Die van jou ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je vriendin is over 9 maanden iig zwanger.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Is nog een verrassing. Dat is leuk, maakt het spannend
Ik hoef alleen maar op een terrasje te zitten met een sorbet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Een paar weken thuiszitten is nog wel te overzien, maar ik wil toch wel graag aan de Costa liggen van de zomer
We zullen het wel zien. Of niet. Ik zou hopen dat je het gaat zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wanneer en voor hoe lang?
Komt het in december erger terug?
ECB kan -1.0% ervan makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Maandag als de beurs open gaat Air France / KLM helemaal rekt en de anderen aandelen zullen ook nog een flinke klap krijgen![]()
Het vertrouwen is compleet weg en de ECB staat machteloos
Het komt allemaal wel goed. Dat doet het altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Maandag als de beurs open gaat Air France / KLM helemaal rekt en de anderen aandelen zullen ook nog een flinke klap krijgen![]()
Een lekker begin van een nieuw decenium 2020 here we comequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef Xenorium het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen een depressie krijgt van deze Corona gekte, naast alle doden van de Corona zullen veel andere mensen veel sombere gedachten hebben.. Zeker ook mensen die dus heel veel geld verliezen en heel veel schulden nu krijgen omdat er geen brood meer te verdienen is. Echt heel veel indirecte slachtoffers straks.
ja, dat is niet de instelling, dit gaat maanden duren en we moeten het met zijn allen doen, dus dit jaar ff geen vakantiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Een paar weken thuiszitten is nog wel te overzien, maar ik wil toch wel graag aan de Costa liggen van de zomer
Zo één van het soort dat van de stoute knappe koppen van het RIVM niet meer zou mogen dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:32 schreef Revanches het volgende:
Net gehoord dat een neuroloog uit het LUMC net te horen heeft gekregen dat ze corona heeft. Ze voelde zich niet ziek, was een routinecontrole.
Als ze slim zijn dan laten ze zich nu alvast op de wachtlijst zetten ivm wachtlijsten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef Xenorium het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen een depressie krijgt van deze Corona gekte, naast alle doden van de Corona zullen veel andere mensen veel sombere gedachten hebben.. Zeker ook mensen die dus heel veel geld verliezen en heel veel schulden nu krijgen omdat er geen brood meer te verdienen is. Echt heel veel indirecte slachtoffers straks.
Dan ga ik ook maar aan de sorbetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat is niet de instelling, dit gaat maanden duren en we moeten het met zijn allen doen, dus dit jaar ff geen vakantie
Hoe weten jullie eigenlijk dat het in de zomer minder wordt of weg is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
We zullen het wel zien. Of niet. Ik zou hopen dat je het gaat zien.
We kunnen tegenwoordig elk virus een naampje geven en ons daar druk over blijven maken ons leven lang. Of we kunnen het gewoon accepteren. Er af en toe een beetje rekening mee houden en gewoon doorgaan met leven en ademhalen (mocht je niet aan de beademing zitten)
Daar ken je nou al mee beginnen bai the waai.
Deze 2020 is een verspild jaar. Kunnen we het op 1 januari nog een keer proberen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:36 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Een lekker begin van een nieuw decenium 2020 here we come
Dat is wel een beetje de instelling, het leven gaat namelijk wel gewoon door.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat is niet de instelling, dit gaat maanden duren en we moeten het met zijn allen doen, dus dit jaar ff geen vakantie
dat boeit nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Dichtgaan is op termijn niet echt een werkbare optie, je personeel en installatie stilleggen veelal al helemaal niet en dan moet je een weg zoeken... die soms op afstand (en achteraf) wat bizarrig kan uitzien. Iedereen in het leven, is aan het zoeken naar een nieuwe aanpak wat zal leiden tot een nieuwe norm.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:30 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja, kijk maar hoe de Efteling zich in allerlei bochten aan het wringen was om maar open te kunnen blijven.
Doe maar een reset..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze 2020 is een verspild jaar. Kunnen we het op 1 januari nog een keer proberen?
''Ik verwacht dat ik komende tijd nogal wel eens depressief zou kunnen raken van het corona-virus, mag ik alvast op de wachtlijst zodat jullie je mij daarna weer naar de edelen delen des werelds proberen te praten en ik drogerende middelen tot me kan nemen''quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:36 schreef Stance het volgende:
[..]
Als ze slim zijn dan laten ze zich nu alvast op de wachtlijst zetten ivm wachtlijsten.
Het komt allemaal wel goed dit kan waarschijnlijk nog jaren gaan duren ik weet niet hoeveel buffers jij hebt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel goed. Dat doet het altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |