Ik herinner het me nog als de dag van gisteren, wekenlang greta/klimaatcrisis in de krantenkoppen.quote:
En qua inwoners 1/3 van wat wij hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
Denemarken 772 nieuwe cases, holy fuck..
Klopt, misschien klinkt het hard maar anderen worden daarmee geredquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan er eerst heel veel dood.
RIP aan @cempexoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
je hebt er geen invloed opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, jammer maar helaas
Op dit moment heb ik heel weinig reden om positief te zijn als je ziet dat je land naar de klote gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat ben jij negatief zeg. Is dat fijn leven?
Ook als single kan je ... ... ... laat maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en als ik niet single was was ik absoluut zwanger geweest over 9 maanden, want ik had het wel geweten.
I.i.g. niet meer de Nuchtere Hollander.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want in de avond ben je meer besmettelijk?
En dan wat symptomen deactiveren voor betere verspreidingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje, in Plague Inc zouden dit veel DNA points betekenen. Red bubbles everywhere!
Zeker weten doet niemand het, maar virussen hebben over het algemeen wat moeite met de zomerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weten jullie eigenlijk dat het in de zomer minder wordt of weg is?
Dit land behoort aan de Marokkanen, de strijders van de Atlas, de heilige Shoezoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik heel weinig reden om positief te zijn als je ziet dat je land naar de klote gaat
Misschien testen ze daar wél gewoon in plaats van gezinnen als 1 geval te noteren en allerhande zeer verdachte casussen doodleuk tests te weigeren. (De zogenaamde Gekke Henkie approach van RIVM en GGD. #hollandsenuchterheid)quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
En qua inwoners 1/3 van wat wij hebben?
Hele EU weinig van gezien, normaal staan ze vooraan te schreeuwen dat meer EU de oplossing is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Maandag als de beurs open gaat Air France / KLM helemaal rekt en de anderen aandelen zullen ook nog een flinke klap krijgen![]()
Het vertrouwen is compleet weg en de ECB staat machteloos
Bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
Ja, wat dacht je. Dat jij de generatie was waarbij dat niet ging gebeuren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik heel weinig reden om positief te zijn als je ziet dat je land naar de klote gaat
Eens, en ik ben normaal echt geen fanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind Ali B echt fantastisch vandaag.
Ja, maak het maar af?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook als single kan je ... ... ... laat maar.
De grenzen zijn nu in ieder geval gesloten, beter laat dan nooit zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef Kyran het volgende:
Test Denemarken veel meer ... of wat hebben ze daar gedaan? Laks beleid ook?
Berbers uit de Rif en atlas gebergtequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dit land behoort aan de Marokkanen, de strijders van de Atlas, de heilige Shoezoe.
Damnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Minimunt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |