Dan was dat wel in een ander land uitgevonden en hadden we nu dezelfde crisis gehad en misschien nog wel extremer. Dan had het zich eerst nog even verder kunnen verspreiden enzo.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af wat er gebeurd was als China niet had uitgevonden dat het om een nieuw virus ging. Hadden alle landen zoals zij zegt gewoon gedacht dat het de griep was? Ik denk het haast niet.
Dat weten ze dus nog niet, omdat er niet getest wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een benauwd kind, zo benauwd dat je denkt dat ze doodgaat. Ja dat klinkt bekend.
Maar heeft dit verband met corona?
Een rationale reactie. In dit topic?!quote:Op zondag 15 maart 2020 08:49 schreef Pharkus het volgende:
Getest worden geeft je niet heel veel extra handvatten op dit moment. Als je klachten hebt lekker binnen blijven. Of je nou positief test, negatief test of niet getest.
Negatief getest is maar een moment opname, je kan altijd later nog besmet worden. Positief getest, dan moet je ook lekker binnen blijven en uitzieken. Worden de klachten te erg dan moet je een arts inschakelen, positief of niet getest of negatief getest.
Okee.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Als je kind hier in NL bijna stikt sturen ze je echt niet naar huis. Ook niet in deze tijden.
En dan zou ik met wat anders bezig zijn dan twitteren.
Hierin ben ik het dus met je eens.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Als je kind hier in NL bijna stikt sturen ze je echt niet naar huis. Ook niet in deze tijden.
En dan zou ik met wat anders bezig zijn dan twitteren.
Je moet je allereerst afvragen of China zelf zo had gereageerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af wat er gebeurd was als China niet had uitgevonden dat het om een nieuw virus ging. Hadden alle landen zoals zij zegt gewoon gedacht dat het de griep was? Ik denk het haast niet.
Ik denk dat ze het op Twitter hebben gezet, omdat ze aandachtshoeren zijn die niet voor niets op Twitter zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die ouders hebben al tig keer om hulp gevraagd, maar dat krijgen ze niet omdat dat kindje niet in een risicogroep valt.
Lees maar. Ik denk niet dat ze het voor niks op twitter hebben gezet.
Maar om te laten zien hoe slecht het gaat.
Okee, dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op Twitter hebben gezet, omdat ze aandachtshoeren zijn die niet voor niets op Twitter zitten.
naar het zkh ermee, kunnen het daar onderzoekenquote:Op zondag 15 maart 2020 08:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit kindje kan bijna niet meer ademenen en is nog gewoon thuis.
https://twitter.com/domootto/status/1238958119855828994
Omdat ze niet in de risicogroep valt.
Wat een slecht verhaal heeft die manquote:Op zondag 15 maart 2020 08:41 schreef iBenny het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)dan-italie~b5874530/
Ik vond dit ook wel een mooi interview
vorige topicsquote:Op zondag 15 maart 2020 08:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron waaruit blijkt dat we aan de max zitten?
Ja, maar dan neem je een kind dat waarschijnlijk besmet is mee het ziekenhuis in, waardoor je weer anderen bemet.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
naar het zkh ermee, kunnen het daar onderzoeken
Dit vind ik dan wel weer mooi. En een positief geluid in dit topic mag wel tochtwitter:_juanbenjumea twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:40:19Heel Spanje breekt in applaus om alle hulpverleners te bedanken. Kippenvel.
Uit respect voor hun werk, #ikblijfthuis
https://t.co/Cdyba0ZCkf reageer retweet
Je zal maar ouders hebben die Twitteren belangrijker vinden dan gewoon naar het ziekenhuis gaanquote:
Ik kan wel alles op Twitter zetten. Twitter is een erg biased medium om nu selectief te volgen en elk vermeend corona geval onder een vergrootglas te gaan leggen en dus ook nog eens hier onterechte aandacht te geven.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die ouders hebben al tig keer om hulp gevraagd, maar dat krijgen ze niet omdat dat kindje niet in een risicogroep valt.
Lees maar. Ik denk niet dat ze het voor niks op twitter hebben gezet.
Maar om te laten zien hoe slecht het gaat.
Dat weet je toch niet? Geen idee wat er aan de hand is, maar als het leven van je kind in gevaar lijkt te zijn ga je toch naar het ziekenhuis?quote:Op zondag 15 maart 2020 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar dan neem je een kind dat waarschijnlijk besmet is mee het ziekenhuis in, waardoor je weer anderen bemet.
Is in feite wel zo. Die broer (van die jongen van 16) die ook met foto en al de media opzoekt.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan wel alles op Twitter zetten. Twitter is een erg biased medium om nu selectief te volgen en elk vermeend corona geval onder een vergrootglas te gaan leggen en dus ook nog eens hier onterechte aandacht te geven.
quote:Op zondag 15 maart 2020 08:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je moet je allereerst afvragen of China zelf zo had gereageerd.
Ik heb niet de indruk dat een mensenleven heel veel waard is in China, de blinde paniek was verbijsterend. Je kan me veel wijs proberen te maken, dat het net een griepje is, maar ik ben oud genoeg om te snappen dat dit nooit het geval kan zijn. Nooit zou China zo paniekerig reageren op een zware griep. En dat is wel hoe deze expert het doet overkomen.
Uk denk dat de zorg niet zoveel uitmaakt, maar het maakt wel uit dat duidelijk wordt dat kinderen het ook kunnen krijgen en er ook flink ziek van kunnen worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor zorg zou ze anders krijgen in het ziekenhuis dan thuis?
Zeker. Dit ook:quote:Op zondag 15 maart 2020 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. En een positief geluid in dit topic mag wel tochtwitter:_juanbenjumea twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:40:19Heel Spanje breekt in applaus om alle hulpverleners te bedanken. Kippenvel.
Uit respect voor hun werk, #ikblijfthuis
https://t.co/Cdyba0ZCkf reageer retweet
quote:Cristiano Ronaldo zet zijn beste beentje voor in de strijd tegen het coronavirus. Volgens Marca worden de hotels die de Portugees in zijn bezit heeft omgevormd tot ziekenhuizen, om zo te helpen de pandemie te bestrijden. Ronaldo zou de salarissen van de artsen en werknemers uit eigen zak gaan betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Laat maa zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 08:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Geen idee wat er aan de hand is, maar als het leven van je kind in gevaar lijkt te zijn ga je toch naar het ziekenhuis?
Ja precies. En over twee weken is de informatie hier dan eindelijk geland dat dit virus twee keer zo lang in iemand blijft hangen en die quarantaine-periode dus langer moet.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daarom vindt er vandaag overleg plaats of de scholen in Nederland niet gesloten moeten worden zoals in elk ander weldenkend land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |