Yep burgemeesterverkiezingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef Molo het volgende: [..] Jij ook als ausländer? Ik zou mooi niet gaan
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDENquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil meubels bestellen bij Ikea, maar die grafsite blijft roepen dat ik een invoerveld niet heb ingevuld
Als het zo simpel wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
blijkbaarquote:
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon die toevoeging van huisadres als notitie toevoegen, je krijgt een berichtje net voordat ze er zijn en dan kun je voor het raam gaan staan wachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was wel bijna aan het frisbeeën geslagen met mijn ipad
Hoe ist met Sjef en zijn Boss?quote:
mijn vrienden hadden thailand al gecanceld 2 weken terugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Hoe betrouwbaar zijn die cijfers?.....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Wel goed hoor. Natuurlijk merk je dat Sjef al ruim 12 is, maar dat had ik volgens mij al een keer gepost.quote:
Libië en betrouwbaar in één zin is geloof ik sowieso statistisch gezien al onmogelijk.quote:
Net zo betrouwbaar als de regering daarquote:
dan is die zin van jou al niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Libië en betrouwbaar in één zin is geloof ik sowieso statistisch gezien al onmogelijk.
De Libische paradoxquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is die zin van jou al niet betrouwbaar
Bij ons vragen ze het netjes en vervolgens rennen we allemaal richting het pleepapier, misschien toch maar beter dat we uitsterven als cultuur.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Spanje maandag volledig in lockdown. Het kan toch bijna niet anders dan dat wij binnenkort volgen.
Dan krijgt Wilders toch zijn zin, al had hij het liever op een andere manier gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Spanje maandag volledig in lockdown. Het kan toch bijna niet anders dan dat wij binnenkort volgen.
Ah lekker sjokken dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Natuurlijk merk je dat Sjef al ruim 12 is, maar dat had ik volgens mij al een keer gepost.
ik verbaas mij nu dat ze niet morgen al een spoeddebat hebben overlegd.. maar dat willen andere partijen nog niet...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
Ah lekker sjokken dus
Hier net zo. Behalve een paar weken terug, toen was er een teefje loops in het dorp en meneer was gelijk 7 jaar jonger
Wilders 2020, alle buitenlanders aan de corona.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijgt Wilders toch zijn zin, al had hij het liever op een andere manier gezien![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik kan mijn snoepweekendje Hull ook wel schudden volgende week danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijgt Wilders toch zijn zin, al had hij het liever op een andere manier gezien![]()
![]()
![]()
![]()
We houden als laatste stand met Duitsland en Engelandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus ik kan mijn snoepweekendje Hull ook wel schudden volgende week dan
Lekker thuis snoepen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wat gespartelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Daarom moeten we snel dat dorp oprichten, zijn alle Fransen al dood, weet iemand dat toevallig?
Linkerpoot (geopereerde) gaat eigenlijk wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoe is het met jou en de (kwakkelende) gezondheid?
Heeft P&O de wijzigingskosten nog niet gedropt, zoals de meeste airlines?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders wil bitterbal ze wel een handje helpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Daarom moeten we snel dat dorp oprichten, zijn alle Fransen al dood, weet iemand dat toevallig?
Merkel schaft dass.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We houden als laatste stand met Duitsland en Engeland![]()
Misschien spele ze onderling een spelletje wie het het langste volhoudt
ja of ik vaar vrijdagavond heen en die boot denkt "Hmm Engeland. Ik lig hier wel goed. Weet je, zoek het maar uit met je terugreisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We houden als laatste stand met Duitsland en Engeland![]()
Misschien spele ze onderling een spelletje wie het het langste volhoudt
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen jou als voorhoede met een pan gloeiend hete soep
nope. Ik krijg inderdaad van ongeveer ELKE vervoerder waar ik NIET mee te maken heb zo'n mailtje. Maar P&O niet. En de Vakantiediscounter ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft P&O de wijzigingskosten nog niet gedropt, zoals de meeste airlines?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen jou als voorhoede met een pan gloeiend hete soep
Wijzigen is 30 euro bij P&O. Heb ik ook moeten doen toen mijn moeder ziek was. Beter dan het hele bedrag kwijt zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nope. Ik krijg inderdaad van ongeveer ELKE vervoerder waar ik NIET mee te maken heb zo'n mailtje. Maar P&O niet. En de Vakantiediscounter ook niet
linkje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wijzigen is 30 euro bij P&O. Heb ik ook moeten doen toen mijn moeder ziek was. Beter dan het hele bedrag kwijt zijn
Ik leef nogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Spoedoverleg kabinet met zorgorganisaties over openhouden scholenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen geen debat over sluiten scholen
Oh toch niet. Ze hebben een debat gehouden over of ze een debat gingen houden maar één debat vonden ze wel genoeg dus nee
6 keer je fikken verbrandt, vloeken, tieren, pan op de grond laten flikkeren. En dan ben je nog niet eens buiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
grote kans dat de soep al gesneuveld is voordat ik er uberhaubt ben natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 keer je fikken verbrandt, vloeken, tieren, pan op de grond laten flikkeren. En dan ben je nog niet eens buiten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 keer je fikken verbrandt, vloeken, tieren, pan op de grond laten flikkeren. En dan ben je nog niet eens buiten.
Precies. En in het kruis van een dure advocaat gooien is voor rode wijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan jou de schone en nobele taak om je vrouw wat handiger te leren zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik niet. Dat melden ze als je gaat wijzigen. Het gekke is dat ze dan zeggen dat het 30 pond is, maar ze rekenen 30 euro.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan jou de schone en nobele taak om je vrouw wat handiger te leren zijn.
Dat onhandige is nou juist net haar charme.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan jou de schone en nobele taak om je vrouw wat handiger te leren zijn.
Molo mag dokter spelen. Zij is het beste medisch onderlegd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Buda en ik gaan petanque spelen, Karzai koken, Fles doet de luchtvaart, bitterbal het eten rond gooien, hebben we nog meer baantjes te vergeven?
Onhandige vrouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat onhandige is nou juist net haar charme.
great. Ik zal het eens in de groep gooienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik niet. Dat melden ze als je gaat wijzigen. Het gekke is dat ze dan zeggen dat het 30 pond is, maar ze rekenen 30 euro.
Laten we hopen dat ze bloed en zaad uit elkaar kan houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo mag dokter spelen. Zij is het beste medisch onderlegd.
Ik ga wel met pensioen. Door mijn chronische ziekte is de kans toch aanwezig, voor mijn op dit moment pensioen gerechtigde leeftijd het loodje te leggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Buda en ik gaan petanque spelen, Karzai koken, Fles doet de luchtvaart, bitterbal het eten rond gooien, hebben we nog meer baantjes te vergeven?
wij zijn in light lockdownquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bergamoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
holy shit dude. Regionaal krantje in noord-italië. TIEN pagina's vol rouw-advertenties![]()
https://twitter.com/davcarretta/status/1238791068071661568
nou nou nouquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze bloed en zaad uit elkaar kan houden.
Wie brengt er dan de post rond?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga wel met pensioen. Door mijn chronische ziekte is de kans toch aanwezig, voor mijn op dit moment pensioen gerechtigde leeftijd het loodje te leggen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie brengt er dan de post rond?
Geeltjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Onderling Fokken! in het dorp doen we wel per geeltje, dat gaat sneller
En we zullen toch maar weinig post krijgen, aangezien iedereen het loodje heeft gelegdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga wel met pensioen. Door mijn chronische ziekte is de kans toch aanwezig, voor mijn op dit moment pensioen gerechtigde leeftijd het loodje te leggen
Hier mediumquote:
we kunnen elkaar post sturenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En we zullen toch maar weinig post krijgen, aangezien iedereen het loodje heeft gelegd
Ik regel de seksuele activiteiten welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik regel de seksuele activiteiten wel
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon de hele dag aan pik lopen sjorren dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En de statistieken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat is dan snel geregeld met een doos tissue'squote:
Bitterbal gaat populair zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
In het licht bezien van GF zijn nieuwe baan in het dorp, hoeveel vrouwen gaan er eigenlijk mee?
ja archer is voor het bewaken van de grensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet vergeten de poort op slot te houden dus.
Ik wil wel de mod van het dorp zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja archer is voor het bewaken van de grens
we hebben ook nog een burgermeester nodig
Interesseert me niet. Ik igg nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie brengt er dan de post rond?
Wat mag ik doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Beetje hetzelfde als dat mensen nu achter de laatste toiletrol aan rennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Bitterbal gaat populair zijn
Een lickdown?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Stofzuigenquote:
Ik hoop dat ze toeristen wel naar huis laten gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Spanje gaat vannacht al in lockdown, mijn moeder is daar op vakantie en had vlucht al omgeboekt om maandagochtend weg te kunnen.
Ben heel erg benieuwd of en hoe dat gaat lukken...
Ooitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze toeristen wel naar huis laten gaan.
Mijn zusje is vanmorgen terug gekomen uit Spanje om die reden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Spanje gaat vannacht al in lockdown, mijn moeder is daar op vakantie en had vlucht al omgeboekt om maandagochtend weg te kunnen.
Dacht maandag toch pas? Denk dat ze er nog wel weg komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Ceveza por favorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gegijzeld worden in Spanje. Mijn ergste nachtmerrie. Die taal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
134quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel kinderen hebben we dan in ons dorp? Want ik voorzie een relaxt baantje dan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ceveza por favorIk heb drie jaar naast een Spaans team gezeten. Ik haat dat lispeltaaltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog niet zoveel maar we zullen hard werken aan uitbreiding.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel kinderen hebben we dan in ons dorp? Want ik voorzie een relaxt baantje dan.
Dus Bitterbal wordt een babyfabriek? Want Molo is nodig als arts en ik heb het te druk voor 9 maanden broeden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog niet zoveel maar we zullen hard werken aan uitbreiding.
quote:
uhm nee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus Bitterbal wordt een babyfabriek? Want Molo is nodig als arts en ik heb het te druk voor 9 maanden broeden.
Ja ze wil wel geen kinderen maar na de vijfde heeft ze haar roeping toch wel gevonden denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus Bitterbal wordt een babyfabriek? Want Molo is nodig als arts en ik heb het te druk voor 9 maanden broeden.
per worp een tienling, is wat efficienterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nergensquote:
Koen, je wordt nachtwaker van KSC-ville in Frankrijk. Mag je ‘s avonds de poort op slot doen en de straatverlichting doven.quote:
Daar wilde je toch al niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
libie is niet dicht maar scholen zijn wel gesloten. bevolking draaide door hoor ik nu :p
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen, je wordt nachtwaker van KSC-ville in Frankrijk. Mag je ‘s avonds de poort op slot doen en de straatverlichting doven.
Dat zei Khadaffi ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar wilde je toch al niet dood gevonden worden
nee kloptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar wilde je toch al niet dood gevonden worden
Is er ook al iemand aangesteld voor het sensueel liedjes voor het slapengaan te zingen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen, je wordt nachtwaker van KSC-ville in Frankrijk. Mag je ‘s avonds de poort op slot doen en de straatverlichting doven.
Denk dat er meer omgekomen zijn na Khadaffi dan tijdensquote:
Ja dat m,ag Liesje doenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er ook al iemand aangesteld voor het sensueel liedjes voor het slapengaan te zingen?
Oeh nemen we dan van die straatverlichting met lantaarns met kaarsjes erin?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh nemen we dan van die straatverlichting met lantaarns met kaarsjes erin?
Koen met vuur laten spelen is niet handigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ow dat maakt het wel wat arbeidsintensieverquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom aan niemand, ik doe alleen aan digitale consultatie en als ik je kop me niet aanstaat mag je van mij neervallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha daar hebben we onze dorpsdokter
Zeker geen Koen die rum zit te tankenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:23 schreef crv het volgende:
[..]
Koen met vuur laten spelen is niet handig
Zodat fles kan bankhangenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker geen Koen die rum zit te tanken
Als Koen lang genoeg is om die uit te blazenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik mazzelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kom aan niemand, ik doe alleen aan digitale consultatie en als ik je kop me niet aanstaat mag je van mij neervallen
Volgens mij is het in dat geval een betere baan voor jouquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Koen lang genoeg is om die uit te blazen
Ze moet überhaupt ook bij dat vliegveld komen ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze toeristen wel naar huis laten gaan.
Dr Frankensteijn is beschikbaarquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik hoef dus alleen een beetje bitterbal in bedwang te houden als baan, chill
Slim!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is vanmorgen terug gekomen uit Spanje om die reden.
Nee vannacht middernacht gaat het al in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht maandag toch pas? Denk dat ze er nog wel weg komt.
Uitstraling heeft ook geneeskunde gestudeerd.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft ook geneeskunde gestudeerd.
Kom je binnen met een snotneus, krijg je een inwendig onderzoek
Ik vind het een mooie taal, maar mijn moeder en gezelschap spreken het nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gegijzeld worden in Spanje. Mijn ergste nachtmerrie. Die taal![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je er onrustig van wordt. Hoe laat vliegt ze maandag (hopelijk) ? Ik denk dat ze toeristen echt wel even de tijd zullen geven om weg te komen hoor maar liefste wel zo snel mogelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze moet überhaupt ook bij dat vliegveld komen ook.
Geen idee
Mijn moeder is een domme 70-er, spreekt geen Spaans of Engels. Haar zus en zwager die mee zijn zijn nog 10 jaar ouder en ook niet bijster slim of taalvaardig.
Ben benieuwd
Het zal vast goed komen maar heel relaxt is het niet. Mijn zusjes en ik zijn maar op haar in aan het praten dat ze het echt niet lichtzinnig moeten opnemen en gewoon de maatregelen echt strikt op moeten volgen
Ik ga echt never nooit meer werpen iigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meestal redden die mensen zich wel. Ik had een oom die doof was en niet al te snugger. Sprak alleen Nederlands. Maar op de een of andere manier wist hij alles prima voor zichzelf te regelen in het buitenlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze moet überhaupt ook bij dat vliegveld komen ook.
Geen idee
Mijn moeder is een domme 70-er, spreekt geen Spaans of Engels. Haar zus en zwager die mee zijn zijn nog 10 jaar ouder en ook niet bijster slim of taalvaardig.
Ben benieuwd
Het zal vast goed komen maar heel relaxt is het niet. Mijn zusjes en ik zijn maar op haar in aan het praten dat ze het echt niet lichtzinnig moeten opnemen en gewoon de maatregelen echt strikt op moeten volgen
Ik doe de eendenbekken welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
' dokter ik heb ik een snotneus'
*dokter pakt eendenbek*
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
' dokter ik heb ik een snotneus'
*dokter pakt eendenbek*
Jij klikt wel met mijn dochter denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben net benoemd tot kinderoppasser he?
Ik heb geen geneeskunde gestudeerd hoorquote:
Dat denk ik ook wel, klinkt als een heerlijk dramatisch kind. (In de positieve zin van het woord he? )quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij klikt wel met mijn dochter denk ik
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Het is maar goed dat de samenleving straks in ingestort want anders zou dit dorp worden geclassificeerd als een 'bijzondere woonlocatie'.
Begin van de middagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je er onrustig van wordt. Hoe laat vliegt ze maandag (hopelijk) ? Ik denk dat ze toeristen echt wel even de tijd zullen geven om weg te komen hoor maar liefste wel zo snel mogelijk natuurlijk.
Waanzinnig bizar is dat altijd toch hčquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal redden die mensen zich wel. Ik had een oom die doof was en niet al te snugger. Sprak alleen Nederlands. Maar op de een of andere manier wist hij alles prima voor zichzelf te regelen in het buitenland
Klopt. Wordt later of actrice, of dictatorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, klinkt als een heerlijk dramatisch kind. (In de positieve zin van het woord he? )
Oh ja, nou momentje. Even een paar kindjes maken voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben net benoemd tot kinderoppasser he?
Denk dat je opgelucht adem haalt als ze weer veilig op Nederlandse bodem is. Het zijn tijden dat ik best af en toe een stukje vooruit zou willen spoelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Begin van de middag
Ik hoor het wel, heb gezegd dat ze vooral contact op moet nemen met ons als we iets moeten doen of moeten uitzoeken ofzo.
Mega eigenwijs mens dit dat
Typische boomer
Denk niet dat mijn moeder niet naar haar bridgeclub gaat en wijkbestuur en dat soort dingen gaat afzeggen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat je opgelucht adem haalt als ze weer veilig op Nederlandse bodem is. Het zijn tijden dat ik best af en toe een stukje vooruit zou willen spoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die had ik ook aan de deur vanochtend jaquote:
Gek genoeg kan ik dit gedrag van oudere mensen juist beter handelen, snap ik deels beter ofzo. Waar ik dan weer heel slecht tegen kan is filmpjes van die lock down feestjes. Of bomvolle terrassen enzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
Geen invloed op buiten wat ik al gezegd heb dus leg het verder naast me neer.
Maar kan zo boos worden op zulke mensen
Mijn buurvrouw van 91 wilde niet dat ik boodschappen ging doen voor haar. Die ging gezellig collecteren voor Amnesty en gaat drie keer per dag op de fiets gezellig boodschappen doen en naar kennissen toe
Nou, bizar zeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik dit gedrag van oudere mensen juist beter handelen, snap ik deels beter ofzo. Waar ik dan weer heel slecht tegen kan is filmpjes van die lock down feestjes. Of bomvolle terrassen enzo.
Vind dit filmpje trouwens echt heftig, in alle eenvoud.
Het laat zo mooi zien wat een uitzonderlijke tijden dit zijn.
quote:
Een beetje in een trainingspakje in een station als een soort twijfelende Uitstraling dansen is stoer?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
Dit is toch veel stoerder dan die gekke drill rap wat ze nu doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
HA! Alsof jij zo beweegtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje in een trainingspakje in een station als een soort twijfelende Uitstraling dansen is stoer?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:52 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik geloof dat dit virus bewust gecreëerd is om of de wereldbevolking te reduceren of om straks een bepaald systeem in te voeren.
Mooie is dat Amnesty zelf de actie gisteren stop heeft gezetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had ik ook aan de deur vanochtend ja
En nu haal je ze hier ook nog naartoe,quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zitten in dat COR best maffe klappers joh
[..]
WEER een geldlekquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie is dat Amnesty zelf de actie gisteren stop heeft gezet![]()
![]()
Maar lekker eigenwijs doen joh.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En nu haal je ze hier ook nog naartoe,
Zie je hoe makkelijk dat bewust verspreiden gaat?
Die is meer met zijn kont aan het schudden dan de gemiddelde latina in een kredietcrisis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
![]()
Ga weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is meer met zijn kont aan het schudden dan de gemiddelde latina in een kredietcrisis.
Waarom snap je dat van ouderen beter? Ik dus juist echt totaal nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik dit gedrag van oudere mensen juist beter handelen, snap ik deels beter ofzo. Waar ik dan weer heel slecht tegen kan is filmpjes van die lock down feestjes. Of bomvolle terrassen enzo.
Vind dit filmpje trouwens echt heftig, in alle eenvoud.
Het laat zo mooi zien wat een uitzonderlijke tijden dit zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Graag! Klein stukje, bij de koffiequote:
ja, mijn veertigste levensjaar is zojuist ingegaanquote:
Gefeliciteerd Bosmansquote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, mijn veertigste levensjaar is zojuist ingegaan![]()
Gefeliciteerd Bos!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren gemaaktquote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag! Klein stukje, bij de koffie
Wat voor heb je?
39, mooie leeftijd!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn soort taart, maarrrrrrr des te meer over voor de restquote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren gemaakt
https://www.oetker.nl/nl-nl/recept/r/no-bake-stroopwafeltaart
Omdat die nog meer een niet zeuren maar doorgaan mentaliteit hebben. En hebben ook in tegenstelling tot de feestende jongeren toch minder informatie. Vind het lastig uit te leggen. Is meer een gevoelskwestie voor me.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom snap je dat van ouderen beter? Ik dus juist echt totaal niet
Die video is surrealistisch, zo voelt de hele situatie ook echt enorm aan
Creepy en fascinerend tegelijkertijd
Beste moment zou maandagmorgen zijn, maar dan moeten ze wel haast makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
Is er al een weddenschap wanneer NL in lockdown gaat?
Zondag zijn de scholen dicht denk ik jaquote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
En, gaan morgen de scholen dicht denken jullie?
geen zin om te werken?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beste moment zou maandagmorgen zijn, maar dan moeten ze wel haast maken
Ik denk dinsdag, uiterlijk woensdagquote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beste moment zou maandagmorgen zijn, maar dan moeten ze wel haast maken
Proficiat Bosquote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste alinea, helemaal mee eens. Zelfde hierquote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat die nog meer een niet zeuren maar doorgaan mentaliteit hebben. En hebben ook in tegenstelling tot de feestende jongeren toch minder informatie. Vind het lastig uit te leggen. Is meer een gevoelskwestie voor me.
Ja de hele situatie voelt surrealistisch, nooit gedacht dat we zoiets mee zouden maken. Ook nooit gedacht dat we zoiets niet mee zouden maken hoor, dit scenario is gewoon nooit in me op gekomen.
Verschil van definitiequote:
Ik ook wel een beetjequote:
Opstijftijdquote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren gemaakt
https://www.oetker.nl/nl-nl/recept/r/no-bake-stroopwafeltaart
wow, afscheid nemen terwijl je thuis moet werkenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje
Dinsdag is een collega voor het laatst. Misschien dat we toch even gaan lunchen met een groepje
Ik verwacht ook uiterlijk woensdagquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
Ik doe dus al mijn kennismakingsgesprekken via videoconferencing
Weirddddd
Inwerken in mijn proeftijd is wel ietwat ingewikkeld en onhandig zo![]()
Ja, ze weet niet eens wat ze met haar laptop moet doenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, afscheid nemen terwijl je thuis moet werken
Ik zou het toejuichen. Zelfs als dat zou betekenen dat ik hele dagen opvang zou moeten bieden voor kinderen van ouders die en nodig zijn om de boel draaiende te houden en dus echt niet thuis kunnen werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
En, gaan morgen de scholen dicht denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus beter maar gewoon dicht.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze weet niet eens wat ze met haar laptop moet doen
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen. Zelfs als dat zou betekenen dat ik hele dagen opvang zou moeten bieden voor kinderen van ouders die en nodig zijn om de boel draaiende te houden en dus echt niet thuis kunnen werken.
Maar niet voor de kinderen van Pietje die wel thuis kan werken maar wie dat moeilijk vindt als zijn 3 kinderen thuis zijn. Dus echt de noodgevallen zeg maar, anders heeft de maatregel alsnog geen zin.
Wij volgen over de RIVM richtlijnen.ja het zou idd beter zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus beter maar gewoon dicht.
Maar de juniors hier zijn me er iets te enthousiast over
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Ik zou het toejuichen. Zelfs als dat zou betekenen dat ik hele dagen opvang zou moeten bieden voor kinderen van ouders die en nodig zijn om de boel draaiende te houden en dus echt niet thuis kunnen werken.
Maar niet voor de kinderen van Pietje die wel thuis kan werken maar wie dat moeilijk vindt als zijn 3 kinderen thuis zijn. Dus echt de noodgevallen zeg maar, anders heeft de maatregel alsnog geen zin.
Wij volgen over de RIVM richtlijnen.Dat zijn knap waardeloze richtlijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus beter maar gewoon dicht.![]()
Lol!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatste alinea, helemaal mee eens. Zelfde hier
En ik vind ouderen die zoveel meegemaakt hebben, de tweede wereldoorlog en alles, zo ongelooflijk narrow minded, koppig en gewoon dom in hun beschouwingen en handelen.
Buurman kan zich dan wel weer ongelooflijk druk maken als er twee dagen een fiets aan de lantaarnpaal in de straat gebonden staat![]()
Als ze maar weten dat hun zomervakantie word ingetrokken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja het zou idd beter zijn.
Ik sta op de oudste groep dus zeg 8-12 en toen ze donderdag uit school kwamen was de persco net begonnen dus hebben we samen met de kinderen geluisterd. Ik heb ze nog nooit zo stil naar mijn telefoon zien kijken. De teleurstelling was groot!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja het zou idd beter zijn.
Hele generatie corona zwakzinnigen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Als de scholen nu dicht gaan, wanneer gaan ze dan weer open? En hoe denk men die kinderen weken, misschien wel maanden lang in huis te bezig te houden?
En oh, over gaan ze niet, want ze kunnen hun jaar niet afmaken.
Ik werk ook gewoon hoor. Maar wel thuis.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet gewoon volop aan de bak om de BV NL aan de gang te houden.
of dat ze in hun vrije tijd alles moeten bijlerenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze maar weten dat hun zomervakantie word ingetrokken.
Yes!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heel raar! Wanneer is je proeftijd voorbij? Eind maart?
Opsturen per pakketquote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze weet niet eens wat ze met haar laptop moet doen
[..]
Wij volgen over de RIVM richtlijnen.Snap ik helemaal, en goeie insteek van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus beter maar gewoon dicht.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Tijdens welke virusuitbraak ben jij eigenlijk geboren?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hele generatie corona zwakzinnigen.
De richtlijnen zijn best helder hoor. De naleving is gewoon niet helemaal ok, qua ouders niet maar ook niet qua stichting.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zijn knap waardeloze richtlijnen.
Goeie ijsbreker welquote:Op zondag 15 maart 2020 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Gelukkig is het voor iedereen raar dus dat schept ook al wel een band
Een collega ging zijn hele woonkamer showen en zijn gitarencollectie
Ik zou niet weten wat voor kredietquote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
Maar misschien is dat het juist ook wel voor mij, ze hebben in mijn ogen al wat krediet opgebouwd ofzo dus ik vergeef ze sneller koppigheid en eigenwijsheid ofzo.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Gelukkig is het voor iedereen raar dus dat schept ook al wel een band
Een collega ging zijn hele woonkamer showen en zijn gitarencollectie
Er wordt achter de schermen al heel erg hard gewerkt op dit moment aan online mogelijkheden kreeg ik door vanuit inside informationquote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Als de scholen nu dicht gaan, wanneer gaan ze dan weer open? En hoe denk men die kinderen weken, misschien wel maanden lang in huis te bezig te houden?
ik zat vrijdag maar te chatten met een collega die ik m'n bed niet zou uitgooienquote:Op zondag 15 maart 2020 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie ijsbreker wel![]()
Ik heb vrijdag digitaal koffie gedronken met een collega. Ze liet haar poesje zien
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens welke virusuitbraak ben jij eigenlijk geboren?
Heb je vrij weinig aan bij lagere scholenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Er wordt achter de schermen al heel erg hard gewerkt op dit moment aan online mogelijkheden kreeg ik door vanuit inside information
zeker de 1e paar groepn nietquote:Op zondag 15 maart 2020 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je vrij weinig aan bij lagere scholen
Je kan wel ongegeneerd staren tijdens zo’n sessiequote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat vrijdag maar te chatten met een collega die ik m'n bed niet zou uitgooien
Lekker stout welquote:Op zondag 15 maart 2020 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie ijsbreker wel![]()
Ik heb vrijdag digitaal koffie gedronken met een collega. Ze liet haar poesje zien
Absoluutquote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Dat is dan wel weer een leuk voordeel je leert elkaar op een hele andere manier kennen. En je hebt gelijk iets heftigs meegemaakt dus dat schept gelijk een band. Des te leuker wordt het als jullie straks weer face to face gaan samenwerken.
Ja ok, maar toch uiteindelijk meer dan je denkt mogelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je vrij weinig aan bij lagere scholen
En ditquote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
He, we hebben hier in NL eindelijk mensen die ook weer van de corona af zijn
Ja, ik heb dat jaren met mijn ouders gedaan vanuit Hongarije. En ik ben blij dat iedereen nu thuis zit. Die vergaderingen zijn een stuk beter te volgen als iedereen achter z’n laptop zit in plaats van de helft in een vergaderruimte op kantoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker stout wel![]()
En ja man, het heeft wel wat toch. Iedereen in zelfde schuitje
Ik deed al weleens met vriendin en schoonmoeder die ver weg wonen videobellen en dan gewoon heel lang inclusief kop koffie ofzo.
Wordt uiteindelijk steeds normaler ofzo
Toen de Brabanders al eerder thuis moesten werken hebben we voorgesteld foto's van ze neer te zetten, zodat ze erbij waren.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
maandag doen we met onze gehele IT afdeling een grote videosessie, aangezien er vooral geklaagd werd dat mensen toch het contact missen.
Heb ik ook wel hoor, werken gaat prima, maar ik ben ook geen type om in m'n eentje in een eigen kantoor te zitten
Cardboard Koenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen de Brabanders al eerder thuis moesten werken hebben we voorgesteld foto's van ze neer te zetten, zodat ze erbij waren.
Iets voor jou? Life sized?
wij hebben hier ook 2 cavias die best wel ff wat vlees opleverenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Die poes was trouwens een flink beestKun je dagen van eten als de poep de ventilator raakt.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen de Brabanders al eerder thuis moesten werken hebben we voorgesteld foto's van ze neer te zetten, zodat ze erbij waren.
Iets voor jou? Life sized?
*bookmarkedquote:Op zondag 15 maart 2020 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
Interessante site dit:
https://www.arcgis.com/ap(...)40299423467b48e9ecf6
Deze kan ook helpen trouwens, is voor NL alleenquote:
37 locatie onbekend is ietwat zorgwekkendquote:Op zondag 15 maart 2020 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze kan ook helpen trouwens, is voor NL alleen
https://www.arcgis.com/ap(...)40e7ae72254029bf6251
Ik lees dit wel vaker en vind dat zo raar, dat stukje van hoe houden mensen hun kinderen bezig? En ik zal niet ontkennen dat ik begrijp dat het zwaar is hoor, kinderen gaan zich vervelen, worden vervelend etc. Maar kinderen hebben is volgens mij best een eigen keuze, en als dat betekent dat je ze in tijden als deze (en nee dat had je van te voren ook niet kunnen weten) een paar weken/maanden zelf moet vermaken dan moet dat toch kunnen lijkt me?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |