Lijkt me op zich gewoon logisch hoor. Ik denk dat iedereen zich wel zorgen maakt over wat er nu gebeurt, en wat er nog staat te gebeuren. Vooral dat laatste wordt met elke ontwikkeling steeds minder vrolijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:39 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, joh, daar ben ik al overheen.
Ik liep te profeteren dat dit maanden gaat duren, gekkie als ik ben. Nu las ik dat Jaap het ook zei en de algemene consensus ook die kant op gaat.
Het is redelijk groot wat er gebeurt en hoe dit impact gaat hebben op het leven zoals we het kenden. Ben er niet down van, maar vind het wel even bizar. Heb weken gedacht dat ik "manisch" was, wat misschien ook wel zo was. Maar om dan weer redelijk down to earth te zijn na alle voorbereidingen op het werk, het ook echt zien te voltrekken, ben er even onrustig van.
Thnks, tenminste iemand die normaal antwoord.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef SamCooke het volgende:
[..]
SARS. Zij hebben hun les toen al geleerd, voor ons is dit nieuw.
Die komen straks wel weer bij de nieuwe persco.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Fijn dat dit topic weer normaal te openen is, nu alle dagjesmensen weer weg zijn.
Die zorgen worden wel groter (gemaakt) door het feit dat iedere ontwikkeling tegenwoordig driedubbel uit wordt vergroot op (sociale) media.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me op zich gewoon logisch hoor. Ik denk dat iedereen zich wel zorgen maakt over wat er nu gebeurt, en wat er nog staat te gebeuren. Vooral dat laatste wordt met elke ontwikkeling steeds minder vrolijk.
Och, die kerel heeft geen schaamte meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt logisch, Rutte kan zich niet meer vertonen na z'n act van donderdag en vrijdag.
Dat gestampquote:Op zondag 15 maart 2020 15:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Och, die kerel heeft geen schaamte meer.
Hij heeft dan geen actieve herinnering aan zin act van donderdag.
Niet in China, staatsmedia allesquote:Op zondag 15 maart 2020 15:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zorgen worden wel groter (gemaakt) door het feit dat iedere ontwikkeling tegenwoordig driedubbel uit wordt vergroot op (sociale) media.
RIP Economietwitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Heel andere aanpak daar, net zoals Hong Kong. En ik heb natuurlijk verder geen idee, net zoals jij dat ook niet hebt. En als je iets niet weet, wacht dan met veroordelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:39 schreef p1no het volgende:
[..]
Nee jij doet een aanname wat ik denk, wel gemak dus.
Hoe verklaar je dan dat een land als Korea het veel beter doet terwijl ze er eerder veel meer last van hadden? Ten op zichte van hun hebben wij ons gewoon niet goed voorbereid, vandaar terecht: reactief.
Exact. Ongerijmde onzekerheid. Heb niets meer voor te bereiden en doe graag iets om het gevoel van controle te houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me op zich gewoon logisch hoor. Ik denk dat iedereen zich wel zorgen maakt over wat er nu gebeurt, en wat er nog staat te gebeuren. Vooral dat laatste wordt met elke ontwikkeling steeds minder vrolijk.
Zijn degene die hier de hele dag rondhangen niet juist de dagjesmensen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Fijn dat dit topic weer normaal te openen is, nu alle dagjesmensen weer weg zijn.
Hoeft het kabinet ook geen maatregelen meer te nemen, alle scholen zijn al dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:46 schreef iBenny het volgende:
Deel Overijsselse scholen blijven dicht
https://www.rtvoost.nl/ni(...)-voorlopig-de-deuren
Was sowieso onvermijdelijk en is al weken aan de gang mocht je het niet weten..quote:Op zondag 15 maart 2020 15:46 schreef Nober het volgende:
RIP Economietwitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Hallo recessie
Dit is ook gewoon niet hard te maken he? Ik snap dat je graag wilt geloven dat het allemaal veel sensationeler is, maar daar is geen bewijs voor te vinden. China is behoorlijk transparant geweest vanaf het moment dat het virus begon te verspreiden. Ze zullen vast een paar doden naast de werkelijkheid zitten, maar maak het niet spannender dan het al is.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet één ding zeker; dat de cijfers van China nooit het hele beeld zullen laten zien. Er zijn genoeg filmpjes te vinden dat mensen die (mogelijk) besmet waren mee zijn genomen in busjes en vervolgens nergens meer zijn aangetroffen. Dat i.c.m. dichtgetimmerde huizen maakt het procentueel lage aantal doden maakt het volstrekt ongeloofwaardig.
Ja, ik beperkt me vooral tot hier, het journaal en nieuwsuur. Die laatste omdat ik daar wel het gevoel heb dat ze de situatie realistisch in beeld brengen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zorgen worden wel groter (gemaakt) door het feit dat iedere ontwikkeling tegenwoordig driedubbel uit wordt vergroot op (sociale) media.
En natuurlijk de grens dicht met duitsland, daarom heeft duitsland natuurlijk Nederland niet opgenomen in de lijst van morgenochtend.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:46 schreef Nober het volgende:
Hallo recessie
Jaap durft ook niet meer buiten te komen denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Eens met Nieuwsuurquote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik beperkt me vooral tot hier, het journaal en nieuwsuur. Die laatste omdat ik daar wel het gevoel heb dat ze de situatie realistisch in beeld brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |