Da denk ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. De scholengemeenschap handelt zelf al door scholen dicht te laten vanaf maandag.
Moet nog breder onderzocht worden maar een dokter uit Singaporr die een dozijn mensen die hersteld zijn heeft onderzocht kwam een x-aantal dagen geleden tot die conclusie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, zo veel?
Laat ze DAT maar eens duidelijk in de persconferenties vertellen!
Volgens mij is dat nog helemaal niet bevestigd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah is dat een effect ja? Oke, dan ga ik iets beter mijn best doen niet ziek te worden, mijn longinhoud is al maar 82 procent.
nou reken daar dan maar niet opquote:
Is lastig een concreet antwoord op te geven, maar er zijn wel signalen dat het virus permanente longschade kan opleveren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah is dat een effect ja? Oke, dan ga ik iets beter mijn best doen niet ziek te worden, mijn longinhoud is al maar 82 procent.
Ja okee, da's behoorlijk beperkte research idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moet nog breder onderzocht worden maar een dokter uit Singaporr die een dozijn mensen die hersteld zijn heeft onderzocht kwam een x-aantal dagen geleden tot die conclusie.
Veel te klein om conclusies aan te verbinden dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moet nog breder onderzocht worden maar een dokter uit Singaporr die een dozijn mensen die hersteld zijn heeft onderzocht kwam een x-aantal dagen geleden tot die conclusie.
Ah nou dan zal het wel kloppenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
dr. owen tsang tak-yinquote:
Dan ga ik nog even door met YOLO levenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog helemaal niet bevestigd.
Dat is idd al helemaal aan het begin gezegd ja, en dat wil ik ook best wel geloven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is lastig een concreet antwoord op te geven, maar er zijn wel signalen dat het virus permanente longschade kan opleveren.
In ieder geval niet eerlijk inlichten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef quirina het volgende:
Die viroloog op npo is ook twijfelachtig hoor.
Eerst zegt ze dat kinderen amper kunnen besmetten maar niet naar opa en oma mogen...
Nou zegt ze weer dat er aan getwijfeld wordt en dat kinderen juist door ouderen besmet zijn.
Maar dat er altijd wel een kans op besmetting bestaat en dat een verkoudheid misschien ook wel Corona zou kunnen zijn.
Wat wil dat mens nou?
Nu nog de antwoorden, hoe zit het met de immuniteit nadat je het hebt gehad?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
Pieter Jan Hagens stelt in ieder geval fatsoenlijke vragen.
China redt Europa van de ondergangquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef riazop het volgende:
Sinds die Chinese artsen zijn geland in Italie houden ze meer mensen op de ic in leven.
Nieuwe behandelingstherapien.
Bruins lees je ff mee?
Oh dus het viel jou ook al op?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
In ieder geval niet eerlijk inlichten.
twitter:noordernieuws twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 18:31:09Stageloper UMCG besmet met coronavirus - https://t.co/acYYCDmbvh #Friesland https://t.co/UHIuLTLv9N reageer retweet
ja die hebben ons straks nodig als ze zelf geen mensen meer hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
China redt Europa van de ondergang
Kan niemand even iemand taggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan de artsen en zkh medewerkers, hoe gaan de technici op jullie zkh om met urgente storingen in besmet gebied?
Welke afscherming is afdoende, komen deze mensen er sowieso wel?
Lastig te zeggen. Waarschijnlijk bouw je net als bij andere luchtweginfecties wel wat immuniteit op, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kan krijgen. Een volgende keer is wel vaak milder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu nog de antwoorden, hoe zit het met de immuniteit nadat je het hebt gehad?
Was al langer bekend dat het tot orgaanschade kan leiden en zijn het nu flink aan het onderzoeken. Is ook niet de eerste de beste viroloog die dit zegt. Absoluut iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel te klein om conclusies aan te verbinden dus.
hoeveel metingen worden daar per dag gedaan? anders zeggen die cijfers niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op radio 1 ergens in Noord-Italie in n dorpje geen nieuwe besmettingen meer
Lijkt me niet dat je gaat acteren op basis van adviezen vanuit fok mag ik hopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niemand even iemand taggen?
Ik.zit met een urgente zaak waar ik.mensen heen moet sturen.
Maar hiermee wordt juist gezegd dat herinfectie juist dodelijker is, vanwege de longschade.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Waarschijnlijk bouw je net als bij andere luchtweginfecties wel wat immuniteit op, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kan krijgen. Een volgende keer is wel vaak milder.
Ja, dat was wel duidelijk. Dat hele gebeuren over scholen wordt gewoon maar half beantwoord steeds, want niemand wil de overheid voor de kop stoten op TV.quote:
dan zou je zeggen d at als je Corona overleeft heb je gewoon weer door kan gaan met het normale leven ?? maar ik zou het risico niet nemen straks is het virus gemuteerd en dan val je wel dood neerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Waarschijnlijk bouw je net als bij andere luchtweginfecties wel wat immuniteit op, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kan krijgen. Een volgende keer is wel vaak milder.
Ik vraag toch om een arts op.een zkh?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je gaat acteren op basis van adviezen vanuit fok mag ik hopen
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hiermee wordt juist gezegd dat herinfectie juist dodelijker is, vanwege de longschade.
Die Chinezen hebben een hoop beademingsapparatuur meegenomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef riazop het volgende:
Sinds die Chinese artsen zijn geland in Italie houden ze meer mensen op de ic in leven.
Nieuwe behandelingstherapien.
Bruins lees je ff mee?
Iedereen kan hier toch roepen dat 'ie arts is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vraag toch om een arts op.een zkh?
En nee gebruik mijn eigen verstand.
Als je op de naam van die dokter googlet dan zie je wel wat maar is een veel te voorbarige conclusie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niemand even iemand taggen?
Ik.zit met een urgente zaak waar ik.mensen heen moet sturen.
die adviezen blijken steevast een stuk beter dan de "adviezen" van het rivmquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je gaat acteren op basis van adviezen vanuit fok mag ik hopen
Die is dus gezakt omdat hij de protocollen niet goed heeft toegepastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef 88-4 het volgende:
twitter:noordernieuws twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 18:31:09Stageloper UMCG besmet met coronavirus - https://t.co/acYYCDmbvh #Friesland https://t.co/UHIuLTLv9N reageer retweet
Blijven staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Verdwijnen de stippen op de kaart ook als er iemand beter wordt, of blijven ze staan?
Ah ja. De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef riazop het volgende:
[..]
die adviezen blijken steevast een stuk beter dan de "adviezen" van het rivm
Ben gewoon een beetje voorzichtig met dat soort aannames. Het wordt al allemaal niet serieus genomen, als wij dan ook nog onbetrouwbare bronnen en/of onderzoeken gaan gebruiken geven wij "Kamp Griep" weer meer reden om het allemaal te downplayenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je op de naam van die dokter googlet dan zie je wel wat maar is een veel te voorbarige conclusie.
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ongelofelijk.
Gewoon gedaald op de wereldwijde besmettingen lijst.
Doei top 10. 😔
RIVM. Prutsers.
Als je niet meer test kom je natuurlijk nooit de top 10 in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ongelofelijk.
Gewoon gedaald op de wereldwijde besmettingen lijst.
Doei top 10. 😔
RIVM. Prutsers.
in China zeiden ze dat je het meerdere keren kan krijgen, heb de bron al eerder gepost.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu nog de antwoorden, hoe zit het met de immuniteit nadat je het hebt gehad?
Wat je niet ziet bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ook
Dat zal t zijn. Beetje zoals de rest of niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ook
I for one welcome our new Chinese overlords.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
China redt Europa van de ondergang
Het lijkt hier niet te gaan over de hoeveelheid diploma's, maar bovenop de info zitten uit de hele wereld + gezond verstandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
Blij dat hij over de onderwijs federatie begon en het standaard kinderen zijn niet besmettelijk praatje weg sloeg bij de minister...... wat een afgang met zn 'uit ons onderzoek blijkt' geneuzelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
Pieter Jan Hagens stelt in ieder geval fatsoenlijke vragen.
twitter:francois_remy twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 15:17:44🔴Coronavirus en Belgique: Le 13 mars, 133 patients ont été testés positifs (dont 118 en Flandre, 6 en Wallonie et 5 à Bruxelles). Au total, 689 cas d’infections détectés #COVID19 #PANDÉMIE #santé #crise #data #prévalence #incidence #distribution #évolution #âge #hospitalisations https://t.co/xomp8gUH93 reageer retweet
De gemiddelde FOK!er kan echter wel heel goed bronnen raadplegen van experts die niet onder één hoedje met Rutte spelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja. De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
inde OP toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.
Besodemietert Rutte ons?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er kan echter wel heel goed bronnen raadplegen van experts die niet onder één hoedje met Rutte spelen
Gezien het feit dat de overheid met een gemiddelde vertraging van 3 weken de adviezen uit dit topic over lijkt te nemen zou je dat inderdaad gaan vermoedenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja. De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de overheid met een gemiddelde vertraging van 3 weken de adviezen uit dit topic over lijkt te nemen zou je dat inderdaad gaan vermoeden
dan zijn er erg veel zorgverleners gezakt want de meeste in nedeland zijn zorgverleners die ziek zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Die is dus gezakt omdat hij de protocollen niet goed heeft toegepast.
Alleen door deze zin ben je al niet echt meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er kan echter wel heel goed bronnen raadplegen van experts die niet onder één hoedje met Rutte spelen
bronvermelding doet hij iig niet aanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Besodemietert Rutte ons?
Deze draad gaat zo snel dat de rivm medewerker drie weken achter loopt met lezen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de overheid met een gemiddelde vertraging van 3 weken de adviezen uit dit topic over lijkt te nemen zou je dat inderdaad gaan vermoeden
Dat de mod van dit forum gewoon een zielig BNWgekkie is maakt het er allemaal niet beter op. Stimuleer jij op deze manier een tegengeluid denk je zelf? Of een fatsoenlijke discussie door overheden als een soort complot te zien? Echt lachwekkend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als jij het niet wil zien maakt het toch niet uit of iemand een master heeft of gewoon een betrouwbare bron. Gewoon lekker blind in de overheid blijven gelovenRIVM goden
En dan heb je nog de "nerd" van de afdeling te pakken vrees ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Deze draad gaat zo snel dat de rivm medewerker drie weken achter loopt met lezen?
Bizarre cijfers. Testen ze in Italië gewoon meer of?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
nos
Italië meldt forse toename besmettingen
In Italië, het zwaarst getroffen land in Europa, zijn de afgelopen 24 uur bijna 3500 nieuwe besmettingen met het coronavirus geregistreerd. Het totale aantal vastgestelde besmettingen in het land stijgt daardoor naar 21.157. Het dodental steeg minder snel dan de dag ervoor. Toen waren 250 nieuwe doden door het virus te betreuren, nu gaat het om 175 mensen die aan de gevolgen van een besmetting zijn bezweken. Het totaal aantal doden in Italië bedraagt 1441. In het land zijn stringente maatregelen genomen om verspreiding van het virus tegen te gaan, maar het effect daarvan laat nog op zich wachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als jij het niet wil zien maakt het toch niet uit of iemand een master heeft of gewoon een betrouwbare bron. Gewoon lekker blind in de overheid blijven gelovenRIVM goden
Ik denk dat ik deze man inderdaad eerder geloof dan wat willekeurig geblaat van mensen hier op basis van 'mijn vriend zei' of 'ik zag net in de stad'quote:Van Dissel is directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding (CIb) van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).Tevens is hij hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten.
Van Dissel studeerde geneeskunde aan de Universiteit Leiden. In 1987 promoveerde hij daar cum laude op zijn proefschrift over afweermechanismen tegen intracellulair groeiende bacteriën zoals salmonella en listeria.
Van Dissel begeleidde meer dan 25 promovendi en publiceerde meer dan 280 wetenschappelijke artikelen, grotendeels over infectieziekten. Daarnaast schreef hij mee aan ruim 75 opleidingsmodules en boeken over infectieziekten.
Als het noodzakelijk is voor de voortgang van zorg zou ik dat wel doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Even zo proberen.
Zou jij voor je werk naar een besmet gebouw gaan tussen besmette mensen. Als het je dwingende taak is om daar iets technisch te fixen?
Je kunt mensen omzeilen en maskers ed gebruiken?
Maar velen hebben het virus.
Zou jij het aandurven.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:03 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat de scholen maandag dicht zijn.
https://nos.nl/artikel/23(...)ct-alle-scholen.html
Is Sjaak zwakbegaafd? Of is het juist een doel van de ggd, rivm en overheid om zoveel mogelijk mensen te besmetten?quote:Sjaak de Gouw, directeur GGD Hollands Midden, zei gisteren in een speciale NOS-uitzending dat je nog prima een feestje kan geven, als er niet meer dan 100 mensen komen en mensen met klachten thuisblijven
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Totaal getest in Italië (t/m vandaag): 109,170quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bizarre cijfers. Testen ze in Italië gewoon meer of?
Ja uiteraardquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het noodzakelijk is voor de voortgang van zorg zou ik dat wel doen.
Niet om de laptop van de directeur te fiksen zodat hij kan Netflixen.
Denk dat de meeste Fokkers best goed weten wat er speelt. Daarnaast wordt er ook (bijna) altijd een betrouwbare bron bij vermeldt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toch geniaal dat achteraf blijkt dat hij besmet isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:45 schreef HeatWave het volgende:
Zie hier de "just a flu bro" types.
Nu zelf ziek en zo diep in zijn aars met excuses......
Brabant weiger nu als gebied. Is ook niet mijn normale regio.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Even zo proberen.
Zou jij voor je werk naar een besmet gebouw gaan tussen besmette mensen. Als het je dwingende taak is om daar iets technisch te fixen?
Zou jij het aandurven.
Reagents, nodig voor de testkits.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Kenners hier: Waar ligt dat mindere testen in Nederland op het moment precies aan?
Puur labcapaciteit of ook factoren als beschikbaarheid van iets dat nodig is om te testen/'testkits' of de kosten van testen?
het superras toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:46 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan Duitsland zo weinig overledenen hebben?
Funny because it's true.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mensen die het nog steeds ontkennen dat we een gigantisch probleem hebben, die zijn pas lachwekkend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de mod van dit forum gewoon een zielig BNWgekkie is maakt het er allemaal niet beter op. Stimuleer jij op deze manier een tegengeluid denk je zelf? Of een fatsoenlijke discussie door overheden als een soort complot te zien? Echt lachwekkend.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Deze draad gaat zo snel dat de rivm medewerker drie weken achter loopt met lezen?
Er zijn maar twee mogelijkheden (even kort door de bocht).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen door deze zin ben je al niet echt meer serieus te nemen.
Het aantal tests dat verwerkt kan worden. Je kan heel veel samples afnemen maar als je ze niet kan beoordelen weet je na een tijdje alleen nog maar die 6 dagen geleden getest is toch ziek blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Kenners hier: Waar ligt dat mindere testen in Nederland op het moment precies aan?
Puur labcapaciteit of ook factoren als beschikbaarheid van iets dat nodig is om te testen/'testkits' of de kosten van testen?
Wir schaffen dasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:46 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan Duitsland zo weinig overledenen hebben?
Dus als ze iedereen met symptomen testen bleek uiteindelijk ongeveer 20% corona te hebben, kan ik dat zo lezen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:46 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Totaal getest in Italië (t/m vandaag): 109,170
Bron
welke politieke lui dat dat niet dan ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Besodemietert Rutte ons?
Je vergeet even dat je als overheid constant in een spagaat zit om de economie niet compleet naar de gallemiezen te helpen. Wat dode bejaarden is dan grof gezegd collateral damagequote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er zijn maar twee mogelijkheden (even kort door de bocht).
Jaap van Dissel (en daarmee het RIVM) zijn belachelijk dom en hebben geen idee wat ze doen en geven dus verkeerd advies. Het is dus niet de schuld van Rutte.
Jaap van Dissel (en daarmee het RIVM) zijn heel slim, geven goed advies, maar Rutte doet er niks mee. Het is dus wel de schuld van Rutte.
Hoe dan ook, die combinatie werkt in ieder geval niet, dat is wel bewezen de afgelopen dagen. Verder is het "cute" dat je denkt dat ik iets geef om of je mij al dan niet serieus neemt.
Gelukkig zijn er genoeg FOK!ers hier die niet alleen naar een usericon kijken, maar ook de geleverde bronnen raadplegen en daar hun eigen conclusie uit trekken
gezonde mensen krijgen toch milde klachten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Even zo proberen.
Zou jij het aandurven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |