Zou geen probleem moeten zijn, gewon handen wassen zou moeten werken.. Het is niet dat je iedereen knuffelt op straatquote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat nu precies het probleem is van wandelen in de openbare ruimte zonder daarbij samen te komen met andere mensen? Ik zie op de feesboek van de NOS heel veel mensen fel reageren dat het een schande is dat mensen buiten op het strand lopen.
Dit snap ik dus ook niet. Een wandeling waarbij er ruime afstand is moet toch gewoon kunnen?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat nu precies het probleem is van wandelen in de openbare ruimte zonder daarbij samen te komen met andere mensen? Ik zie op de feesboek van de NOS heel veel mensen fel reageren dat het een schande is dat mensen buiten op het strand lopen.
Zou wel probleem kunnen zijn als je te dicht bij elkaar loopt en in elkaar gezicht ademt.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn, gewon handen wassen zou moeten werken.. Het is niet dat je iedereen knuffelt op straat
Shoarmatenten blijven toch wel open?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Toefjes het volgende:
Nou straks maar nog een loempia speciaal met saté halen nu het nog kan.
Zou het rustig zijn in Benningbroek?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn, gewon handen wassen zou moeten werken.. Het is niet dat je iedereen knuffelt op straat
Kan je er met de fiets heen? Neem aan dat er niet bij elke overgang iemand neergezet wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een gek idee, ik woon ook 1 km van de grens, mijn moeder 500 meter over de grens in
Dl. Ik doe er inderdaad ook altijd boodschappen.
Moet toch geen probleem zijn? Tenzij je daar massaal met het OV naartoe gaat of letterlijk besmet bent met Corona en eigenlijk je huis niet uit mag.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Jammer dat de meeste Chinezen niet thuisbezorgen. Zou wel lekker zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Toefjes het volgende:
Nou straks maar nog een loempia speciaal met saté halen nu het nog kan.
Kan weinig kwaad, zolang jet niet met honderden op een vierkante meter gaat staan. Vooral op het strand niet, want het is dan ook niet dat je dingen aanraakt of onderhoest waar weer anderen aan komen te zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Toch zie ik veel tokkies heel fel reageren op foto's van mensen die op het strand aan het wandelen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou het echt?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
En natuurlijk de grens dicht met duitsland, daarom heeft duitsland natuurlijk Nederland niet opgenomen in de lijst van morgenochtend.
Die mensen denken waarschijnlijk ook dat gewone griep een snotneus en een paar dagen niet lekker is. Als je echt griep hebt ligt je ook meerdere dagen echt plat op het bed van ellende.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef senesta het volgende:
Ik zie nog steeds op facebook mensen die zeggen dat het allemaal een gewoon griepje is en dat we allemaal beetgenomen worden door de media, etc![]()
Misschien vind ik juist dat soort mensen wel eng omdat ze ook gewoon weigeren om het serieus te nemen.
Rampen zit ook niet in ons DNA. Het gebeurt altijd ergens anders. Nooit hier. Mensen kunnen of willen het niet bevatten.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef senesta het volgende:
Ik zie nog steeds op facebook mensen die zeggen dat het allemaal een gewoon griepje is en dat we allemaal beetgenomen worden door de media, etc![]()
Misschien vind ik juist dat soort mensen wel eng omdat ze ook gewoon weigeren om het serieus te nemen.
Waarom kijk jij naar die foto's?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Toch zie ik veel tokkies heel fel reageren op foto's van mensen die op het strand aan het wandelen zijn.
Plaatst de NOS op Facebook.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar die foto's?
Dat lijkt mij ook. Buitenlucht is gezonder dan weken binnen zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef Tris het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet. Een wandeling waarbij er ruime afstand is moet toch gewoon kunnen?
Ik denk dat die reacties een onderdeel van de massahysterie is.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Valt dat niet onder restaurants? Die zullen ook wel vrij rap dicht moeten lijkt me. Mooi excuus in elk geval om smerig vet te etenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Shoarmatenten blijven toch wel open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |