Je moet ook een beetje moeite doen soms frettenprins!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Banaan is hier altijd al op voordat ik er plakjes van kan snijden
Ja dat jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klein detail dat hij geen auto/rijbewijs heeft
Die zag in niet aankomenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
Er is eigenlijk maar één echt normale combinatie met pindakaas en dat is smeerkaas. En dan lekker door elkaar smeren op geroosterd brood (met boter) en dan bovenop alles een paar plakjes salami.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar moet ik wel eerst een rijbewijs halen en een auto kopen en dan ben je toch alweer een paar maanden verder. Ik weet niet of ze zo lang wil wachten in Portugal
Buurman lief aankijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huuuuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
Er is eigenlijk maar één echt normale combinatie met pindakaas en dat is smeerkaas. En dan lekker door elkaar smeren op geroosterd brood (met boter) en dan bovenop alles een paar plakjes salami.
Dan kom je eindelijk aan in Portugal en dan is ze helemaal een nieuw leven begonnen. Met dat ze een alpacaboerderij heeft en zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar moet ik wel eerst een rijbewijs halen en een auto kopen en dan ben je toch alweer een paar maanden verder. Ik weet niet of ze zo lang wil wachten in Portugal
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan kom je eindelijk aan in Portugal en dan is ze helemaal een nieuwe leven begonnen. Met dat ze een alpacaboerderij heeft en zo.
2000km rijden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Buurman lief aankijken![]()
Ik zou dat wel voor m'n buren over hebben, als ze me de brandstof (en een warme maaltijd) maar vergoeden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan kom je eindelijk aan in Portugal en dan is ze helemaal een nieuwe leven begonnen. Met dat ze een alpacaboerderij heeft en zo.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan kom je eindelijk aan in Portugal en dan is ze helemaal een nieuw leven begonnen. Met dat ze een alpacaboerderij heeft en zo.
Ah ja, het is op zich qua afstand niet zo heel gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
2000km rijden?
Maar jij hebt ook je halve familie door de universiteit geloodst, je bent gewoon een uniek goed mens!
Komt Strani aanrijden in de aftandse kar van zijn burenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan kom je eindelijk aan in Portugal en dan is ze helemaal een nieuw leven begonnen. Met dat ze een alpacaboerderij heeft en zo.
Nee en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat jullie het nooit hebben geprobeerd!
Nou als jij geen plekje in de hemel krijgt weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah ja, het is op zich qua afstand niet zo heel gek.
Ik een hele speelfilm joh!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt Strani aanrijden in de aftandse kar van zijn buren![]()
![]()
Ik wil er een livestream van als het zover is
Dat pingpong-hupsjequote:
Dat ken ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik vind pindakaas met hagelslag of chocoladepasta inderdaad ook lekker trouwens. Ze verkochten dat ooit nog een tijdje zo he? Chocopinda of zo?
Ik denk Chris Pratt. Met baard natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik een hele speelfilm joh!
Wie speelt Strani is de vraag.
Ja wie zou dat aandurven...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik een hele speelfilm joh!
Wie speelt Strani is de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |