Eet en drinkgelegenhedenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef tralalala het volgende:
Wat is "horeca"eigenlijk? Moet de snackbar ook dicht?
Beetje vroeg deze trade. Over een week is je haze het vijfdubbele waard.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef myShizzle het volgende:
Heb geen meel, geen melk, geen pasta; maar wel 100 gram haze.
Ruilen; iemand?
Verbod voor de horeca.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:32 schreef Confetti het volgende:
Is er nou een wettelijk verbod of is dit weer dringend advies?
Zullen mensen sowieso nu wel meer eten gaan kopen aangezien horeca dichtgaat.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
Straks nog maar even snel naar de Jumbo, je weet maar nooit.
ik heb nog wat saffraan, iemand ruilen voor goederen? uiteraard naar waarde..quote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef myShizzle het volgende:
Heb geen meel, geen melk, geen pasta; maar wel 100 gram haze.
Ruilen; iemand?
Die chaos gaat vanzelf over. Een aantal dingen zullen wat moeilijker verkrijgbaar zijn maar van de honger omkomen zal NIET gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef kilon het volgende:
Kan niet wachten op de chaos in de supermarkten komende dagen, want ik moet binnenkort weer vers voer halen. Lang houdbaar eten heb ik wel.
Dit. Laat die malloten morgen overdag maar lekker uitrazen, kan ik s avonds tenminste rustig als de schappen worden bijgevuld wat spul halen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gelukkig, gewoon rustig in de avond boodschapjes halen
Die Vledde Wolfsquote:Op zondag 15 maart 2020 17:29 schreef superniger het volgende:
twitter:VictorReinier twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:22:23Laten we luisteren naar Wilders en hem direct in strenge quarantaine stoppen. En dan voor alle zekerheid die quarantaine een paar jaar aanhouden. Je kan in dit soort zaken niet zorgvuldig genoeg zijn. Veiligheid voor alles. reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wat saffraan, iemand ruilen voor goederen? uiteraard naar waarde..
Ik geef je 2 schaap.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wat saffraan, iemand ruilen voor goederen? uiteraard naar waarde..
zodat de mensen met minder geld niets meer kunnen halen?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de oproep om niet te hamsteren niet. De supermarkten waren vanmiddag weer overvol.
Ik vind dat men juist moet oproepen om voor 10 dagen in te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |