signedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De EU moet sowieso gezamelijk beslissingen maken, school dicht voor iedereen, grenzen dicht voor iedereen etc.
Dit gaat meer helpen dan cafe's, restaurants open te laten met 100 man erin, vind dat momenteel gevaarlijkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:21 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef myShizzle het volgende:
Petje om de zweet te verbergen, weer minder heldere stem en slechte gelaatskleur; hij heeft het!
Het is al te laat alleen? Ze hadden die maatregelen eerder moeten nemen als het sowieso al gehelpt zou hebben?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In een land met minder dan de helft van de inwoners dan Nederland, tien keer zo lage bevolkingsdichtheid, waarvan 20% van de bevolking rond één stad woont, veel minder reisbewegingen maar wel bijna twee keer zoveel intensive care units.
En momenteel ongeveer 5% van het aantal gediagnosticeerden van NL.
Nee, blij dat het hier wel serieus wordt genomen.
Leuk idee, alleen de opname na een positieve test kost nog steeds duizenden dollars.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef vosss het volgende:
Free coronavirus testing voor alle Amerikanen
echt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef vosss het volgende:
Maar de behandeling vast nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef vosss het volgende:
Hun wel, wij hebben geen testenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef vosss het volgende:
Wat mij betreft doet ie het niet slecht, veel beter dan iedereen vooraf dacht (presidentschap) maar constant dat gewauwel van We are Great, I am the Best en dat soort uitspraken daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Kan er een subforum komen voor de TDSlijers hier?.
Echt, 100384 keer beter en daadkrachtiger dan onze Rutte, maar hey, Trump dus het kan nooit goed zijn.
Hunquote:
Ik kijk Trump nu niet, dus geen idee, maar je kunt het met de boodschap van Rutte eens zijn of niet, hij deed het wel erg goed. Jij zit net zo goed in een bubbel, zou je eens kunnen onderzoekenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Echt, 100384 keer beter en daadkrachtiger dan onze Rutte, maar hey, Trump dus het kan nooit goed zijn.
Pfff hebben we hem met z'n ziekelijke obsessie weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe houden jullie jullie bezig tijdens lockdown? Ik zit er momenteel in en verveel me dood. Youtube, kuisen, koken, FOK, nog niet gaan wandelen buiten, maar durf niet goed.
Sorry, hullie wel.quote:
Icm een propellertje kan het bestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Die petZie je Rutte al met een "NL" pet op een persco geven?
Belgie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |