Kopt ik wilde nieuwe lensfilters kopen voor onze thermometer, was ook nergens meer te krijgen. Gelukkig nog wat gevonden op ep.nl. Maar daar zijn de thermometers ook uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef 0108daniel het volgende:
Waar kom ik aan een koorts thermometer?
Overal zijn ze uitverkocht en ik mag de deur niet uit omdat ik ook grieperig ben.
In de winkels liggen ze ook niet meer.
Als suppletie neem ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Jouw dieet kan je eerder fataal zijn, dan één of ander virus
Onder je oksel is dat niet zo link.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werkt een vleesthermometer? Zit wel een te scherp puntje aan misschien voor anaal gebruik.
Whahaha, nou best een behoorlijke scherpe punt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werkt een vleesthermometer? Zit wel een te scherp puntje aan misschien voor anaal gebruik.
Dit soort opmerkingen zijn zo vermoeiend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef 0108daniel het volgende:
Overal zijn ze uitverkocht en ik mag de deur niet uit omdat ik ook grieperig ben.
Denk dat mensen de kans op nierstenen dan voor lief nemen omdat ze liever dat hebben dan dat de patiënt overlijdt aan het virus. (In de gevallen dat ze het in China als behandelmethode zouden gebruiken waarvan ik ook geen idee heb of het waar is, ik las het idd ook, via infuus zelfs).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tricky dan. Veel mensen hebben vitamine c ingeslagen ook door de berichtenn vanuiy china dat het je immuumsysteem zou versterken en helpt als behandelmethode.
Het aantal testkits dat voorhanden is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Full house aan symptomen maar niet eens in aanmerking komen om getest te worden. Ra ra wat klopt hier niet
Jep, dat domme gelul over het hamsteren ben ik ook klaar mee, vervuilt het topic enkel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn zo vermoeiend.
Die vreemde drang om je, anoniem, op een forum dom voor te doen om reacties en dus aandacht uit te lokken. Ondertussen verzandt de informatiebron die dit topic zou kúnnen zijn, in een herhaling van dom gelul.
Ik heb een paar dagen via een duitse site doccheckshop ofzo een braun irt 6520 gekocht. Gisteren bezorgd. Misschien daar nog?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom zou dit niet echt zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Die vreemde drang om je, anoniem, op een forum dom voor te doen om reacties en dus aandacht uit te lokken. Ondertussen verzandt de informatiebron die dit topic zou kúnnen zijn, in een herhaling van dom gelul.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 12:45:37Iran reports 1,365 new cases of coronavirus and 97 new deaths, raising total to 12,729 cases and 611 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Fijn dat er ook aan de strijders wordt gedacht.quote:Terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) roept haar strijders op niet naar gebieden te gaan waar het nieuwe coronavirus heerst. Dat meldt televisiezender Al Arabiya vandaag, die zich baseert op oorlogsdeskundige Aymenn Jawad Al-Tamimi.
,,Gezonde mensen moeten zich onthouden van plekken die door het virus zijn geraakt", staat in een verklaring die door IS is verspreid en in handen is van Al-Tamimi. Verder roept IS de strijders op hun mond te bedekken tijdens het hoesten en regelmatig de handen te wassen.
Want? Die zijn serieus vrijwel overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Vitamine C injecteren lijkt me ook veel effectiever (en beter voor de maag).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat mensen de kans op nierstenen dan voor lief nemen omdat ze liever dat hebben dan dat de patiënt overlijdt aan het virus. (In de gevallen dat ze het in China als behandelmethode zouden gebruiken waarvan ik ook geen idee heb of het waar is, ik las het idd ook, via infuus zelfs).
Precies de helft komt toch niet buiten de ring en de anderen zijn maar toeristen die ook niet buiten de ring komen.quote:
Palestijnse vlag?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef bbfakir het volgende:
In Parijs protesteren ze tegen het Corona virus.
[ afbeelding ]
Voorlopig hoeven we niet bang te zijn voor aanslagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn dat er ook aan de strijders wordt gedacht.
Jij hebt standaard een infuus thuis liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vitamine C injecteren lijkt me ook veel effectiever (en beter voor de maag).
Ah dankje!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen via een duitse site doccheckshop ofzo een braun irt 6520 gekocht. Gisteren bezorgd. Misschien daar nog?
Ik raak meer vermoeid van dit soort gezeik op mensen die gewoon een vraag stellen. Wil je alleen feiten lezen ga dan naar een nieuwssite.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Straks krijg je nieuwe IS filmpjes waarin IS gevangen mensen besmet met het virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn dat er ook aan de strijders wordt gedacht.
Zit er nog verschil in tussen een rooie, een groene of een gele?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Beter eet je gewoon een paprika rauw op, daar zit meer vitamine C in dan in een glas sinaasappelsap.
apotheekquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef 0108daniel het volgende:
Dit wil ik vaker horen, exact de reden dat ik Nederland best prima vind reageren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:35 schreef Chia het volgende:
Voor een ander perspectief https://www.volkskrant.nl(...)ens-kosten~bec59097/
Ja. De een is rood, de ander groen en weer een ander geelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in tussen een rooie, een groene of een gele?
https://www.bol.com/nl/p/(...)-70/9200000009564262quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Want? Die zijn serieus vrijwel overal uitverkocht.
Vandaag een oranje paprika gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja. De een is rood, de ander groen en weer een ander geel
Nee, allemaal niet te vreten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb nierstenen gehad en ik doe echt alles om te voorkomen dat ik ze nogmaals krijg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat mensen de kans op nierstenen dan voor lief nemen omdat ze liever dat hebben dan dat de patiënt overlijdt aan het virus. (In de gevallen dat ze het in China als behandelmethode zouden gebruiken waarvan ik ook geen idee heb of het waar is, ik las het idd ook, via infuus zelfs).
Qua smaak vooral. Afhankelijk van je gerecht kies je de kleur. Rood blijft de lekkerste, groen is troepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Kiwi's zijn ook een vitaminebomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:56 schreef Kyran het volgende:
Hadden dan zoveel mensen serieus geen thermometer thuis?
Corona rekt, btc rekt, alles rekt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:56 schreef Kyran het volgende:
Ik heb er (nog steeds) geen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:56 schreef Kyran het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_41.56.ProductTitlequote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:54 schreef myShizzle het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)-70/9200000009564262
Maandag thuis.
En lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_41.56.ProductTitle
scheelt wat geld.
BTC doet wel pijn ja, goedkoop inkopen nu. Straks weer lambo en alles, komt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |