Hopelijk heeft dit uiteindelijk het effect dat er wat meer gaan stilstaan bij het nut van goede opleidingen, informatievoorziening, handhaving in plaats van iedereen lekker zijn ding te laten doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:13 schreef Pumpalov het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Tokkies gonna tok en juist in dit soort situaties gaat het egoïsme en de domheid van veel mensen erg duidelijk worden.
Het is niet strafbaar meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ohja, is dat zo? Graag bron dat de meeste kinderen al thuis zitten.
Ik heb werkelijk geen idee, maar gezien de maatregelen zou ik zeggen: "het heeft er alle schijn van!"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:20 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Dus zowel bij het RIVM als de overheid staat iedereen met de handen in het haar zich af te vragen what the frell is going on?
Je kan beter teveel doen dan te weinig, daar zijn al genoeg voorbeelden van met dit virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het geeft ook te denken over de expertise van het RIVM. Zij zeggen letterlijk het tegenovergestelde.
Niemand weet wie we nog kunnen geloven. Ik zou zeggen, doe wat het buitenland ook deed.
En dan ook nog ziek van dat virus zijn en een knallende koppijn hebben...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou er wonen zeg met die teringherrie.
Rutte: Hey Japie,als je doet wat ik zeg, dan heb ik straks een mooi baantje na je ontslag, snap je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels ook niet meer. Het RIVM geeft advies en de overheid slaat het in de wind. Althans dat hoop ik dan maar. Wat eigenlijk ook behoorlijk triest is om dat te hopen.
BRABANT - Zo lang in huis opgesloten gezeten, geen sociale contacten... Echt leuk is het niet. Het radioprogramma Graat & De Laat had dé oplossing, zodat we toch een beetje samen zijn. Presentatoren Jordy en Christel riepen alle Brabanders op om zaterdagmiddag om halftwee mee te zingen met 'Brabant' van Guus Meeuwis. En dat deden jullie massaal!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:17 schreef Kyran het volgende:
Even iets luchtigs ... dit is toch geniaal
Gewoon houden aan de regels, maar wel beste van de situatie maken
Volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet strafbaar meer
https://www.medemblikactu(...)inderen-thuishouden/
Dat is wat anders. Doe eens een bron dat meeste kinderen thuiszitten nu?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet strafbaar meer
https://www.medemblikactu(...)inderen-thuishouden/
Nou inderdaad, ik vind dit soort dingen echt verschrikkelijk asociaal eerlijk gezegd. Want niet iedereen zit erop te wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan ook nog ziek van dat virus zijn en een knallende koppijn hebben...
mompel de mompelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:21 schreef Zeroku het volgende:
Weer lekker onsamenhangend verhaal van die oranje clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |