Net zoals bij dat co2 en stikstof gezeik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker, de media is een virus op zich.
Laten we wel wezen, ze voorzien ons van zaken die we willen weten maar godver ze draven door en niet zo zuinig.
je hebt weinig aan een baan als je ziek wordt en het kan ook ernstig zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat een hoop mensen hun baan gaat kwijt raken boeit wel degelijk....
Ja, maar het kan ook muteren en iedereen om zeep helpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Een virus kan ook uitdoven omdat het bepaalde supermensen raakt waardoor het virus zoiets heeft van ''laat maar zitten'' of ''ik houd het toch maar bij vleermuizen'' Om het even heel simpel beeldend te verwoorden.
En terecht wat een kansloze organistie dat RIVM en GGD, op dit moment staatsvijand nummer 1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Kyran het volgende:
Britt Dekker maakt gewoon even RIVM belachelijk in twee seconden
Wat Boris Johnson zei is op zich wel een goed punt. Die gooit het over een andere boeg. Hij zegt "in de zomer hebben wij minder zieken n.a.v. reguliere (seizoensgebonden) luchtweginfecties, waardoor er minder druk op de zorg is en dat zou kunnen helpen".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik eigenlijk ook niet zo van overtuigd.
Een echte verbinderquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind Ali B echt fantastisch vandaag.
Ik vond hem fantastisch 13 jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Cronometer het volgende:
Weten is wat anders dan inschatten. Covid19 raakt net als griep vooral de kwetsbaren met onderliggende complicatie die sws in de winter nu eenmaal meer risico lopen. Je zit meer binnen waardoor je ook meer risico loopt. Ik gok ook dat dit van jaar tot jaar in een bepaalde vorm zal opbloeien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weten jullie eigenlijk dat het in de zomer minder wordt of weg is?
Klopt, mocht dat zo zijn hoeven we er ons gelukkig ook geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook muteren en iedereen om zeep helpen.
Om even heel negatief te denken.
Zou het? Dit is een medische crisis, een crisis in de reële economie en waarschijnlijk wordt dit ook een crisis in de financiële sector (banken, huizenmarkt, kredieten en dat soort geneuzel) en alle andere sectoren die je maar kunt verzinnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een veel grotere crisis gaat achterlaten dan die van 2008.
de regering kan dat wel, martial law heet dat, alleen deze regering doet dat nooitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar op de manier waarop we het nu doen komen we er ook niet.
Je kan mensen niet dwingen om maandenlang thuis te blijven
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:17:39More countries and overseas territories reporting their first cases:
- Gabon
- Ghana
- Trinidad and Tobago
- Kazakhstan
- Kosovo
- Suriname
- Aruba
- Guadeloupe
- Cayman Islands https://t.co/xPS9nPvuPi reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:00:33Countries reporting their first cases today:
- Uruguay 4
- Venezuela 2
- Guatemala 1
- Kenya 1
- Sudan 1
- Ethiopia 1 reageer retweet
Dan zullen mensen snel dood gaan en het virus kan zich dan minder verspreiden dus dooft het ook uitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook muteren en iedereen om zeep helpen.
Om even heel negatief te denken.
Ik heb zijn CD gehaald in 2001 ofzo. No joke.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vond hem fantastisch 13 jaar geleden.
![]()
Oh, daar ben ik het mee eens hoor! Regering moet hier in vooruit denken, absoluut. Ik denk echter dat de media nu een belangrijkere rol heeft en dat is het informeren van de burgers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee je kunt beter voor het bedrijf failliet is hulp geboden hebben. Dat doet de regering goed.
deze geeft geen fuck, dit is een speciaal virusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, omdat bij warmte virussen zich minder snel verspreiden.
Jeetje, in Plague Inc zouden dit veel DNA points betekenen. Red bubbles everywhere!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:17:39More countries and overseas territories reporting their first cases:
- Gabon
- Ghana
- Trinidad and Tobago
- Kazakhstan
- Kosovo
- Suriname
- Aruba
- Guadeloupe
- Cayman Islands https://t.co/xPS9nPvuPi reageer retweettwitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:00:33Countries reporting their first cases today:
- Uruguay 4
- Venezuela 2
- Guatemala 1
- Kenya 1
- Sudan 1
- Ethiopia 1 reageer retweet
Ook de regering kan dat niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de regering kan dat wel, martial law heet dat, alleen deze regering doet dat nooit
Ja, maar dan gaan er eerst heel veel dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan zullen mensen snel dood gaan en het virus kan zich dan minder verspreiden dus dooft het ook uit
Dat weten we natuurlijk nog niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wanneer en voor hoe lang?
Komt het in december erger terug?
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren, wekenlang greta/klimaatcrisis in de krantenkoppen.quote:
En qua inwoners 1/3 van wat wij hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
Denemarken 772 nieuwe cases, holy fuck..
Klopt, misschien klinkt het hard maar anderen worden daarmee geredquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan er eerst heel veel dood.
RIP aan @cempexoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
je hebt er geen invloed opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, jammer maar helaas
Op dit moment heb ik heel weinig reden om positief te zijn als je ziet dat je land naar de klote gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat ben jij negatief zeg. Is dat fijn leven?
Ook als single kan je ... ... ... laat maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en als ik niet single was was ik absoluut zwanger geweest over 9 maanden, want ik had het wel geweten.
I.i.g. niet meer de Nuchtere Hollander.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want in de avond ben je meer besmettelijk?
En dan wat symptomen deactiveren voor betere verspreidingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje, in Plague Inc zouden dit veel DNA points betekenen. Red bubbles everywhere!
Zeker weten doet niemand het, maar virussen hebben over het algemeen wat moeite met de zomerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weten jullie eigenlijk dat het in de zomer minder wordt of weg is?
Dit land behoort aan de Marokkanen, de strijders van de Atlas, de heilige Shoezoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik heel weinig reden om positief te zijn als je ziet dat je land naar de klote gaat
Misschien testen ze daar wél gewoon in plaats van gezinnen als 1 geval te noteren en allerhande zeer verdachte casussen doodleuk tests te weigeren. (De zogenaamde Gekke Henkie approach van RIVM en GGD. #hollandsenuchterheid)quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
En qua inwoners 1/3 van wat wij hebben?
Hele EU weinig van gezien, normaal staan ze vooraan te schreeuwen dat meer EU de oplossing is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Maandag als de beurs open gaat Air France / KLM helemaal rekt en de anderen aandelen zullen ook nog een flinke klap krijgen![]()
Het vertrouwen is compleet weg en de ECB staat machteloos
Bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
Ja, wat dacht je. Dat jij de generatie was waarbij dat niet ging gebeuren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik heel weinig reden om positief te zijn als je ziet dat je land naar de klote gaat
Eens, en ik ben normaal echt geen fanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Cronometer het volgende:
Ja, maak het maar af?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook als single kan je ... ... ... laat maar.
De grenzen zijn nu in ieder geval gesloten, beter laat dan nooit zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef Kyran het volgende:
Test Denemarken veel meer ... of wat hebben ze daar gedaan? Laks beleid ook?
Berbers uit de Rif en atlas gebergtequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dit land behoort aan de Marokkanen, de strijders van de Atlas, de heilige Shoezoe.
Damnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |