Yep burgemeesterverkiezingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef Molo het volgende: [..] Jij ook als ausländer? Ik zou mooi niet gaan
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDENquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil meubels bestellen bij Ikea, maar die grafsite blijft roepen dat ik een invoerveld niet heb ingevuld
Als het zo simpel wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
blijkbaarquote:
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon die toevoeging van huisadres als notitie toevoegen, je krijgt een berichtje net voordat ze er zijn en dan kun je voor het raam gaan staan wachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was wel bijna aan het frisbeeën geslagen met mijn ipad
Hoe ist met Sjef en zijn Boss?quote:
mijn vrienden hadden thailand al gecanceld 2 weken terugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Hoe betrouwbaar zijn die cijfers?.....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Wel goed hoor. Natuurlijk merk je dat Sjef al ruim 12 is, maar dat had ik volgens mij al een keer gepost.quote:
Libië en betrouwbaar in één zin is geloof ik sowieso statistisch gezien al onmogelijk.quote:
Net zo betrouwbaar als de regering daarquote:
dan is die zin van jou al niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Libië en betrouwbaar in één zin is geloof ik sowieso statistisch gezien al onmogelijk.
De Libische paradoxquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is die zin van jou al niet betrouwbaar
Bij ons vragen ze het netjes en vervolgens rennen we allemaal richting het pleepapier, misschien toch maar beter dat we uitsterven als cultuur.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Spanje maandag volledig in lockdown. Het kan toch bijna niet anders dan dat wij binnenkort volgen.
Dan krijgt Wilders toch zijn zin, al had hij het liever op een andere manier gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Spanje maandag volledig in lockdown. Het kan toch bijna niet anders dan dat wij binnenkort volgen.
Ah lekker sjokken dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Natuurlijk merk je dat Sjef al ruim 12 is, maar dat had ik volgens mij al een keer gepost.
ik verbaas mij nu dat ze niet morgen al een spoeddebat hebben overlegd.. maar dat willen andere partijen nog niet...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
Ah lekker sjokken dus
Hier net zo. Behalve een paar weken terug, toen was er een teefje loops in het dorp en meneer was gelijk 7 jaar jonger
Wilders 2020, alle buitenlanders aan de corona.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijgt Wilders toch zijn zin, al had hij het liever op een andere manier gezien![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik kan mijn snoepweekendje Hull ook wel schudden volgende week danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijgt Wilders toch zijn zin, al had hij het liever op een andere manier gezien![]()
![]()
![]()
![]()
We houden als laatste stand met Duitsland en Engelandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus ik kan mijn snoepweekendje Hull ook wel schudden volgende week dan
Lekker thuis snoepen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wat gespartelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Daarom moeten we snel dat dorp oprichten, zijn alle Fransen al dood, weet iemand dat toevallig?
Linkerpoot (geopereerde) gaat eigenlijk wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoe is het met jou en de (kwakkelende) gezondheid?
Heeft P&O de wijzigingskosten nog niet gedropt, zoals de meeste airlines?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders wil bitterbal ze wel een handje helpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Daarom moeten we snel dat dorp oprichten, zijn alle Fransen al dood, weet iemand dat toevallig?
Merkel schaft dass.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We houden als laatste stand met Duitsland en Engeland![]()
Misschien spele ze onderling een spelletje wie het het langste volhoudt
ja of ik vaar vrijdagavond heen en die boot denkt "Hmm Engeland. Ik lig hier wel goed. Weet je, zoek het maar uit met je terugreisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We houden als laatste stand met Duitsland en Engeland![]()
Misschien spele ze onderling een spelletje wie het het langste volhoudt
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen jou als voorhoede met een pan gloeiend hete soep
nope. Ik krijg inderdaad van ongeveer ELKE vervoerder waar ik NIET mee te maken heb zo'n mailtje. Maar P&O niet. En de Vakantiediscounter ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft P&O de wijzigingskosten nog niet gedropt, zoals de meeste airlines?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen jou als voorhoede met een pan gloeiend hete soep
Wijzigen is 30 euro bij P&O. Heb ik ook moeten doen toen mijn moeder ziek was. Beter dan het hele bedrag kwijt zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nope. Ik krijg inderdaad van ongeveer ELKE vervoerder waar ik NIET mee te maken heb zo'n mailtje. Maar P&O niet. En de Vakantiediscounter ook niet
linkje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wijzigen is 30 euro bij P&O. Heb ik ook moeten doen toen mijn moeder ziek was. Beter dan het hele bedrag kwijt zijn
Ik leef nogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Spoedoverleg kabinet met zorgorganisaties over openhouden scholenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen geen debat over sluiten scholen
Oh toch niet. Ze hebben een debat gehouden over of ze een debat gingen houden maar één debat vonden ze wel genoeg dus nee
6 keer je fikken verbrandt, vloeken, tieren, pan op de grond laten flikkeren. En dan ben je nog niet eens buiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
grote kans dat de soep al gesneuveld is voordat ik er uberhaubt ben natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 keer je fikken verbrandt, vloeken, tieren, pan op de grond laten flikkeren. En dan ben je nog niet eens buiten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 keer je fikken verbrandt, vloeken, tieren, pan op de grond laten flikkeren. En dan ben je nog niet eens buiten.
Precies. En in het kruis van een dure advocaat gooien is voor rode wijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan jou de schone en nobele taak om je vrouw wat handiger te leren zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik niet. Dat melden ze als je gaat wijzigen. Het gekke is dat ze dan zeggen dat het 30 pond is, maar ze rekenen 30 euro.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan jou de schone en nobele taak om je vrouw wat handiger te leren zijn.
Dat onhandige is nou juist net haar charme.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan jou de schone en nobele taak om je vrouw wat handiger te leren zijn.
Molo mag dokter spelen. Zij is het beste medisch onderlegd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Buda en ik gaan petanque spelen, Karzai koken, Fles doet de luchtvaart, bitterbal het eten rond gooien, hebben we nog meer baantjes te vergeven?
Onhandige vrouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat onhandige is nou juist net haar charme.
great. Ik zal het eens in de groep gooienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik niet. Dat melden ze als je gaat wijzigen. Het gekke is dat ze dan zeggen dat het 30 pond is, maar ze rekenen 30 euro.
Laten we hopen dat ze bloed en zaad uit elkaar kan houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo mag dokter spelen. Zij is het beste medisch onderlegd.
Ik ga wel met pensioen. Door mijn chronische ziekte is de kans toch aanwezig, voor mijn op dit moment pensioen gerechtigde leeftijd het loodje te leggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Buda en ik gaan petanque spelen, Karzai koken, Fles doet de luchtvaart, bitterbal het eten rond gooien, hebben we nog meer baantjes te vergeven?
wij zijn in light lockdownquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bergamoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
holy shit dude. Regionaal krantje in noord-italië. TIEN pagina's vol rouw-advertenties![]()
https://twitter.com/davcarretta/status/1238791068071661568
nou nou nouquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze bloed en zaad uit elkaar kan houden.
Wie brengt er dan de post rond?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga wel met pensioen. Door mijn chronische ziekte is de kans toch aanwezig, voor mijn op dit moment pensioen gerechtigde leeftijd het loodje te leggen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie brengt er dan de post rond?
Geeltjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Onderling Fokken! in het dorp doen we wel per geeltje, dat gaat sneller
En we zullen toch maar weinig post krijgen, aangezien iedereen het loodje heeft gelegdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga wel met pensioen. Door mijn chronische ziekte is de kans toch aanwezig, voor mijn op dit moment pensioen gerechtigde leeftijd het loodje te leggen
Hier mediumquote:
we kunnen elkaar post sturenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En we zullen toch maar weinig post krijgen, aangezien iedereen het loodje heeft gelegd
Ik regel de seksuele activiteiten welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik regel de seksuele activiteiten wel
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon de hele dag aan pik lopen sjorren dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En de statistieken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat is dan snel geregeld met een doos tissue'squote:
Bitterbal gaat populair zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
In het licht bezien van GF zijn nieuwe baan in het dorp, hoeveel vrouwen gaan er eigenlijk mee?
ja archer is voor het bewaken van de grensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet vergeten de poort op slot te houden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |