Yep burgemeesterverkiezingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef Molo het volgende: [..] Jij ook als ausländer? Ik zou mooi niet gaan
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDENquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil meubels bestellen bij Ikea, maar die grafsite blijft roepen dat ik een invoerveld niet heb ingevuld
Als het zo simpel wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
blijkbaarquote:
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon die toevoeging van huisadres als notitie toevoegen, je krijgt een berichtje net voordat ze er zijn en dan kun je voor het raam gaan staan wachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was wel bijna aan het frisbeeën geslagen met mijn ipad
Hoe ist met Sjef en zijn Boss?quote:
mijn vrienden hadden thailand al gecanceld 2 weken terugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Hoe betrouwbaar zijn die cijfers?.....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Wel goed hoor. Natuurlijk merk je dat Sjef al ruim 12 is, maar dat had ik volgens mij al een keer gepost.quote:
Libië en betrouwbaar in één zin is geloof ik sowieso statistisch gezien al onmogelijk.quote:
Net zo betrouwbaar als de regering daarquote:
dan is die zin van jou al niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Libië en betrouwbaar in één zin is geloof ik sowieso statistisch gezien al onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |