De VVD heeft het hamsteren juist veroordeeld zwakbegaafdequote:
Tuurlijk joh. Tis gezond verstandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Heeft niks met jaloezie te maken. Wel met egoïsme en tokkiegedrag
Nieuws kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De VVD heeft het hamsteren juist veroordeeld zwakbegaafde
Ja joh die kappa zetten ze gewoon voor de deur is toch al betaaldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
En dan zo’n Corona Turk aan de deur zeker
Wat gewoon belachelijk is, want het wordt toch weer elke dag aangevuld. Het is alleen behoorlijk asociaal richting de mensen die wel werken en savonds daardoor geen eten hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:36 schreef gers het volgende:
Ts heeft gelijk, verstandige mensen hebben hun karretjes afgelopen donderdag helemaal vol geladen. De rest kijkt nu naar lege schappen
Dit. Wow. Het eens zijn met vogeltjesdans is een hele nieuwe ervaring.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat gewoon belachelijk is, want het wordt toch weer elke dag aangevuld. Het is alleen behoorlijk asociaal richting de mensen die wel werken en savonds daardoor geen eten hebben.
Is dit een doodsbedreiging?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Harlekien het volgende:
Wacht maar tot ik met mijn 9mm voor je huis sta
Ik dacht dat alle Fok!kers minimaal 30cm hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Harlekien het volgende:
Ga je nou echt je piemel tevoorschijn halen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Harlekien het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Fok!kers minimaal 30cm hadden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Fok!kers minimaal 30cm hadden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga je nou echt je piemel tevoorschijn halen?
Dacht al wat doet al die stront op de ruiten bij de bejaardenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk sterf je aan een aortabreuk zwakzinnige flutmongool met je gehamster dankzij jou heeft mijn buurvrou van 91 geen wc papier meer en smeert ze omdat er op de zorg is bezuinigt en geen hulp heeft stront op de ramen
Die gaat toch binnenkort dood aan supersars.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk sterf je aan een aortabreuk zwakzinnige flutmongool met je gehamster dankzij jou heeft mijn buurvrou van 91 geen wc papier meer en smeert ze omdat er op de zorg is bezuinigt en geen hulp heeft stront op de ramen
Alle gekkies stonden vanochtend al voor de deur.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:40 schreef sp3c het volgende:
schappen waren gewoin bijgevuld
maar geniet van je rijst met pasta uit blik vanavond, het is je gegund
Het virus is er, okee. Maar laat het gewoon ongehinderd over de aardbol trekken. Een aantal overlijdt maar het gros heeft alleen milde klachten. Dan ben je er binnen 14 dagen van af. Nu zitten we door alle paniek in een maandenlange recessie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit. Wow. Het eens zijn met vogeltjesdans is een hele nieuwe ervaring.
Dat corona paniekzaaierij is uiteraard dan wel weer dikke onzin.
De ironie in deze zinquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb ook genoeg ingeslagen. Geweldig om te zien hoe naïef mensen hier zijn![]()
En dan half jaar later weer?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het virus is er, okee. Maar laat het gewoon ongehinderd over de aardbol trekken. Een aantal overlijdt maar het gros heeft alleen milde klachten. Dan ben je er binnen 14 dagen van af. Nu zitten we door alle paniek in een maandenlange recessie.
Ja joh, een gezin, vrienden, familie en modale baan maar ik ben zwakbegaafdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
De ironie in deze zin
Je laat weer eens zien hoe zwakbegaafd je bent
Ik neem aan dat je je vrouw op de sociale werkplaats ontmoet hebt, dus waarom zou je geen zwakbegaafd gezin kunnen hebben? Rare logica weerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja joh, een gezin, vrienden, familie en modale baan maar ik ben zwakbegaafdGa lekker op een houtje bijten
Oke hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je vrouw op de sociale werkplaats ontmoet hebt, dus waarom zou je geen zwakbegaafd gezin kunnen hebben? Rare logica weer
Uitgeluldquote:
Dank je, ik probeer te communiceren op een niveau dat jij kunt begrijpenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
debielquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
Want de armen kunnen dit niet en er blijft niets over voor de oudjes![]()
![]()
![]()
![]()
Pleurt toch op! Lekker genieten hier met al mn blikken groenten, vlees, vis en een flinke lading pasta en rijst. Oohja, en plee papier
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie niet gehamsterd hebben!!!!!
Klacht: Jankmensen
Zo gaat datquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:04 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Was toch ‘maar een griepje’ volgens deze TS eerst?
Dit is toch juist goed voor de economie? Er zijn nog nooit zoveel lege supermarkten geweest. Dit zijn toptijden!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het virus is er, okee. Maar laat het gewoon ongehinderd over de aardbol trekken. Een aantal overlijdt maar het gros heeft alleen milde klachten. Dan ben je er binnen 14 dagen van af. Nu zitten we door alle paniek in een maandenlange recessie.
Dit jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb ook genoeg ingeslagen. Geweldig om te zien hoe naïef mensen hier zijnOok al heb je ook gemakkelijker praten natuurlijk als je alleen voor jezelf hoeft te zorgen maar dat terzijde
Te laat voor wat precies? Morgen is het er weer hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit jaDit soort momenten maakt duidelijk dat het nuttig is om te preppen
Als je nu nog boodschappen moet doen, dan ben je te laat.
De distributiecentrums beginnen nu leeg te raken. Dusja. Ik ben blij dat ik geen boodschappen meer hoef te doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te laat voor wat precies? Morgen is het er weer hoor
Waarom zijn jullie allemaal experts in toekomstvoorspellen terwijl elk land op slot gaat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te laat voor wat precies? Morgen is het er weer hoor
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef g60forced het volgende:
Hamsteraars die janken om anti-hamsteraars!
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie allemaal experts in toekomstvoorspellen terwijl elk land op slot gaat?
Dat de distributiecentra sneller leeg raken dan normaal betekent niet dat we tekorten krijgen in Nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De distributiecentrums beginnen nu leeg te raken. Dusja. Ik ben blij dat ik geen boodschappen meer hoef te doen.
Het is andersom maar oke.. goed bezig weerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef g60forced het volgende:
Hamsteraars die janken om anti-hamsteraars!
och godquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de distributiecentra sneller leeg raken dan normaal betekent niet dat we tekorten krijgen in Nederland
Dat zegt Rutte ja. Ik geloof er niets van.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de distributiecentra sneller leeg raken dan normaal betekent niet dat we tekorten krijgen in Nederland
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zegt Rutte ja. Ik geloof er niets van.
Ik neem die gok liever niet.quote:
Dat ze roepen dat het niet nodig is om te hamsteren, dat zegt mij genoeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:40 schreef phoenyx het volgende:
Mensen hier zitten te jammeren over 200 euro aan voorraad. Nederland is bestendig toch, dan zijn die paar hamsteraars ook geen probleem.
je moet gewoon boodschappen blijven doen slimme, als je nu je voorraad op gaat zitten maken heb je straks als het nodig is niets meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De distributiecentrums beginnen nu leeg te raken. Dusja. Ik ben blij dat ik geen boodschappen meer hoef te doen.
Dus je hoeft niet te hamsteren bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:40 schreef phoenyx het volgende:
Mensen hier zitten te jammeren over 200 euro aan voorraad. Nederland is bestendig toch
Waarom op een houtje bijten? Je kunt toch gewoon boodschappen doen...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja joh, een gezin, vrienden, familie en modale baan maar ik ben zwakbegaafdGa lekker op een houtje bijten
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet gewoon boodschappen blijven doen slimme, als je nu je voorraad op gaat zitten maken heb je straks als het nodig is niets meer![]()
verdomme man
Geeft niet TS. Als de maatschappij en de openbare orde compleet instort en het land in brand staat, komen we eerst bij jou langs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
Want de armen kunnen dit niet en er blijft niets over voor de oudjes![]()
![]()
![]()
![]()
Pleurt toch op! Lekker genieten hier met al mn blikken groenten, vlees, vis en een flinke lading pasta en rijst. Oohja, en plee papier
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie niet gehamsterd hebben!!!!!
Klacht: Jankmensen
Zo dom als dit kom je ze zelden tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:29 schreef phoenyx het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp, iedereen vindt het asociaal en dit en dat maar jullie soort mensen hebben toch ook niet elke dag patentbloem, rijst en pasta nodig? Wat zitten jullie te mekkeren eigenlijk erover?Komt op mij over als gewoon weer zeiken om maar iets te kunnen zeuren
Na al die jaren ben je nog steeds hetzelfde, dat stemt mij wel tevreden eigenlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo dom als dit kom je ze zelden tegen.
Ik ben lekker mezelf gebleven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Na al die jaren ben je nog steeds hetzelfde, dat stemt mij wel tevreden eigenlijk
De schijnheilige haatdeugers die denken punten te scoren met ‘Het was toch maar een griepje??’, gaan voorbij aan het feit dat IEDERE dag veel mensen sterven in Nederland aan de gevolgen van griep. Schaam jullie DIEP!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:04 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Was toch ‘maar een griepje’ volgens deze TS eerst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |