twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:20:52Ik denk,met alle respect,dat als talkshows ook tot 31 maart hun muil houden alles sneller voorbij gaat! #Wateenherhalingvanzetten reageer retweet
Je vriendin is over 9 maanden iig zwanger.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja over een half jaar ka het vast een keer, als we weer naar buiten mogen.
Allemaal de laatste restjes uit het noodrantsoen meenemen en gezellig crackers met smac op een bedje van toiletpapier eten.
Dat ze allemaal maar lullen wat het volk wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier mee bedoelt.
Dat is ook wat het kabinet gaat doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt de MKB-bedrijven toch een stuk standaard omzet vergoeden voor deze periode, zodat ze de salarissen van hun personeel kunnen betalen? Of denk ik dan te simpel
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij in Overijssel aan Noaberschap doen. Als de buurman verkouden is en je hoort dat, ga je er heen en snuit je zijn neus
Om scenario's uit te sluiten moet je weten of het echt onzin is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, als Amerikaanse politici conspiracy theories tweeten, en een senator zegt dat moet onderzocht worden of dat lab in Wuhan iets met de uitbraak te maken heeft, dan kan je reacties verwachten.
nee, in de USA is de noodtoestand afgekondigd, zodat er geld vrij komt voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt de MKB-bedrijven toch een stuk standaard omzet vergoeden voor deze periode, zodat ze de salarissen van hun personeel kunnen betalen? Of denk ik dan te simpel
Dat doen alleen populistische partijen; pvv, fvd, sp.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ze allemaal maar lullen wat het volk wil.
Zoals eigenlijk altijd
Je vergeet een woordquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef Kyran het volgende:
Overijssel heeft 1.15 miljoen inwoners, 700.000 is dus ongeveer 60% en dat is echt geen gekke schatting hoor. Ik geloof echt niet dat China maar 80.000 gevallen had en Nederland heeft ook echt geen 800.
Er zijn meerdere experts in meerdere landen die zeggen dat tussen de 60% en 80% van de bevolking het gaat krijgen. Doel is om dat zoveel mogelijk te spreiden, zodat je zorgstelsel kapot gaat.
Nee, dat doen ze nu allemaalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat doen alleen populistische partijen; pvv, fvd, sp.
Boete voor alles met meer dan 100 personen, hoewel ik twijfel of de 100 nog wel realistisch is. Dit gaat misschien naar 10 of 0quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat houdt die verordening ook alweer allemaal in?
De Duitse overheid zegt zelf ook dat men verwacht dat tussen 50 en 70% van de bevolking besmet zal raken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef Kyran het volgende:
Overijssel heeft 1.15 miljoen inwoners, 700.000 is dus ongeveer 60% en dat is echt geen gekke schatting hoor. Ik geloof echt niet dat China maar 80.000 gevallen had en Nederland heeft ook echt geen 800.
Er zijn meerdere experts in meerdere landen die zeggen dat tussen de 60% en 80% van de bevolking het gaat krijgen. Doel is om dat zoveel mogelijk te spreiden, zodat je zorgstelsel kapot gaat.
Euhhh?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:22 schreef Kyran het volgende:
Dat als je zetels wil scoren je het tegenovergestelde van het kabinet moet doen. Dat is ook de taak van de oppositie. Als je weet dat het standpunt van het dichtgooien van scholen kan scoren kan je daar te koop mee lopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier mee bedoelt.
Ben wel een beetje "bang" dat er straks eerst nog een flinke piek komt door al die mafkezen die het noorden hebben verlaten en in overvolle treinen zijn gaan zitten om naar het zuiden te "vluchten". Als ze pech hebben heeft dat voor duizenden nieuwe besmettingen gezorgd. Gelukkig ging daarna relatief snel heel Italië op slot .....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Dat zou positief nieuws zijn
Nee, dat doen ze dus niet getuige Klaver die dus juist niet het kabinet aanvalt op genomen besluiten.quote:
De media is een deel van het virus gewordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een opnaaierij op tv, al die lege schappen, ze werken het hamsteren in de hand.
Dus de realiteit mag niet getoond worden? Ze laten het gewoon zo zien zoals het erbij staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een opnaaierij op tv, al die lege schappen, ze werken het hamsteren in de hand.
Maar het er toch niet helemaal mee eens isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet getuige Klaver die dus juist niet het kabinet aanvalt op genomen besluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |