SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
'Als' inderdaad. Vandaar dat het bericht in mijn ogen positief was, maar dat er nu wel aanvullende acties gevraagd worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:37 schreef Jor_Dii het volgende: [..] Je begrijpt dat het landelijke vangnet snel weg zal vallen als er in de komende twee weken duizend(en) extra gevallen bij komen?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, er moet gewoon gehandeld worden om dit zsm in te dammen. Eigenwijs Nederland denkt nu nog steeds dat het allemaal wel los zal lopen..
Op wat hamstertokkies na is er helemaal niemand in paniek, maar de realiteit leert ons wel wat er rondom ons heen allemaal gebeurt.
En het is verschrikkelijk naïef, zelfs dom, om te denken dat het in Nederland allemaal wel niet zo'n vaart zal lopen.
En al helemaal niet omdat wij hier amper goede maatregelen nemen, die steeds meer landen om ons heen wél nemen.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het hier anders gaat.
De meeste mensen hier zijn er gewoon 'kwaad' over dat onze 'experts' en hun handelingen en adviezen/richtlijnen zo'n beetje volledig haaks staan op die van zowat alle ander landen en het WHO.
En terecht.
Maar dat is géén paniek.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Lijkt me geen als vraag, die komen er gewoon.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Als' inderdaad. Vandaar dat het bericht in mijn ogen positief was, maar dat er nu wel aanvullende acties gevraagd worden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En vergeet ook niet dat we één van de dichtstbevolkte landen zijn. Waar het risico op verspreiding dus ook hoger ligt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
dat zeg ik ook tegen mensen , als het in sommige dun bevolkte landen al uit de hand loopt , dan krijgen we hier ook nog wel een heel zooi nieuwe corona's er bijquote:Op zondag 15 maart 2020 08:40 schreef D_A het volgende:
En vergeet ook niet dat we één van de dichtstbevolkte landen zijn. Waar het risico op verspreiding dus ook hoger ligt."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Ook een van de schoonste. Het is India niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:40 schreef D_A het volgende:
En vergeet ook niet dat we één van de dichtstbevolkte landen zijn. Waar het risico op verspreiding dus ook hoger ligt.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Persoonlijk ben ik van mening dat het veel te vroeg is om te stellen dat er iets goed gaat. Dat is een understatement.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Zo las ik het niet eigenlijk.
Wel dat er mogelijk een tweede golf aan zou kunnen komen, maar dat het echt positief is dat er nu minder besmettingen zijn en mensen op de ic.
Dat betekent dat er iets goed gaat, toch?
Willen sommige mensen het niet lezen ofzo.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Vind het ook apart dat de NS besloten heeft geen extra treinstellen meer te gebruiken. De mensen die alsnog met de trein naar het werk gaan worden op die manier alleen maar dichter op elkaar gedrukt in de treinen. Kan ook niet de bedoeling zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 08:40 schreef D_A het volgende:
En vergeet ook niet dat we één van de dichtstbevolkte landen zijn. Waar het risico op verspreiding dus ook hoger ligt.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Beter want economie.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:41 schreef iBenny het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)dan-italie~b5874530/
Ik vond dit ook wel een mooi interview![]()
![]()
Heb je gezien hoe de treinen er de laatste dagen uit zien? Er zit geen hond meer in de trein.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het ook apart dat de NS besloten heeft geen extra treinstellen meer te gebruiken. De mensen die alsnog met de trein naar het werk gaan worden op die manier alleen maar dichter op elkaar gedrukt in de treinen. Kan ook niet de bedoeling zijnOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Utrecht, niet ver van Houten. En geloof me, er zijn meer cases dan gerapporteerd. Ik ken meerdere mensen / mensen die kennen met verhoging, pijn op de longen en droge keel.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Naar de supermarkt gaan riskant? Woon jij in een gebied waar veel besmettingen zijn?
Tilburg?![]()
Dit kindje kan bijna niet meer ademenen en is nog gewoon thuis.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat het veel te vroeg is om te stellen dat er iets goed gaat. Dat is een understatement.
https://twitter.com/domootto/status/1238958119855828994
Omdat ze niet in de risicogroep valt.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ja want hier geven experts de adviezen om massabijeenkomsten door te laten gaan en elkaar vooral veel in het gezicht te hoesten en verplicht met elke persoon met loopneus een tongzoen te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:39 schreef StateOfMind het volgende:
De meeste mensen hier zijn er gewoon 'kwaad' over dat onze 'experts' en hun handelingen en adviezen/richtlijnen zo'n beetje volledig haaks staan op die van zowat alle ander landen en het WHO.
En terecht.
Maar dat is géén paniek.![]()
Ik ben in ieder geval niet kwaad ik denk dat het percentage kwade mensen hier op fok hoog lijkt omdat een subgroep aan ramptoeristen hier elkaar zit op te naaien.![]()
![]()
Interessant, geeft weer een nieuwe kijk op de maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit ook wel een mooi interview![]()
Ja, heb wel beelden gezien van Utrecht CS, dat zag er heel bijzonder uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de treinen er de laatste dagen uit zien? Er zit geen hond meer in de trein.
Geen idee hoe het verder in de treinen is, want ik ga niet met het OV
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Een virus is alleen niet actief in een compleet gedesinfecteerde ruimte. Dat we relatief schoon zijn ten opzichte van India zegt niet alles. Daarnaast wassen ook hier genoeg mensen hun handen niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook een van de schoonste. Het is India niet.![]()
En één van de naïefste volkjes op deze aardkloot. Besef dat overdracht ook prima kan als je je handen de hele dag wast. Daarnaast is de standaard wat betreft normale hygiëne niet perse heel hoog in NL wat eerder statistieken ook wel hebben laten zien.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook een van de schoonste. Het is India niet.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Omdat je dan zeker weet dat ze in isolatie moet.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zou dat meisje getest moeten worden?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Wat voor zorg zou ze anders krijgen in het ziekenhuis dan thuis?quote:Op zondag 15 maart 2020 08:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit kindje kan bijna niet meer ademenen en is nog gewoon thuis.
https://twitter.com/domootto/status/1238958119855828994
Omdat ze niet in de risicogroep valt.![]()
Ik niet, we zitten nog maar aan het begin, en nu al aan de maximum capaciteit.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit ook wel een mooi interview🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Symptoombestrijding, zuurstof, isloatie.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor zorg zou ze anders krijgen in het ziekenhuis dan thuis?
Ze hebben tegen die moeder gezegd dat ze gewoon kon gaan werken, terwijl ze in de bjaardenzorg werkt.
Die is nu ook besmet.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: