogen doorwerken in het netwerk buiten als er een lockdown komt, mensen willen toch graag internet en tv hebben..
Hier vanmiddag toch al wel even wat boodschappen ingeslagen, maar niet overdreven gedaan, zijn maar met z'n tweetjes.. Morgen nog wel even voor 4 weken hondenbrokken halen..
heb je in brabant een internetstoring? KPN is terughoudend met klant-monteurs in brabant. gek woord eigenlijk. een klant-monteur.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Maar niet beide hoeven een vitaal beroep te hebben, iemand die pallets sorteert is niet vitaal.. qua beroep danquote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je weet dat tegenwoordig meestal beide ouders werken?
Volgens mij moet Willem wel extra oppassen. Heeft hij niet een auto-immuunziekte?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is die in Indonesiė niet besmet geraakt?
Keukens kunnen gewoon openblijven. Het dringt kennelijk onvoldoende door dat we nu vooral volksmassa's moeten vermijden die zich ONNODIG met elkaar gaan ophouden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nou een afhaalrestaurant kan goed maar 2-3 mensen werken. De bedrijven zijn ook nog niet verplicht dicht.
Dat er een immuniteit opgebouwd wordt en dat die ook zal helpen tegen alle nieuwe mutaties/stammen bij zo'n enorm brede verspreiding en langdurig ziekteverloop/retentie is een enorme gok/aanname.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist niet. Als je de hele boel plat glooit bouwt de bevolking geen immuniteit op. Komt het virus later net zo hard terug
Yes. Snackbar hier om de hoek gaat nu at the moment dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef delano.888 het volgende:
Het zal vast voorkomen maar ook daar is wel een mouw aan te passen lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet beide in vitale beroepen.
Zeg dat maar tegen Kees Kankerkachelquote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar niet beide hoeven een vitaal beroep te hebben, iemand die pallets sorteert is niet vitaal.. qua beroep dan
word nu patatje Coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
Einde tijdperk patatje oorlog.
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee jij dan met je jaarvoorraad wc papier
Patatje corona nuquote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
Einde tijdperk patatje oorlog.
Aldus de arts van fok.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plus dat dit ook tijd geeft voor de ontwikkeling van een vaccinquote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat er een immuniteit opgebouwd wordt en dat die ook zal helpen tegen alle nieuwe mutaties/stammen bij zo'n enorm brede verspreiding en langdurig ziekteverloop/retentie is een enorme gok/aanname.
Deze affaire settlet die kwestie wel definitief:quote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
De meeste boeren voeren hun werk toch al in isolatie uit, dus dat is geen probleem zo lang ze niet gaan demonstreren.
Godenvoer.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef HulkHeld het volgende:
Straks een poke bowltje halen, nomnom, misschien wel de laatste x voor periode x
Supermarkten, ziekenhuizen en apothekers plus de drogisterijen moeten open blijven. De rest mag dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef Fukushima het volgende:
Goede keus van de scholen, horeca en sportscholen, nu nog de winkelcentra
ok manquote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat men enorm overtrokken reageert
Moet geen probleem zijn, net zoals je in Spanje en Frankrijk ziet. Je moet het alleen thuis gaan opeten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef delano.888 het volgende:
NPO tegen de muur.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
Nederland 1 schakelt te laat over vanwege dat teringschaatsen
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |