Seizoen 4quote:Op zondag 3 mei 2020 23:41 schreef jcdragon het volgende:
Seizoen 4 begonnen. Iemand van het WIDM topic postte dat er een Vlaamse variant was. Nadat ik de eerste aflevering had gezien, was ik hooked.Het was dan ook heel anders dan WIDM.
Ik kijk inderdaad al vanaf de eerste Nederlandse serie naar WIDM. Van de Vlaamse serie heb ik helaas het eerste seizoen niet gezien, maar vanaf seizoen 2 wel alles gevolgd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:27 schreef Tijn het volgende:
Ik ben denk ik rond 2008 begonnen met kijken naar Wie Is De Mol? op de Nederlandse TV, op aanraden van @:Jane die al vanaf het begin keek. Om de rest van het jaar een beetje te vullen zijn we op een gegeven moment ook internationale series gaan terugkijken, zoals de Amerikaanse, Britse, Australische, Duitse en ook Belgische versies.
Toen in 2016 de reboot van De Mol verscheen, doken we daar natuurlijk gelijk bovenop
dus wel?quote:
Dit is het topic van de Vlaamse Mol, die zijn nog niet in Australië geweest, dus ik denk dat je de Nederlandse bedoelt?quote:
Heb je de nieuwere seizoenen nog niet gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:50 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb alleen S3 gezien, toentertijd het laatste seizoen.
Heb je erbij gezet!quote:Op donderdag 3 september 2020 13:34 schreef Teunnis het volgende:
Sinds de comeback in 2016 een gigantisch groot fan. Belgen
Ik heb je quote meegenomen naar het andere topic en je daarbij in de OP gezetquote:
De Vlaamse of de Nederlandse? De Vlaamse is er pas 4 jaar weerquote:Op donderdag 3 september 2020 16:35 schreef Natalie het volgende:
Een jaar of 5 geleden pas. Na alle enthousiaste verhalen op z'n werk, wilde m'n man graag eens kijken wat er nu zo bijzonder aan was. Toen ben ik maar mee gaan kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |