quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:47 schreef Justevo het volgende:
Doe je hoed af man. Jezelf zo'n imago aan proberen te meten is zó ontzettend sneu.
En een Instagramuitmelkaccountquote:
Snel hamsteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De bloemkolen zijn in de bonus zo te zien.
Jubileum! Extra dingen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
Huh hoezo wisten de finalisten ook nu de ontknoping pas? waarom niet al op locatie?
De ene is wel iets groter dan de anderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was toch ook vorig jaar al?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
Huh hoezo wisten de finalisten ook nu de ontknoping pas? waarom niet al op locatie?
Net zoals vorig jaar; de ontknoping wilden ze te midden van al dat publiek doenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
Hamsterennnnnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
Dat is al jaren zo dat de finalisten het nu pas horenquote:
Was vorig jaar toch ook zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
Twee besmetten. 'T was toch China, hè.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Maar jongens, zeg het maar:
- Twee mollen
- Twee winnaars
- Twee verliezers
?
Jij bent De Molquote:
Toch wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:52 schreef Nizno het volgende:
ze laten echt niet als eerste de groene schermen zien
ow toch welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:52 schreef Nizno het volgende:
ze laten echt niet als eerste de groene schermen zien
Er zijn er 2 tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nummer drie is de verliezend finalist.
neeeeeeeee nathanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:53 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt bang dat Rob toch de mol is mandie moet wel hele stoere molacties hebben wil 'ie dat nog goed maken
Nog niet duidelijk. Het is nu gewoon de verliezend finalist. Mil dus.quote:
De Mol krijgt ook een groen scherm.quote:
Jaquote:
Ja dat denk ik ook. Kroon op dit kutseizoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:53 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt bang dat Rob toch de mol is mandie moet wel hele stoere molacties hebben wil 'ie dat nog goed maken
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:53 schreef Nizno het volgende:
mil is afgevallen zal ze vast niet heel erg vinden
Hoeveel kilo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:53 schreef Nizno het volgende:
mil is afgevallen zal ze vast niet heel erg vinden
nee tweequote:
en dan riks hele verhaal nuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Zie Buddy's hoofd, die weet nu dat hij gewonnen heeft zonder dat hij dat mag vieren
Ja dat is altijd een beetje typischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Zie Buddy's hoofd, die weet nu dat hij gewonnen heeft zonder dat hij dat mag vieren
iddquote:
agreequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
quote:
Typische molactiequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
JONGENS BID EVEN DAT HET STIEKEM TOCH BUDDY IS WANT DAN IS HET SEIZOEN GERED ITT ROB
ik bid dat het rob is want dan heb ik het goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
JONGENS BID EVEN DAT HET STIEKEM TOCH BUDDY IS WANT DAN IS HET SEIZOEN GERED ITT ROB
Nee, seizoen is stuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Meer dan vijf minuten dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:51 schreef Redefine het volgende:
Duurt nog wel vijf minuten. Want elke kandidaat wordt nog even besproken natuurlijk.
Rob is veel irritanterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef F1gamer het volgende:
hoop zo dat buddy het niet is, irritant rotjoch
Ik denk ook dat het Rob is maar dan is het seizoen niet gered, da's de meest matige optiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ik bid dat het rob is want dan heb ik het goed
dat welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Dat zou goed zijn voor mijn prono en app, dus ik hoop op Buddyquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Ja tof iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Het bekendmaakfilmpje vond ik best wel tof eigenlijk
Honderd keer beter dan het hele seizoen bij elkaar
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoogtepunt was wel die taxichauffeur van Nathan en de mol
De afteller was vet. Maar helaas de enige fatsoenlijke viering van 20 jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Dat op zich wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Rob rijmt op mol. Waarom wisten we dit niet allang.
Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Rob rijmt op mol. Waarom wisten we dit niet allang.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Justevo het volgende:
Waardeloze mol. En daarnaast een enorme kneus.
Dat is wel mooiquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaf het weg toen Rob deze volgorde verkeerd opzei over de porto,You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Justevo het volgende:
Waardeloze mol. En daarnaast een enorme kneus.
Precies dit. Eerder dan halverwege zelfs al. Ik herinner me het in aflevering 1 te hebben ingevuld. De mensen op Wieisdemol.com hadden hun pool al vol op Robquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halverwege al de meest verdachte zowat. Daarna hebben ze het nog proberen te downplayen.
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Vanaf aflevering 4 al helder.Jup, ik dacht dat dat een bewuste productieblunder wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaf het weg toen Rob deze volgorde verkeerd opzei over de porto,[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vanaf aflevering 4 al helder.Dat lijkt wel heel stom en duur ook montagetoutje te zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaf het weg toen Rob deze volgorde verkeerd opzei over de porto,Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
hij overtreft bijna margriet als slechtstequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:00 schreef Moira het volgende:
[..]
JaAl wacht ik nog even de molacties af, als hij stiekem echt toffe molacties heeft weten te flikken vind ik het nog wel ok. Maar ik voorspel 'meh'.
Overigens was dit wel al mijn hunch vanaf aflevering 5 of 6 maar vond het toen al kut
Vanaf aflevering 4 al helder.Als dit al 'definitief weggeven' is is bijna elke deelnemer ooit de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaf het weg toen Rob deze volgorde verkeerd opzei over de porto,
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Vanaf aflevering 4 al helder.Ohja dan was 't aflevering 4 idd, vanaf deze actie was mijn achterhoofd bang dat 't toch echt Rob wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaf het weg toen Rob deze volgorde verkeerd opzei over de porto,
Fuck the EBU.
Was er een fok poule in de app?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:01 schreef tralalala het volgende:
Wel benieuwd naar de appscore, vol op Rob gegaan omdat dat de enige kans was om nog 1 te worden.
Zeg beetje mijn subforum beledigenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gelukkig is deze reeks ook zo kut
Vind het jammer dat er verder weinig met voorgaande seizoenen is gedaan dit seizoen. In seizoen 10 in Japan waren bijvoorbeeld Angela en Karel aanwezigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:00 schreef Nizno het volgende:
dat vond ik dan wel weer leuk.
juist zodat je nog even alle mollen zag.
[..]
ja dat was nog beter geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er verder weinig met voorgaande seizoenen is gedaan dit seizoen. In seizoen 10 in Japan waren bijvoorbeeld Angela en Karel aanwezig
34% had dan gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Nu lekker massaal zeggen "ik wist het al!", heerlijk
nnikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:04 schreef Moira het volgende:
Maar die hele tuinbroek outfit van hem ook, sowieso dat daar dit achter zit:
[ afbeelding ]
Vooral een ik vreesde al dat hij het was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Nu lekker massaal zeggen "ik wist het al!", heerlijk
Kan ie niet. Hij is trots dat er geen enkele opdracht geweest is waar de volle pot eruit gegaan is. Zucht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:05 schreef Moira het volgende:
Ok ik ga ff goed kijken om te kijken of Rob het nog goed kan maken of niet
Ja. Al is het zo dat het sowieso zelden mogelijk was om de opdracht te halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:05 schreef heywoodu het volgende:
27 opdrachten, nul keer de maximale score
Dat is wel lekker
Nee mooiquote:
ja dat wel, maar dat komt ook doordat de anderen mee aan het mollen zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:05 schreef heywoodu het volgende:
27 opdrachten, nul keer de maximale score
Dat is wel lekker
iig 10 weken lang de verliezer (Mil) goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:07 schreef Moira het volgende:
Nathan 33 goed
Mil 37 goed
Dus Nathan was de #3/laatste afvaller voor de prono
Ja hoor. Heb me dat uurtje per week prima vermaakt. Niet zo serieus nemen allemaal johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zit hier uberhaupt iemand die het een leuk seizoen vond
Ja, als je al een week nodig hebt om de uitleg te begrijpen, gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het zo dat het sowieso zelden mogelijk was om de opdracht te halen.
Jaaaa nul puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:07 schreef Moira het volgende:
Nathan 33 goed
Mil 37 goed
Dus Nathan was de #3/laatste afvaller voor de prono
Oh da's lekker punten scorenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:08 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
iig 10 weken lang de verliezer (Mil) goed
niets, dat is deels wel logisch maar zit ook een zooi regie bijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:08 schreef Yaku het volgende:
"Ja, achter de camera's is er veel gebeurd"
Wat hebben wij als kijker daar nou aan??
Ik vind het vooral een groot 'Anne-Marie gooit een krijtje weg' gehalte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Af en toe guitig in de camera kijken, probeert hij Jan na te doen of wa
Hoorde ik ook. "Leuk voor een tv-programma". Godsamme, kap toch eens met deze veredelde BN'er-teambondingreisjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:08 schreef Yaku het volgende:
"Ja, achter de camera's is er veel gebeurd"
Wat hebben wij als kijker daar nou aan??
Absoluut. Diep treurige regiemol. Met zijn stomme hoed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een groot 'Anne-Marie goot een krijtje weg' gehalte.
Echt de meest nietszeggende kandidaat/mol die er ooit is geweest iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:09 schreef Gutanoth het volgende:
Jezus wat een Kut seizoen. Rob die Kut hippie is echt de slechtste persoon die ze hadden kunnen kiezen
Dit inderdaad....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. "Leuk voor een tv-programma". Godsamme, kap toch eens met deze veredelde BN'er-teambondingreisjesKijk het verdomme wat beter af van de Belgen! Mensen die NIET bekend zijn en het geld daarom WEL kunnen gebruiken en de motivatie hebben om die pot te spekken. En niet denken "oh hier zijn is al goed genoeg", en dat achterlijke bondjesgedoe. Rot op.
Ik word echt boos, nu.
Nou, die Milouska Meulens was ook kutquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Echt de meest nietszeggende kandidaat/mol die er ooit is geweest idd
Dat is al een paar seizoenen zo. De BN'ers verdienen buiten WIDM al goed genoeg, dus hun kan die pot niet zo schelen. En dat verdachtmaken door zelf te mollen is ook achterlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:09 schreef Burdie het volgende:
De twist van seizoen 20: een mol zonder molacties. De kandidaten hebben alle opdrachten zelf verknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |