Ja, het mocht toch wel van Europa.quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:42 schreef Tyr80 het volgende:
He? Dit mocht toch juist niet meer, met de naam de indruk wekken dat het vlees is?
Jawelquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:42 schreef Tyr80 het volgende:
He? Dit mocht toch juist niet meer, met de naam de indruk wekken dat het vlees is?
Dat is gewoon een Chinese rookworstquote:
Waarom zou worst niet mogen? Worst is de vorm.quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:42 schreef Tyr80 het volgende:
Volgens de Van Dale:quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou worst niet mogen? Worst is de vorm.
Vegetarisch is niet vegan. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik eet nog liever gefrituurde stront dan dat ik me deze veganhype door m'n strot laat douwen.
Interesseert me niets. Stront is ook stront.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vegetarisch is niet vegan. Dat zijn twee verschillende dingen.
want je bent verplicht het te kopen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik eet nog liever gefrituurde stront dan dat ik me deze veganhype door m'n strot laat douwen.
Vegetarisch vlees is best lekker hoor! Misschien wel lekkerder dan echt vleesquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Boswachter zet zich graag af tegen dingen welke hij niet kentquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:52 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
want je bent verplicht het te kopen.
Dan had ie zich beter boer kunnen noemen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Boswachter zet zich graag af tegen dingen welke hij niet kent
Moet je maar geen domme taalfout maken. Had ik je ook niet verbeterd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Interesseert me niets. Stront is ook stront.
Wie douwt jou iets door de strot dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die kipstuckjes en andere woordenkunstenarij lag dit weekend hier nog in de lokale ah.quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:42 schreef Tyr80 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |