Vanwege Rotterdamquote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom laat Duitsland de grens met Nederland nou juist wel open vraag ik me af..
Er zijn zoveel zaken die niet kloppen aan dit verhaal. Zoveel informatie die lijkt te wijzigen gedurende het proces.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet één ding zeker; dat de cijfers van China nooit het hele beeld zullen laten zien. Er zijn genoeg filmpjes te vinden dat mensen die (mogelijk) besmet waren mee zijn genomen in busjes en vervolgens nergens meer zijn aangetroffen. Dat i.c.m. dichtgetimmerde huizen maakt het procentueel lage aantal doden maakt het volstrekt ongeloofwaardig.
Dat is geen gemak, jij hebt het over even opschalen en 'reactieve prutsers'. Dus geen idee en toch kwalificeren.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:26 schreef p1no het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat neem jij voor het gemak aan..
Andere landen hebben blijkbaar veel meer tests (kijk bijv. naar Korea), die hebben het dan blijkbaar beter voorbereid.
https://www.npr.org/secti(...)free?t=1584282416476
Hey, maar je was toch zo berustend de laatste dagen? Het is er al, de kaarten zijn geschud, toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:28 schreef _I het volgende:
Post al de hele dag niet vanwege een macaber gevoel wat me niet loslaat.
Is het vergelijkbaar met Nederland? Ik weet het niet.quote:
twitter:jenniferatntd twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:34:36Horrifying! Wave 2 of #COVID19 hit several areas in #Hanyang District #Wuhan #China. Patients from #Fangcang discharged without diagnosis. Hospitals stopped doing blood tests after one patient test positive. This doctor in #Wuhan says #Coronavirus is now a political problem. https://t.co/jNVCkOzI2a reageer retweet
Fake newsquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ondertussen in China.twitter:jenniferatntd twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:34:36Horrifying! Wave 2 of #COVID19 hit several areas in #Hanyang District #Wuhan #China. Patients from #Fangcang discharged without diagnosis. Hospitals stopped doing blood tests after one patient test positive. This doctor in #Wuhan says #Coronavirus is now a political problem. https://t.co/jNVCkOzI2a reageer retweet
Nou, met de werkkampen die China rijk is, is het behoorlijk geloofwaardig dat ze besmette Chinezen wegwerken.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij moet eens minder op internet komen.
Mooi, en in de toekomst geen Turken meer hierheen dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nederlanders mogen Turkije niet meer in
Met uitzondering van mensen met een ikamet verblijfsvergunning mogen Nederlanders Turkije niet meer in, dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Mensen met een verblijfsvergunning hebben nog tot zondag middernacht om naar Turkije af te reizen. Ook reizigers uit Duitsland, Frankrijk, Spanje, Noorwegen, Denemarken, België, Oostenrijk en Zweden hebben een inreisbeperking naar Turkije.
https://www.nu.nl/coronav(...)oden-op-een-dag.html
Rutte laat Bruins nu het vuile werk opknappenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef Netflixed het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:15:08Ministers hebben telefonisch al in crisissamenstelling vergaderd. Ministers Slob en Bruins zullen na overleg met onderwijsveld en gezondheidsexperts met nieuwe maatregelen naar buiten komen. Waarschijnlijk rond 16.30-17.00u. Verwachting: scholen morgen dicht. reageer retweet
Voor de mondkapjes van Bruno.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom laat Duitsland de grens met Nederland nou juist wel open vraag ik me af..
Dit is dezelfde vrouw die dat filmpje (hierboven getoond) ontkrachte en aangaf dat dat fake en oud was.quote:
die zitten hier alquote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mooi, en in de toekomst geen Turken meer hierheen dan.
Klinkt logisch, Rutte kan zich niet meer vertonen na z'n act van donderdag en vrijdag.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Rutte laat Bruins nu het vuile werk opknappen
Nee jij doet een aanname wat ik denk, wel gemak dus.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is geen gemak, jij hebt het over even opschalen en 'reactieve prutsers'. Dus geen idee en toch kwalificeren.
Ja, joh, daar ben ik al overheen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hey, maar je was toch zo berustend de laatste dagen? Het is er al, de kaarten zijn geschud, toch?
Ah wel props++ bij mij is alles fake op dit moment.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is dezelfde vrouw die dat filmpje (hierboven getoond) ontkrachte en aangaf dat dat fake en oud was.
Hoax, die hebben bijna geen tanks meer die rijden.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen rollen de Duitse tanks hier door de straten.
SARS. Zij hebben hun les toen al geleerd, voor ons is dit nieuw.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:39 schreef p1no het volgende:
[..]
Nee jij doet een aanname wat ik denk, wel gemak dus.
Hoe verklaar je dan dat een land als Korea het veel beter doet terwijl ze er eerder veel meer last van hadden? Ten op zichte van hun hebben wij ons gewoon niet goed voorbereid, vandaar terecht: reactief.
Je ziet het aan de hele houding, ze zijn gedrilled door dit soort ervaringenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef SamCooke het volgende:
[..]
SARS. Zij hebben hun les toen al geleerd, voor ons is dit nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |