Eén van de weinige vleesvervangers waarvan ik ook echt kan begrijpen dat je die mist als vegetariër. En dat terwijl ikzelf rookworst nieteens echt lekker vind en die van de Hema al helemaal nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik las het... ik ben zó benieuwd![]()
![]()
Ik hoop dat ie lékker is
Oh... dus die Vega rookworst ik niet lekker van de Hema?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eén van de weinige vleesvervangers waarvan ik ook echt kan begrijpen dat je die mist als vegetariër. En dat terwijl ikzelf rookworst nieteens echt lekker vind en die van de Hema al helemaal niet
De andere is trouwens de frikandel, nog steeds de vega-variant niet geprobeerd aangezien ik nooit in de snackbar kom
Die frikandel is écht niet lekker. Gore structuur en vieze nasmaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eén van de weinige vleesvervangers waarvan ik ook echt kan begrijpen dat je die mist als vegetariër. En dat terwijl ikzelf rookworst nieteens echt lekker vind en die van de Hema al helemaal niet
De andere is trouwens de frikandel, nog steeds de vega-variant niet geprobeerd aangezien ik nooit in de snackbar kom
Ze bedoelt de vleesrookworst denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... dus die Vega rookworst ik niet lekker van de Hema?
godsammeik had me er om verheugd
De ovenfrikandel van Mora komt best dicht in de buurt, al helemaal als je de "frikandel speciaal"-variant er van maakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
AH.. die hoef ik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze bedoelt de vleesrookworst denk ik.
Oh... ik had dat al eerder gemeld zie ik... was ik vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb net een vegetarisch Saucijzenbroodje van Kwekkeboom achter mijn kiezen![]()
De lekkerste die ik ooit heb gegeten![]()
serieus
Ik kom volgens mij alleen maar bij HEMA's met te kleine verse afdelingen. De normale rookworst hebben ze wel altijd vers liggen, dan lijkt zo'n pakje houdbaar van deze hebben liggen me veel makkelijker, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft iemand nou de Vegetarische Rookworst van de Hema geproefd?
Ze zijn óf niet in de winkel óf hij is misschien steeds uitverkocht?
Raaaaaaaaaaaaaar
Ja precies... raar dat je ze nergens kan kopen... ik heb al rondgevraagd bij familie die in verschelendequote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom volgens mij alleen maar bij HEMA's met te kleine verse afdelingen. De normale rookworst hebben ze wel altijd vers liggen, dan lijkt zo'n pakje houdbaar van deze hebben liggen me veel makkelijker, maar blijkbaar niet.
Wij hebben hem gegeten. Was best oké. Veel lekkerder dan die van Unox, maar niet zo lekker als rookworst van vlees, helaas...quote:Op woensdag 11 november 2020 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaar
Ah... maar er is dus hoopquote:Op woensdag 11 november 2020 15:40 schreef Bleie het volgende:
[..]
Wij hebben hem gegeten. Was best oké. Veel lekkerder dan die van Unox, maar niet zo lekker als rookworst van vlees, helaas...
@pinquit jij toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaar
Ja klopt! Ik had toen de laatste te pakken, dus of hij gaat gewoon snel, of de voorraad is klein.quote:
Ah... dus toch een keer Boerenkool met worst binnenkortquote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik had toen de laatste te pakken, dus of hij gaat gewoon snel, of de voorraad is klein.
Ik vond 'm koud heel okee, in de soep was hij helaas te zacht en niet meer stevig genoeg om echt lekker te zijn. Smaak is heel oké, goede rokerige smaak. Ik heb 'm nog niet warm los geproefd, maar schijnt dan gewoon goed te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stooflapje.... dat is lang geleden dat is zoiets heb gegeten, ga ik proberen!quote:Op maandag 30 november 2020 18:32 schreef Laysa het volgende:
De vegetarische stooflapjes van de jumbo vond ik lekker.
Even aan weerskanten aanbraden en dan een min of 6 laten sudderenquote:Op maandag 30 november 2020 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stooflapje.... dat is lang geleden dat is zoiets heb gegeten, ga ik proberen!
Dank voor de tip Layza
Ik vond ze qua smaak nog wel iets missen, dat zou ik de volgende keer zelf wat toffer maken. Maar wel fijn weer iets met een wat andere structuur.quote:Op maandag 30 november 2020 18:32 schreef Laysa het volgende:
De vegetarische stooflapjes van de jumbo vond ik lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |