Alle vitale en essentiėle winkels/zaken en diensten en nee dat is niet de coffeeshop.quote:
Openbaar vervoer ook dicht dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
even nadenken wat er nu nog niet gesloten is.
dan kan dat op het lijstje voor de volgende breaking lock-down persconferentie morgenavond 17:30.
laten we maar snelwegen afsluiten, daar rijden toch al snel meer dan 100 auto's.
Dan mogen ze wel opschieten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef nostra het volgende:
De uitwerking volgt later, maar de maatregel gaat in over 22 minuten.
Hoe dan?quote:
Bij jou misschien. Op heel veel plekken niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de oproep om niet te hamsteren niet. De supermarkten waren vanmiddag weer overvol.
Maar echt! Dat wil ik ook wetenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja zeg dan even of mensen nu nog kunnen bestellen op Thuisbezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jouw vol? Hier totaal niet. Niks van brood, eieren en verse groente niks.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de oproep om niet te hamsteren niet. De supermarkten waren vanmiddag weer overvol.
Ik vind dat men juist moet oproepen om voor 10 dagen in te slaan.
Kan altijd zien hoe vaak de AH wordt bijgevuld. Wordt wel leuk als ie 2 weken dicht is voor verbouwingquote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit. Laat die malloten morgen overdag maar lekker uitrazen, kan ik s avonds tenminste rustig als de schappen worden bijgevuld wat spul halen.
En dat bv ziekenhuispersoneel of m'n zus bij de politie na haar werk dan niks meer kan kopen?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Ja, lekkere timing iddquote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef nostra het volgende:
De uitwerking volgt later, maar de maatregel gaat in over 22 minuten.
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Tourniquet het volgende:
Alleen reca sluiten dus, de ho's niet.de lebi's wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou bij ons was bijna alles leeg. Vlees, groente, fruit, wc papier, etc.. gewoon op.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Nee, die waren al opgeroepen om over te gaan tot aanbieden van colleges op afstandquote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Uni's en hogescholen ook tot 6 april???????
Die hebben echt niet voor weken voorraad hoor. Moet allemaal vers zijn dus kleine voorraad en meerdere keren per week leveringen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef -Chakotay- het volgende:
Horeca gaat sluiten
wat is dit voor ridicule maatregel
al dat eten wat weggegooid wordt
Dit vind ik echt schandalig gewoon!
Zoals altijd.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Het is dus de schuld van die kloteBelgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |