Oh dat is wel heel onhandig nu ja. Om het mild te zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:26 schreef capricia het volgende:
In Frankrijk zijn de gele vestjes weer massaal op de been. Ondanks de maatregelen dat je maar met 100 mag zijn.
Hoe dom.
Rosa Parks tijden herlevenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Geen racisme geroepen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
hier trouwens voor het eerst in 1,5wk een nacht goed geslapen en minder kramp/pijn in de longen, ik denk dat ik door het ergste heen ben
![]()
Nu zijn de kinderen aan de beurt maar die lijken op verhoging/koorts en wat hoesten na het prima te handelen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kun je het verloop ergens beschrijven? Kunnen we vergelijken met anderen.
En fijn voor je natuurlijk!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik knallende koppijn met een soort kriebel/irritatie in mijn neus alsof ik enorm verkouden was zonder dat ik het echt was.
Dit bleef een paar dgn, ik had ook een soort van prikogen alsof je heel veel gehuild hebt en kreeg ook regelmatig te horen dat mijn ogen rood waren? Wel ontwikkelde ik een klein hoestje, maar ik voelde mij iets beter dacht ik, om vervolgens snachts wakker te worden met enorme krampen in mijn longen en koorts. En toen bleek ik ineens een longontsteking te hebben ..
In welke vorm je het inneemt is ook belangrijk. Als je van die pilletjes inneemt dan plas je het zo weer uit. Mijn advies: eet vlees. Eet heel veel vlees.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Tuned22 het volgende:
Grote hoeveelheden vitamine C nemen is ook niet heel verstandig. Wat ik er van weet is dat je het moet opbouwen 'to bowel tolerance' ofwel: neem je teveel dan raak je aan de dunne.
En mega dosissen zouden niet goed voor je nieren zijn. Eerst even Googelen maar voordat je besluit om bijv. 1 gram per dag te gaan nemen.
Dat geld alleen in Nederland. Frankrijk niet, max 1000quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:26 schreef capricia het volgende:
In Frankrijk zijn de gele vestjes weer massaal op de been. Ondanks de maatregelen dat je maar met 100 mag zijn.
Hoe dom.
Precies. Daarom vind ik het ietwat link om te adviseren: neem 'veel' vitamine C. Want wat is veel en niemand zit te wachten op gezondheidsproblemen door een overdaad aan vitamine C.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb ooit een maagzweer gehad, als ik 1000mg vitamine C neem dan voelt dat als zoutzuur in m'n maag. Je kan het niet zonder meer adviseren.
Het moet eerst langs de editor. Dan langs de reviewers. De website waar het nu op staat zegt echt helemaal niets. Het is vooral om niet gescoopt te worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze gaan het binnenkort publiceren dan kunnen alle wetenschappers er mee aan de slag
1 gram vitamine c is toch niet veel?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Tuned22 het volgende:
Grote hoeveelheden vitamine C nemen is ook niet heel verstandig. Wat ik er van weet is dat je het moet opbouwen 'to bowel tolerance' ofwel: neem je teveel dan raak je aan de dunne.
En mega dosissen zouden niet goed voor je nieren zijn. Eerst even Googelen maar voordat je besluit om bijv. 1 gram per dag te gaan nemen.
Oh god, snel alle koeien in Nederland beschermen tegen alle hamsteraars.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:23 schreef maily het volgende:
Hindoes drinken koeienurine in strijd tegen coronavirus
[..]
Als er nu 1 plek is die je dit weekend moet vermijden, is het wel de supermarkt!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, zit dan ook te wachten op verdere maatregelen want dit werkt zo niet of amper.
Ik neem het vooral de overheid kwalijk. De burgers worden NIET goed geïnformeerd. Gisteren tijdens die extra uitzendingen op NPO1 hadden ze de kans om de burgers echt te informeren en echt duidelijk te maken wat ons te wachten staat als we niet meewerken en echt even stoppen met onze normale leven van uitgaan, biertje pakken, concerten bezoeken etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ze het kwalijk nemen? Er zijn richtlijnen uitgegeven, waar mensen zich aan houden.
Dan moet gewoon alles op slot eigenlijk.
Is 1000mg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
1 gram vitamine c is toch niet veel?
Ben je echt positief getest op COVID-19?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
hier trouwens voor het eerst in 1,5wk een nacht goed geslapen en minder kramp/pijn in de longen, ik denk dat ik door het ergste heen ben
![]()
Nu zijn de kinderen aan de beurt maar die lijken op verhoging/koorts en wat hoesten na het prima te handelen.
Misschien is dat juist een goede manier om ze van de straat te krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:26 schreef capricia het volgende:
Hoe dom.
Bijna 1200% van dagelijkse bevolen innamequote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
1 gram vitamine c is toch niet veel?
Ik houd niet van paprikas. Is paprikachips ook goed?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Voor alle vitamine C liefhebbers. Je plast het grootste deel direct weer uit en krijgt er zure urine van.
Het is dan ook Ascorbinezuur
Meer dan het maximum per dag nemen heeft niet veel zin. Je lichaam kan niet meer dan het maximale verwerken.
Beter eet je gewoon een paprika rauw op, daar zit meer vitamine C in dan in een glas sinaasappelsap.
RIP jouquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
Ik dacht net even lekker een lunch te halen in de appie hier, maar alles is fucking op:
- vlees alles op (op vega na)
- groente fruit op
- Schappen met sla e.d. op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
- diepvries pizza’s nog wat restanten.
En brieven op de glazen deuren van het zuivel en vlees dat er leverproblemen zijn en ze het hopelijk morgen kunnen aanvullen
Ik begrijp niet waarom iedereen het vegaspul laat liggen. Dat is juist langer houdbaar dan vlees.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
Ik dacht net even lekker een lunch te halen in de appie hier, maar alles is fucking op:
- vlees alles op (op vega na)
- groente fruit op
- Schappen met sla e.d. op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
- diepvries pizza’s nog wat restanten.
En brieven op de glazen deuren van het zuivel en vlees dat er leverproblemen zijn en ze het hopelijk morgen kunnen aanvullen
Ja.. mijn dochter van 7jr is voor het eerst in haar leven een wk zonder mooie gekamde haren en nette kleren naar school geweest.. klinkt suf maar de mensen die mij kennen weten dat ik nogal van verzorgd en zelfs met andere enge ziekten gewoon doorga. Ik kon gewoon niet uit bed komen sochtends, niet wakker worden, n snachts niet slapen de krampquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Fijn dat je weer aan het opknappen bent. Klinkt alsof je het zwaar voor de kiezen hebt gehad.
Das niet erg ik drink mijn urine niet op dus die mag zuur zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Voor alle vitamine C liefhebbers. Je plast het grootste deel direct weer uit en krijgt er zure urine van.
Het is dan ook Ascorbinezuur
Meer dan het maximum per dag nemen heeft niet veel zin. Je lichaam kan niet meer dan het maximale verwerken.
Beter eet je gewoon een paprika rauw op, daar zit meer vitamine C in dan in een glas sinaasappelsap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |