nee tweequote:
en dan riks hele verhaal nuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Zie Buddy's hoofd, die weet nu dat hij gewonnen heeft zonder dat hij dat mag vieren
Ja dat is altijd een beetje typischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Zie Buddy's hoofd, die weet nu dat hij gewonnen heeft zonder dat hij dat mag vieren
iddquote:
agreequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
quote:
Typische molactiequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
JONGENS BID EVEN DAT HET STIEKEM TOCH BUDDY IS WANT DAN IS HET SEIZOEN GERED ITT ROB
ik bid dat het rob is want dan heb ik het goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
JONGENS BID EVEN DAT HET STIEKEM TOCH BUDDY IS WANT DAN IS HET SEIZOEN GERED ITT ROB
Nee, seizoen is stuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Meer dan vijf minuten dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:51 schreef Redefine het volgende:
Duurt nog wel vijf minuten. Want elke kandidaat wordt nog even besproken natuurlijk.
Rob is veel irritanterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef F1gamer het volgende:
hoop zo dat buddy het niet is, irritant rotjoch
Ik denk ook dat het Rob is maar dan is het seizoen niet gered, da's de meest matige optiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ik bid dat het rob is want dan heb ik het goed
dat welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Dat zou goed zijn voor mijn prono en app, dus ik hoop op Buddyquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Ja tof iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Het bekendmaakfilmpje vond ik best wel tof eigenlijk
Honderd keer beter dan het hele seizoen bij elkaar
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoogtepunt was wel die taxichauffeur van Nathan en de mol
De afteller was vet. Maar helaas de enige fatsoenlijke viering van 20 jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Dat op zich wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Rob rijmt op mol. Waarom wisten we dit niet allang.
Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Rob rijmt op mol. Waarom wisten we dit niet allang.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Justevo het volgende:
Waardeloze mol. En daarnaast een enorme kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |