Er zijn ook andere varianten vitamine C. Zoals Ester-C. Dat is calciumascorbaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Voor alle vitamine C liefhebbers. Je plast het grootste deel direct weer uit en krijgt er zure urine van.
Het is dan ook Ascorbinezuur
Meer dan het maximum per dag nemen heeft niet veel zin. Je lichaam kan niet meer dan het maximale verwerken.
Beter eet je gewoon een paprika rauw op, daar zit meer vitamine C in dan in een glas sinaasappelsap.
Als er dus leverings problemen zijn dan hebben de hamsters uiteindelijk misschien toch gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
Ik dacht net even lekker een lunch te halen in de appie hier, maar alles is fucking op:
- vlees alles op (op vega na)
- groente fruit op
- Schappen met sla e.d. op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
- diepvries pizza’s nog wat restanten.
En brieven op de glazen deuren van het zuivel en vlees dat er leverproblemen zijn en ze het hopelijk morgen kunnen aanvullen
Vegaspul is gewoon goor daaromquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen het vegaspul laat liggen. Dat is juist langer houdbaar dan vlees.
Wat heb je gedaan toen je 's nachts zo wakker werd? 112 gebeld? Wat is verstandig mocht dat gebeuren. Gewoon slapen en volgende ochtend huisarts bellen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik knallende koppijn met een soort kriebel/irritatie in mijn neus alsof ik enorm verkouden was zonder dat ik het echt was.
Dit bleef een paar dgn, ik had ook een soort van prikogen alsof je heel veel gehuild hebt en kreeg ook regelmatig te horen dat mijn ogen rood waren? Wel ontwikkelde ik een klein hoestje, maar ik voelde mij iets beter dacht ik, om vervolgens snachts wakker te worden met enorme krampen in mijn longen en koorts. En toen bleek ik ineens een longonsteking te hebben ..
Heel de tijd dat pamperen en dat het wel meevalt idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik neem het vooral de overheid kwalijk. De burgers worden NIET goed geīnformeerd. Gisteren tijdens die extra uitzendingen op NPO1 hadden ze de kans om de burgers echt te informeren en echt duidelijk te maken wat ons te wachten staat als we niet meewerken en echt even stoppen met onze normale leven van uitgaan, biertje pakken, concerten bezoeken etc.
In plaats van goed te informeren hebben zij gisteren vooral weer gedaan aan downplayen. De voorzitter van NVIC die twee dagen geleden nog de noodklokken aan het luiden was over dat de IC's binnen een paar dagen vol konden zitten was gisteren opeens aan het downplayen geslagen. Hij ging zelfs zo ver om te zeggen dat wij hier NOOIT Italiaanse taferelen gingen krijgen.
Als je dat zegt tegen je burgers word je inderdaad niet meer serieus genomen als je daarna met harde maatregelen komt. Het is allemaal zo amateuristisch.
Ja hoor. In aardappelchips zit ook vitamine cquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik houd niet van paprikas. Is paprikachips ook goed?
Tot zo ver het niet reageren op mij.quote:
Het is pas net begonnen..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef Kalgoorlie het volgende:
Volgens mij is het nu wel een beetje klaar met de grote maatregelen... Die NOS liveblog begint ook steeds meer futiliteiten te vermelden i.p.v. echt nieuws.
Dit is denk ik wel het hoogte (of diepte) punt in NL.
Denk niet dat er leveringsproblemen zijn, maar meer dat de supermarkten geen kerstdrukte verwachtten midden in maartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als er dus leverings problemen zijn dan hebben de hamsters uiteindelijk misschien toch gelijk
Er zijn hooguit leveringsproblemen OMDAT hamsters.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als er dus leverings problemen zijn dan hebben de hamsters uiteindelijk misschien toch gelijk
Ik heb hier 5 kilo gedroogde kikkererwten en 12 potten. Perfect vegaspul en vol proteine en calorien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen het vegaspul laat liggen. Dat is juist langer houdbaar dan vlees.
Was het chipsvak nog vol. Over 1,5 uur issie leeg. Bedanktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Ja hoor. In aardappelchips zit ook vitamine c
Vitamine C 31,1 mg per 100g aardappelchips
Vis een optie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
Ik dacht net even lekker een lunch te halen in de appie hier, maar alles is fucking op:
- vlees alles op (op vega na)
- groente fruit op
- Schappen met sla e.d. op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
- diepvries pizza’s nog wat restanten.
En brieven op de glazen deuren van het zuivel en vlees dat er leverproblemen zijn en ze het hopelijk morgen kunnen aanvullen
Rutte zij ook tijdens de persconferentie er is voldoende voedsel op dit momentquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dit virus gebruiken om als groep je fetisjisme te justificeren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:23 schreef maily het volgende:
Hindoes drinken koeienurine in strijd tegen coronavirus
[..]
Ik heb die gedachte op 2 nachten gehad.. om de spoed te bellen, maar niet gedaan omdat ik bang was dat ze zouden denken “daar heb je weer zo’n paniektokkie”.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan toen je 's nachts zo wakker werd? 112 gebeld? Wat is verstandig mocht dat gebeuren. Gewoon slapen en volgende ochtend huisarts bellen?
Ik ben fucking goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Ja personeelstekort in de distributiecentraquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk niet dat er leveringsproblemen zijn, maar meer dat de supermarkten geen kerstdrukte verwachtten midden in maart
Ik hoop écht dat je gelijk hebt maar ben zelf bang dat we er nog lang niet zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef Kalgoorlie het volgende:
Volgens mij is het nu wel een beetje klaar met de grote maatregelen... Die NOS liveblog begint ook steeds meer futiliteiten te vermelden i.p.v. echt nieuws.
okequote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jongens hou dat persoonlijke gehakketak gewoon ff via dm of haal je schouders op ajb. We zitten hier nog weken met elkaar opgescheept. Dit soort gedoe is echt oninteressant voor alle anderen die meelezen. Dank voor het begrip.
(ik quote jou maar dit is uiteraard aan iedereen die persoonlijke frustraties hier gaan uitvechten)
Met een zak chips zit je dan al bijna aan je ADHquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Het is weekendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef Kalgoorlie het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik houd niet van paprikas. Is paprikachips ook goed?
dan verwijs ik je graag door naar de berichten uit Noord-Italiëquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef Kalgoorlie het volgende:
En terecht. Wat een heerlijk weer vandaag!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:34 schreef weetjewel5 het volgende:
https://webcam.nl/amsterdam/
gezellig de terrassen zitten lekker vol.
Het is niet nodig. Het zou niets aan de situatie veranderen. De huisarts heeft goed gehandeld en het toch beschouwd als een corona-geval. Misschien dat wanneer de klachten weg zijn nog wel een test gedaan wordt, zodat de quarantaine opgeheven kan wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Full house aan symptomen maar niet eens in aanmerking komen om getest te worden. Ra ra wat klopt hier niet
en dus hier het bewijs dat we fucked zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:34 schreef weetjewel5 het volgende:
Wauw!!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook altijd bang voor, maar aan de andere kant als ik wakker zou worden met harde koorts en pijn op m'n borst, nouja dan zou ik denk ik wel bellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:33 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik heb die gedachte op 2 nachten gehad.. om de spoed te bellen, maar niet gedaan omdat ik bang was dat ze zouden denken “daar heb je weer zo’n paniektokkie”.
Stop gewoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Tot zo ver het niet reageren op mij.
Jij draagt hier aan bij. Niet alleen jouw schuld hoor, ben maar niet bang
Raar dat ze dan van die 1000mg kauwtabletten verkopen volop.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Bijna 1200% van dagelijkse bevolen inname
Als je zoiets eenmaal in een grote stad hebt... pfff...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
en dus hier het bewijs dat we fucked zijn
ik heb zo maar t idee dat het volgende week helemaal leeg is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is Amsterdam maarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel rustiger dan anders maar alsnog is het om te huilenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oeh, dan zijn we heel gezond bezig met z'n allen terwijl we Netflixen en chips etenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Was het chipsvak nog vol. Over 1,5 uur issie leeg. Bedankt
dit is toch om te huilenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op vakantieveilingen.nl kun je op wc-papier bieden:
https://www.vakantieveili(...)ttex_96-rollen-.html
Ja en hier zit alles vol zoals op die webcam in Amsterdam te zien is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:37 schreef BeriBeri het volgende:
Omg in Barcelona zijn alle restaurants en barretjes dicht zelfs de Mac en BG zijn dicht
En een bijna lege Ramblas dat zie je echt nooit
Omdat er vraag naar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Raar dat ze dan van die 1000mg kauwtabletten verkopen volop.
Dat geldt voor alle vitamines omdat ze zeggen dat je het overschot gewoon weer uitpist.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Raar dat ze dan van die 1000mg kauwtabletten verkopen volop.
Staan gewoon 150 mensen ofzo op elkaar gepakt in een kringetje naar een of ander optreden te kijken. Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:34 schreef weetjewel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |