abonnement Unibet Coolblue
pi_192050245
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol, als mensen zoals ik ervoor kunnen zorgen dat een heel land kapot gaat denk je dan niet dat er wat meer mis is? Gemakkelijk om het bij de mensen neer te leggen die op tijd door hebben dat het een puinhoop is. Jullie zijn zo zeker ervan dat alles wel goed komt etc maar een groep mensen zoals ik kunnen dat allemaal kapot maken :') Hou toch op man.
Alles komt goed als mensen zoals jij normaal blijven doen, das de crux.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_192050263
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de tijd, enorme koei.

Die mensen in de ziekenhuizen, ib het OV en in de scholen zijn, als jij met 6 karren staat, gewoon aan het werk om jou en je familie veilig te houden.

Ik kan er echt niet bij dat je posts serieus zijn.
6 karren?

En ik werk ook gewoon hoor en ik kon 3 weken geleden alles ook nog gewoon inkopen wat ik wou.

Jullie maken een mooi drama voor jullie zelf om weer wat tegen de maatschappij aan te kunnen trappen zo lijkt het voor mij. Ga je eigen leven op orde krijgen dan zit je er niet zo mee als iemand anders iets doet
pi_192050278
Dat phoenyx een egoistische tokkie is moge nu duidelijk zijn.
pi_192050280
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Alles komt goed als mensen zoals jij normaal blijven doen, das de crux.
Lol dat is nogal naïef maar goed. En dat eten weggooien had ik al gerectificeerd. Ik ga serieus avondeten maken, een fijne avond gewenst en wees niet te hard naar mensen die gewoon wel een gezin hebben en inkopen doen.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 15 maart 2020 @ 15:48:53 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_192050292
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol dat is nogal naïef maar goed. En dat eten weggooien had ik al gerectificeerd. Ik ga serieus avondeten maken, een fijne avond gewenst en wees niet te hard naar mensen die gewoon wel een gezin hebben en inkopen doen.
Blijf lekker weg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192050304
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef phoenyx het volgende:

[..]

6 karren?

En ik werk ook gewoon hoor en ik kon 3 weken geleden alles ook nog gewoon inkopen wat ik wou.

Jullie maken een mooi drama voor jullie zelf om weer wat tegen de maatschappij aan te kunnen trappen zo lijkt het voor mij. Ga je eigen leven op orde krijgen dan zit je er niet zo mee als iemand anders iets doet
Mijn leven is prima in orde.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 15:49:26 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192050307
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol, als mensen zoals ik ervoor kunnen zorgen dat een heel land kapot gaat denk je dan niet dat er wat meer mis is? Gemakkelijk om het bij de mensen neer te leggen die op tijd door hebben dat het een puinhoop is. Jullie zijn zo zeker ervan dat alles wel goed komt etc maar een groep mensen zoals ik kunnen dat allemaal kapot maken :') Hou toch op man.
Er is een puinhoop omdat volslagen idioten alles hamsteren wat los en vast zit in die supermarkten. Er is meer dan genoeg voor iedereen, maar de bevoorading heeft ook zijn grenzen. Mensen die gewoon moeten werken, eerlijk hun geld verdienen, top werk verichten, grijpen dan naast het net. Echt, ik zie hier het allerslechtste in de mensheid.

Hoe fucking moeilijk kan het zijn om rekening te houden met anderen en niet alleen met je ego.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_192050362
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol dat is nogal naïef maar goed. En dat eten weggooien had ik al gerectificeerd. Ik ga serieus avondeten maken, een fijne avond gewenst en wees niet te hard naar mensen die gewoon wel een gezin hebben en inkopen doen.
Het us precies hoe het is. Nederland is een van swerelds grootste voedselproducenten, wij kunnen die 17 miljoen makkelijk voeden als iedereen normaal blijft doen. Niet als een deel van die 17 miljoen inkopen alsof ze al met 17 miljoen zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_192050499
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol dat is nogal naïef maar goed. En dat eten weggooien had ik al gerectificeerd. Ik ga serieus avondeten maken, een fijne avond gewenst en wees niet te hard naar mensen die gewoon wel een gezin hebben en inkopen doen.
gezellige waarden geef je mee aan dat gezin dan. Pak wat je pakken kan en als je teveel hebt mieter je t maar weg.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_192050590
Misschien moeten jullie je eigen leven een beetje beter inrichten als een paar hamsteraars jullie zoveel stress bezorgen.
pi_192050627
Mensen moeten eens opflikkeren met dat hamsteren.

Typisch trouwens dat uitgerekend nu je die AH reclames met die hamsters nooit meer ziet ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_192050644
Die werkeloze figuren die hamsteren voor fatsoenlijke mensen überhaupt in de winkel kunnen komen zouden ze naar de goelag moeten sturen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192050710
Ik heb de afgelopen paar weken en ook de komende week gewoon iets extra's besteld bij de thuisbezorg-boodschappen. Een paar pakken pasta in totaal, een pot of 7 aan groente, wat extra crackers, 1 pak houdbare melk en wat meer snacks voor in de vriezer. En ik heb iets meer 'vers eten' in huis, omdat nu niet elke dag alles te vinden is, denk ik dat ik voor een dag of 4-5 aan vers eten heb. En dus ook cola, chips etc. voor iets meer dagen dan normaal.
dag
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 15 maart 2020 @ 16:06:51 #114
335263 freaky40
pi_192050725
TT: neen. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_192050765
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er is een puinhoop omdat volslagen idioten alles hamsteren wat los en vast zit in die supermarkten. Er is meer dan genoeg voor iedereen, maar de bevoorading heeft ook zijn grenzen. Mensen die gewoon moeten werken, eerlijk hun geld verdienen, top werk verichten, grijpen dan naast het net. Echt, ik zie hier het allerslechtste in de mensheid.

Hoe fucking moeilijk kan het zijn om rekening te houden met anderen en niet alleen met je ego.
Prima dat je dat weer ziet en dat je daarover hier kan typen weer. Jullie mensen doen er toch weinig toe? Graag hier lekker klagen en zeuren en denken dat jullie zo geweldig zijn terwijl dat gewoon is wat jullie alleen maar doen. Ik heb een gezin, ik koop spul in zoals mijn ouders ook altijd al hadden. Een voorraad voor het geval dat. Toen waren er alleen geen mensen die erover zeikten want het was normaal, nu heb je het internet en kan iedereen zijn plasje doen hoe onbelangrijk ze ook zijn en hoe weinig het hun eigen leven ook beïnvloed.
pi_192050788
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Haha. Nee, al die vrouwen kon ik niet tegelijk naar huis meenemen. :)
Ik hamster al jaren via xhamster. :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb niet gehamsterd, maar wel rekening gehouden met de mogelijkheid dat ik een paar dagen ziek kan worden. In anticipatie daarop heb ik wat soep (5x), appelmoes (4x) en blikjes met vruchten (3x) gekocht. Toegegeven: ik heb dus wel extra inkopen gedaan. Maar hamsteren? Nee, niet nodig.
Dit ongeveer. Niet overdreven veel maar toch wat extra's voor mocht ik ziek worden bijvoorbeeld.
Ik woon ook alleen en weinig familie/vrienden in de buurt, dus leek me verstandig iets meer in huis te hebben dan normaal. Normaal heb ik amper echt voorraad in huis.
Nu paar blikken soep en bami/nasi, wat havermout en brinta, muesli, blikjes tonijn voor eiwitten. Pindakaas. Twee flessen water, 2 of 3 pakken melk. That's it. Max voor 2 weken ofzo.

Ik woon recht tegenover 3 supermarkten dus voorzie geen probleem, mits ik niet ziek word.

En mocht ik nog meer nodig hebben, ga ik wel weer naar xhamster. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192050825
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:01 schreef phoenyx het volgende:
Misschien moeten jullie je eigen leven een beetje beter inrichten als een paar hamsteraars jullie zoveel stress bezorgen.
Nogmaals, mijn leven is prima in orde.
Ik kan er alleen niet bij in mijn hoofd dat er mensen zijn zoals jij en die kennelijk dat ook doorgeven op een nieuwe generatie. Fair enough dat je eerlijk zegt waarom je doet wat je doet maar ik kan er met mijn hoofd niet bij. Iedereen zit in dezelfde schuit. Als je logisch en rationeel redeneert zie je dat overheden voedselvoorziening AL-TIJD laten doorlopen. Waarom dan in godsnaam massaal inslaan?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_192050828
Ik heb een aantal weken gelden al extra ingeslagen, juist voor situaties zoals nu dat de supermarkten worden leeggeplunderd. Maar enkel producten die ik normaliter toch al gebruik.
  zondag 15 maart 2020 @ 16:12:47 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192050848
Enige wat die ubertokkie ook kan zeggen : DaT jULlIe jE lEvEn Nu NiEt In OrDe HeBbEn _O-

Manmanman :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 16:13:31 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192050863
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Prima dat je dat weer ziet en dat je daarover hier kan typen weer. Jullie mensen doen er toch weinig toe? Graag hier lekker klagen en zeuren en denken dat jullie zo geweldig zijn terwijl dat gewoon is wat jullie alleen maar doen. Ik heb een gezin, ik koop spul in zoals mijn ouders ook altijd al hadden. Een voorraad voor het geval dat. Toen waren er alleen geen mensen die erover zeikten want het was normaal, nu heb je het internet en kan iedereen zijn plasje doen hoe onbelangrijk ze ook zijn en hoe weinig het hun eigen leven ook beïnvloed.
Er zit een verschil tussen af en toe even wat extras meenemen om een voorraadje te hebben, en complete schappen leeg kopen terwijl je weet dat er wat weggegooid gaat worden. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat werkeloze mensen als jij ervoor zorgen dat zij die wel werken geen eten meer in huis kunnen halen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_192050900
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nogmaals, mijn leven is prima in orde.
Ik kan er alleen niet bij in mijn hoofd dat er mensen zijn zoals jij en die kennelijk dat ook doorgeven op een nieuwe generatie. Fair enough dat je eerlijk zegt waarom je doet wat je doet maar ik kan er met mijn hoofd niet bij. Iedereen zit in dezelfde schuit. Als je logisch en rationeel redeneert zie je dat overheden voedselvoorziening AL-TIJD laten doorlopen. Waarom dan in godsnaam massaal inslaan?
Ja iedere hamsteraar begrijpt dat mensen die niet hamsteren het niet begrijpen. Misschien blijkt het ook wel onnodig, misschien niet. We zullen het zien. Anders ben ik 150 euro kwijt ofzo om niks, woeee. Wat je zegt klopt trouwens niet maar goed
pi_192050910
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:12 schreef Pumpalov het volgende:
Enige wat die ubertokkie ook kan zeggen : DaT jULlIe jE lEvEn Nu NiEt In OrDe HeBbEn _O-

Manmanman :D
Is dat het enige wat ik heb gezegd? :D
pi_192050925
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen af en toe even wat extras meenemen om een voorraadje te hebben, en complete schappen leeg kopen terwijl je weet dat er wat weggegooid gaat worden. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat werkeloze mensen als jij ervoor zorgen dat zij die wel werken geen eten meer in huis kunnen halen?
Ik ben niet werkloos.. weer het zoveelste gedrag van jullie

Ik heb verder ook al gezegd dat ik al 3 weken geleden vooral heb ingekocht maar jullie lezen/vergeten nogal selectief. Hoe moeilijk is het om gewoon te lezen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2020 16:18:08 ]
pi_192050963
Niet gehamsterd, en ik vind hamsteraars complete losers. Als je voor vier weken aan toiletpapier koopt ben je echt een halve zool.

Heb een gezin, dus sowieso wel een beetje voorraad, maar als je denkt dat we straks een week zonder voedselvoorziening moeten ben je niet helemaal wijs.

Als er een uitbraak komt waarbij volwassenen en kinderen de grote risicogroep zijn, en het virus is in meer dan 5% gevallen dodelijk, kom dan nog maar eens terug. :P
-nee-
pi_192051004
Paniekaankopen en hamsteren is niet hetzelfde.
  zondag 15 maart 2020 @ 16:20:42 #126
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192051019
Net een drol gedraaid op gewoon normaal gekocht wc papier temperatuur na het poepen 36.9 corona vrij dus. *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 15-03-2020 16:28:46 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192051023
Ik heb altijd voor enkele maanden voorraad in huis omdat ik bij echte koopjes de kar volgooi. Afgelopen weken heb ik extra chloor, bioethanol, aardappelpuree-poeder, pastas, tomatenpuree en langhoudbare pittabroodjes ingeslagen. Heb niet zoveel trek om in lange rijen te staan of in de buurt van mogelijk besmette personen te komen de komende maanden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_192051080
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:20 schreef havanagila het volgende:
Paniekaankopen en hamsteren is niet hetzelfde.
Wat er nu gebeurt is meer paniekaankopen dan hamsteren inderdaad wat ik normaliter doe om kosten te besparen(koopjesjagen).
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_192051292
Wat maakt het allemaal uit? Jullie doen net alsof zorgmedewerkers geen eten meer kunnen krijgen. De schappen met eten zijn nog vol alleen niet het houdbare gedeelte. Stel je niet zo aan al jullie niet-hamsteraars en ga gewoon weer bezig met wat jullie deden (ook als dat niks is)
pi_192051640
Heb sinds de beelden uit China elke keer net even wat meer houdbaar spul meegenomen of in grotere hoeveelheden. Veel dingen gebruik ik toch al. Pasta, pastasaus, rijst, blikjes tonijn. Corned beef lekker door de nasi. Bonen maak ik maar af en toe, maar heb ik nu toch wel best wat van staan, ook dat komt wel op. Groenten en fruit in blik en potjes ben ik niet zo'n fan van maar heb ik toch maar meegenomen, beetje groenvoer maakt de apocalyps ook een stuk aangenamer.

Maïsmeel heb ik aardig wat van, al doe ik er anders niet zoveel mee. Toch maar eens polenta gaan maken. :9 En grove bulgur gehaald bij de Turk, dat is daar in de aanbieding en wordt door niemand gekocht terwijl iedereen rijst hamstert. Pilaf van bulgur is veel lekkerder en voedzamer dan witte rijst, heeft alleen wel wat verse ingrediënten nodig. Anders kan het gewoon gekookt worden.

Alles komt wel een keertje op, alleen voorlopig blijf ik nog wel even naar de supermarkt gaan om gewoon vers eten te halen en is deze voorraad meer een reserve. Op een gegeven moment ga je je ingeslagen spul maar opeten gewoon om een bepaald slag tokkievolk te ontlopen. Wanneer dat kantelpunt er gaat komen, weet ik nog niet.
pi_192053143
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen af en toe even wat extras meenemen om een voorraadje te hebben, en complete schappen leeg kopen terwijl je weet dat er wat weggegooid gaat worden. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat werkeloze mensen als jij ervoor zorgen dat zij die wel werken geen eten meer in huis kunnen halen?
Amen!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192057704
Ja.
64 rollen toiletpapier ingeslagen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 15 maart 2020 @ 21:10:47 #133
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192057962
Voor een halfjaar aan toiletpapier ingeslagen.

Was namelijk 2 voor de prijs van 1 en ik doe makkelijk een halfjaar met 2 pakken. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192058747
Zag vandaag een hamsterende koffie fan; misschien wel 30 pakken douwe egberts en paar doosjes filters en suikerklonthes
pi_192072806
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja iedere hamsteraar begrijpt dat mensen die niet hamsteren het niet begrijpen. Misschien blijkt het ook wel onnodig, misschien niet. We zullen het zien.
Je doet net alsof dit in de categorie ''baat het niet, schaadt het niet valt'' maar dat is niet zo. Hamsteren is buitengewoon egoïstisch omdat daardoor andere mensen die wél normaal boodschappen willen blijven doen geen producten meer kunnen kopen die ze écht nodig hebben.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:13:39 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192072905
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:42 schreef hartloper het volgende:
Zag vandaag een hamsterende koffie fan; misschien wel 30 pakken douwe egberts en paar doosjes filters en suikerklonthes
Die heb ook wc papier nodig dus, want koffie laxeert.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 maart 2020 @ 15:15:22 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192072948
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef phoenyx het volgende:
Wat maakt het allemaal uit? Jullie doen net alsof zorgmedewerkers geen eten meer kunnen krijgen. De schappen met eten zijn nog vol alleen niet het houdbare gedeelte. Stel je niet zo aan al jullie niet-hamsteraars en ga gewoon weer bezig met wat jullie deden (ook als dat niks is)
Je bent gewoon een idioot.
Het minste der mensheid.

Klaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 maart 2020 @ 16:40:40 #138
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192074753
Probleem wordt nu wel dat je niet weet wanneer er wèl toiletpapier etc is, dus als het er is pak je twee, drie extra pakken mee.
Ik snap niet dat er nog geen regel is dat je niet meer dan één pak mee mag nemen, per dag.
  maandag 16 maart 2020 @ 16:42:47 #139
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_192074808
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Lunatiek het volgende:
Probleem wordt nu wel dat je niet weet wanneer er wèl toiletpapier etc is, dus als het er is pak je twee, drie extra pakken mee.
Ik snap niet dat er nog geen regel is dat je niet meer dan één pak mee mag nemen, per dag.
twee of drie pakken als je niet heb, daar kan het systeem wel tegen. Bedenk je ook dat er plots heeeeel veel mensen zijn die voorlopig geen wc-papier kopen.
Het gaat vooral om de idoten met 20 pakken.
Tot nooit .......
  maandag 16 maart 2020 @ 16:57:29 #140
338319 ZarB
Piña colada
pi_192075151
Nee, geen denken aan. En de supermarkten hier wekken ook totaaaaal niet de indruk dat het nodig is.

Plaatsvervangende schaamte (voor zover ik dat nog niet had) voor de imbeciele medemens :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 16 maart 2020 @ 17:00:37 #141
338319 ZarB
Piña colada
pi_192075228
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef phoenyx het volgende:
Wat maakt het allemaal uit? Jullie doen net alsof zorgmedewerkers geen eten meer kunnen krijgen. De schappen met eten zijn nog vol alleen niet het houdbare gedeelte. Stel je niet zo aan al jullie niet-hamsteraars en ga gewoon weer bezig met wat jullie deden (ook als dat niks is)
Zorgmedewerkers eten ook graag gepelde tomaten of kidneybonen. Maar we doen het wel met het niet-houdbare spul. Geen enkel probleem.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 16 maart 2020 @ 17:01:08 #142
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192075237
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

twee of drie pakken als je niet heb, daar kan het systeem wel tegen. Bedenk je ook dat er plots heeeeel veel mensen zijn die voorlopig geen wc-papier kopen.
Het gaat vooral om de idoten met 20 pakken.
Ik heb het idee dat de echte aso's blijven kopen om het met flinke winst op Markt Plaats te zetten.
pi_192075500
Nee, ik heb altijd wel een voorraadje van dingen die houdbaar zijn zoals toiletpapier, eten in blik, etc, naast dat ik elke week m'n standaard verse groenten, fruit en vlees haal. Heb me wel groen en geel geërgerd aan al die hamsteraars die er voor gezorgd hebben dat ontzettend veel producten hier in de buurt uitverkocht waren.
  maandag 16 maart 2020 @ 17:24:05 #144
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192075779
Ik vraag me eigenlijk af... als die supermarkten straks weer stampvol zitten met pasta en toiletpapier.. of die hamsterende retards dan rondlopen en denken... oh... ik heb... nu... voor niks 3 kasten vol staan met rotzooi.. ahaha... wat doe ik met 20 broden... hahahahha ik... .haha...

Go fuck yourself :D
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 16 maart 2020 @ 17:37:15 #145
3542 Gia
User under construction
pi_192076086
Nee, en nog gewoon kunnen eten, poepen en me gat af kunnen vegen.

Hamsteren is niet nodig.
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 17:38:32 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_192076116
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef phoenyx het volgende:
Wat maakt het allemaal uit? Jullie doen net alsof zorgmedewerkers geen eten meer kunnen krijgen. De schappen met eten zijn nog vol alleen niet het houdbare gedeelte. Stel je niet zo aan al jullie niet-hamsteraars en ga gewoon weer bezig met wat jullie deden (ook als dat niks is)
dat is niet waar, alle verse groente en fruit was OOK uitverkocht, net als de chips :')

Ik heb niet gehamsterd trouwens. Gisteren en vandaag was er weer van alles te koop.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_192076195
ik heb geluk gehad dat ik voor de hamster gekte losbarstte een keer extra pasta in huis heb gehaald. anders had ik nu al 2 dagen mis gegrepen. :{ ik eet het toch minimaal 1 in x in de week en kan dat gelukkig blijven doen.
Ik heb wel paar blikken soep gekocht, mocht ik ziek worden dat ik toch wat warms kan gaan eten.

Vandaag was de winkel weer erg leeg en dan was ik erg vroeg. Ik was blij dat ik wat brood, groente en vlees kon halen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_192076211
Nee ik ben geen mongool
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_192076258
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Karina het volgende:

[..]

dat is niet waar, alle verse groente en fruit was OOK uitverkocht, net als de chips :')

Dat kon ik dus niet kopen, het schap was helemaal leeg |:(
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 16 maart 2020 @ 17:46:52 #150
80382 manny
30 is best veel
pi_192076287
ruim op tijd, toen de italie berichten wat serieuzer werden voor een weekje of drie basis-spul ingeslagen. met het idee dat je dan wat makkelijker een quarantaine door komt.

ik heb trouwens altijd voor een weekje liggen ofzo, dus was niet zoveel extra.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')