Wat je niet ziet bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ook
Dat zal t zijn. Beetje zoals de rest of niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ook
I for one welcome our new Chinese overlords.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
China redt Europa van de ondergang
Het lijkt hier niet te gaan over de hoeveelheid diploma's, maar bovenop de info zitten uit de hele wereld + gezond verstandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
Blij dat hij over de onderwijs federatie begon en het standaard kinderen zijn niet besmettelijk praatje weg sloeg bij de minister...... wat een afgang met zn 'uit ons onderzoek blijkt' geneuzelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
Pieter Jan Hagens stelt in ieder geval fatsoenlijke vragen.
twitter:francois_remy twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 15:17:44🔴Coronavirus en Belgique: Le 13 mars, 133 patients ont été testés positifs (dont 118 en Flandre, 6 en Wallonie et 5 à Bruxelles). Au total, 689 cas d’infections détectés #COVID19 #PANDÉMIE #santé #crise #data #prévalence #incidence #distribution #évolution #âge #hospitalisations https://t.co/xomp8gUH93 reageer retweet
De gemiddelde FOK!er kan echter wel heel goed bronnen raadplegen van experts die niet onder één hoedje met Rutte spelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja. De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
inde OP toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.
Besodemietert Rutte ons?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er kan echter wel heel goed bronnen raadplegen van experts die niet onder één hoedje met Rutte spelen
Gezien het feit dat de overheid met een gemiddelde vertraging van 3 weken de adviezen uit dit topic over lijkt te nemen zou je dat inderdaad gaan vermoedenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja. De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de overheid met een gemiddelde vertraging van 3 weken de adviezen uit dit topic over lijkt te nemen zou je dat inderdaad gaan vermoeden
dan zijn er erg veel zorgverleners gezakt want de meeste in nedeland zijn zorgverleners die ziek zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Die is dus gezakt omdat hij de protocollen niet goed heeft toegepast.
Alleen door deze zin ben je al niet echt meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er kan echter wel heel goed bronnen raadplegen van experts die niet onder één hoedje met Rutte spelen
bronvermelding doet hij iig niet aanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Besodemietert Rutte ons?
Deze draad gaat zo snel dat de rivm medewerker drie weken achter loopt met lezen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de overheid met een gemiddelde vertraging van 3 weken de adviezen uit dit topic over lijkt te nemen zou je dat inderdaad gaan vermoeden
Dat de mod van dit forum gewoon een zielig BNWgekkie is maakt het er allemaal niet beter op. Stimuleer jij op deze manier een tegengeluid denk je zelf? Of een fatsoenlijke discussie door overheden als een soort complot te zien? Echt lachwekkend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als jij het niet wil zien maakt het toch niet uit of iemand een master heeft of gewoon een betrouwbare bron. Gewoon lekker blind in de overheid blijven gelovenRIVM goden
En dan heb je nog de "nerd" van de afdeling te pakken vrees ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Deze draad gaat zo snel dat de rivm medewerker drie weken achter loopt met lezen?
Bizarre cijfers. Testen ze in Italië gewoon meer of?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
nos
Italië meldt forse toename besmettingen
In Italië, het zwaarst getroffen land in Europa, zijn de afgelopen 24 uur bijna 3500 nieuwe besmettingen met het coronavirus geregistreerd. Het totale aantal vastgestelde besmettingen in het land stijgt daardoor naar 21.157. Het dodental steeg minder snel dan de dag ervoor. Toen waren 250 nieuwe doden door het virus te betreuren, nu gaat het om 175 mensen die aan de gevolgen van een besmetting zijn bezweken. Het totaal aantal doden in Italië bedraagt 1441. In het land zijn stringente maatregelen genomen om verspreiding van het virus tegen te gaan, maar het effect daarvan laat nog op zich wachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als jij het niet wil zien maakt het toch niet uit of iemand een master heeft of gewoon een betrouwbare bron. Gewoon lekker blind in de overheid blijven gelovenRIVM goden
Ik denk dat ik deze man inderdaad eerder geloof dan wat willekeurig geblaat van mensen hier op basis van 'mijn vriend zei' of 'ik zag net in de stad'quote:Van Dissel is directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding (CIb) van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).Tevens is hij hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten.
Van Dissel studeerde geneeskunde aan de Universiteit Leiden. In 1987 promoveerde hij daar cum laude op zijn proefschrift over afweermechanismen tegen intracellulair groeiende bacteriën zoals salmonella en listeria.
Van Dissel begeleidde meer dan 25 promovendi en publiceerde meer dan 280 wetenschappelijke artikelen, grotendeels over infectieziekten. Daarnaast schreef hij mee aan ruim 75 opleidingsmodules en boeken over infectieziekten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |